nu je dit zegt schiet het me ineens te binnen dat ik dat dus al wel wistquote:Op zaterdag 10 juni 2006 07:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een antracietgrijze met RVS apparaten en een kersenhoutenblad. Met hoge kasten en een ingebouwde combi-magnetron, vaatwasser, koelkastvries-combi en gasplaat ... ik maak straks wel foto's.
Vrij donker dus qua kleuren, maar ik heb een lichte vloer en felgroene en witte muren en een witte eetkamertafel dus een beetje contrast mag wel
Wat een goede gastheer ben je toch.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:53 schreef Ang3l het volgende:
Zo. maar ff appelflappen gehaald bij de bakker netvoor de keukenmeneer en zijn stoere ferme knaap
Coolquote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:59 schreef Ang3l het volgende:Ik heb een koelkaaaaaaaaaaaaaaast
Niet dat ie werkt, maar hij staat er.
Goh.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:00 schreef Cairon het volgende:
ik ga sporten
Goeie timing met dit weer!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:59 schreef Ang3l het volgende:Ik heb een koelkaaaaaaaaaaaaaaast
Damn, zoveel activiteit ineens.. en de stalkcams staan nog niet goed afgesteldquote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:59 schreef Ang3l het volgende:Ik heb een koelkaaaaaaaaaaaaaaast
hou je snaterquote:
Kwek kwek kwekquote:
Ik zie ene pot en een ketelquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:13 schreef Cairon het volgende:
je bent gewoon bitter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |