werk je 2 maanden met hart en ziel aan een wetswijziging, wordt je er op de valreep van afgehaald.
Het gaat om een reintegratiewet voor langdurig werkelozen in de bijstand om ze middels werkgeverssubsidie's weer aan het werk te krijgen.
Nu zit ik ook in de bijstand ook in fase 4 (wat inhoud onbemiddelbaar voor werk, zo zie ik dat niet), dus ik had bij de afdeling sociale voorzieningen ook al geinformeerd of er meer fase 4 gevallen die liever ook aan het werk wilden waren.
Verder wilde ik mijn plan ook aan de clientenraad voor leggen, omdat ze nu alleen het plan van SOVO zouden beoordelen.
Toen stuite ik al op enige weerstand aangezien onze fractievoorzitter te horen dat ze me lastig en te veel op de details vonden, dat vond ik een groot compliment
Ook werd belangenverstrengeling gesuggereerd, en net dat is vandaag door de voorzitter ( na een interventie met andere PvdA voorzitters) als reden aangegrepen om mij van dat amendement af te halen en iemand anders uit de partij, MIJN Amendement te laten presenteren.
Goed het doel heiligt de middelen, maar ik ben er toch wel behoorlijk stuk van
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt