Ja dank jullie wel voor de tipsquote:
Ik kom net van buiten afquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:03 schreef Cairon het volgende:
waarom zitten jullie binnen!?
Het is dertig graden ofzo!
Tiëstoquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:27 schreef XMN8R het volgende:
Het wordt waarschijnlijk kei-druk in Rotterdam, er is een optreden van DJ Tiësto bij de Erasmusbrug.
Mèn, dat je vrijwillig naar zo'n stad gaat in dit warme weer.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:25 schreef Cairon het volgende:
ik heb nu een vies baardje, beetje alto... staat me eigenlijk helemaal niet verkeerd al zeg ik het zelf... en nu begint mijn reis naar het Westen van het land... als ik de auto kwijt kan... dan ga ik misschien wel uit in Rotterdam!
fijn contrast met die 30 graden hier, en een hittegolf in aantochtquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:25 schreef wonderer het volgende:
Middag mannen!Het regent hier dat het giet
Daar kom ik dus juist vandaan.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:45 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Mèn, dat je vrijwillig naar zo'n stad gaat in dit warme weer.
't Is dat ik moet studeren, anders zat ik aan 't strand enzo...
Ik zou niet zonder zee in m'n buurt kunnen. Benauwend lijkt me datquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daar kom ik dus juist vandaan.
althans niet het echte strand want dat hebben we niet hier in deze uitkoek van brabant
maar wel verkoeling gevonden aan het water![]()
Hoewel ik geboren ben in een plaats die anders zou vermoeden (het dorpje Zeeland) ben ik nooit echt gegrepen door het strand/zee/beach virus. Als het warm ik zoek ik wel verkoeling aan het water maar dat is toch meestal iets van een plas of een zandafgraving.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik zou niet zonder zee in m'n buurt kunnen. Benauwend lijkt me dat
Ja zou de rest van de posters nu al allemaal onder de pannen zijnquote:Op zondag 11 juni 2006 00:38 schreef Manias het volgende:
hallooo niet-pannend homoland
Een gast vertelde me in de bus dat het erg kewl was. Laatste bus is altijd erg gezellig, allemaal dronken mensenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:27 schreef XMN8R het volgende:
Het wordt waarschijnlijk kei-druk in Rotterdam, er is een optreden van DJ Tiësto bij de Erasmusbrug.
Wat voor bier? Toch niet van dat echte Amerikaanse bier heh? Want da's echt niet te zuipen..quote:Op zondag 11 juni 2006 04:14 schreef wonderer het volgende:
Hey ho.
Mijn nieuwe computer heeft eindelijk geluid en ik ben bier aan het drinken
De diepvriesquote:Op zondag 11 juni 2006 12:39 schreef petre86 het volgende:
mogguh
@ agn3l: linker kast is koelkast? en daar onder?
mjah vleesmarkten zijn ook warmquote:Op zondag 11 juni 2006 12:57 schreef Ang3l het volgende:
Met 2400 homo's haalt een airco niet veel meer uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |