Ach ga een trio zoeken met Paulquote:
Ik nietquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:23 schreef Cairon het volgende:
jij of ik?
Neh. Beetje twee uitersten denk ikquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:26 schreef Cairon het volgende:
jij danny en paul toch?
O, da's natuurlijk wel voordeligquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:58 schreef petre86 het volgende:
[..]
gaan ze beiden met jou bezig, niet met elkaar
Of ze krijgen een bitchfight.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:58 schreef petre86 het volgende:
[..]
gaan ze beiden met jou bezig, niet met elkaar
Hup, ga dan achter je PC-tje vandaag om hem te helpen!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:10 schreef Ang3l het volgende:
Nou, 1 van de 2 is naar een andere klus en de ander maakt het hier af.
Mogen jullie raden welke is gebleven![]()
En als ie geen hulp wil, ga dan gewoon kijken. Of nog beter, foto's makenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hup, ga dan achter je PC-tje vandaag om hem te helpen!
van de keukenprinsquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En als ie geen hulp wil, ga dan gewoon kijken. Of nog beter, foto's maken.
Dé is ok!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hup, ga dan achter je PC-tje vandaag om hem te helpen!
Jij ook al?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:35 schreef davidov het volgende:
Ik heb weer een thermometer op mn kamer nodig zodat ik kan klagen hoe heet het hier is
hier ookquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:30 schreef Weemz het volgende:
Nou ik ga maar eens werken...
Gelukkig nog maar 4 weken...
M'n moeder, nog steeds jaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:18 schreef Cairon het volgende:
Vlarp woon jij bij je ouders?
quote:
Viespeukquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:27 schreef petre86 het volgende:
Ang3l, die kabouter.. kan die keuken meneer daar geen plakkerige substantie op spuiten zodat het armpje weer omhoogwijst?
Die's nog niet weg, maar ik ga hem niet op de foto zetten heurquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jammer...
dat je de keukenmeneer er niet hebt gepost...
het is dat mijn keukenmeneer niet lekker is anders had ik hem wel op de pic gezetquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die's nog niet weg, maar ik ga hem niet op de foto zetten heuregnie
![]()
Waarom zou je geen foto van hem maken?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die's nog niet weg, maar ik ga hem niet op de foto zetten heuregnie
![]()
ik schiet zo wel wat plaatjes van al die bouwvakkers in mijn wijk, shirtloosquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Waarom zou je geen foto van hem maken?. Vraag wel eerst even of hij z'n shirt niet liever uitdoet, zo met die hitte enzo.
.
.
'k Vind 'm mooi.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bijna klaar.....
Bereken hoeveel een dergelijke beslissing daadwerkelijk kost. Jullie zijn niet gratis.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
werk je 2 maanden met hart en ziel aan een wetswijziging, wordt je er op de valreep van afgehaald.-knip-
Wie? Mijn papa of de keuken?quote:
ik heb een maandvergoeding geen urenvergoedingquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Bereken hoeveel een dergelijke beslissing daadwerkelijk kost. Jullie zijn niet gratis.
Waarom word je als onbemiddelbaar gezien?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
Nu zit ik ook in de bijstand ook in fase 4 (wat inhoud onbemiddelbaar voor werk, zo zie ik dat niet),
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |