inderdaadquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:10 schreef Robocock het volgende:
Die vrije trap van Van Persie in de finale vond ik wel aardig.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Die van Klose over 5 minuten
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Ben ik het mee eens. 99 van de 100 keer gaat zo'n bal de tweede ring in. En die van Lahm werd ook nog aangeraakt.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Die van Frings is technisch moeilijker uitvoerbaar, die vind ik dus de mooiste.
Held!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee joh, die van Lahm was echt wel mooier.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:15 schreef DenniZZ het volgende:
Frings tot nu toe. Krijg het bijna me strot niet uit
hulde!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:10 schreef Erwtensoep het volgende:
en de reden dat je dat vindt is?....quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik twijfel nog tussen de eerste die bij de Nederlandse keeper wordt binnengetrapt of de tiende...
Ik ben niet zeker of ze in die paar wedstrijden dat ze mogen meedoen wel genoeg doelpunten binnenkrijgen...quote:
Dat moest humor om te lachen zijn.quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:10 schreef Robocock het volgende:
Die vrije trap van Van Persie in de finale vond ik wel aardig.
Zo mooi vond ik die anders niet hoorquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee die jongen is puur rechts.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:38 schreef Plastic_Power het volgende:
Lahm, voorlopig. Was het nou ook nog met z'n chocoladebeen?
Mooie goal, maar niet zo mooi als die van die Duitsers.quote:
Heerlijk die frustratie bij jou.quote:Op maandag 12 juni 2006 17:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Doelpunt telt niet. Hij had rood moeten hebben.
quote:Op maandag 12 juni 2006 17:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Doelpunt telt niet. Hij had rood moeten hebben.
De 3 - 1 daarentegen, mooie actie en doelpunt.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:59 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Mooie goal, maar niet zo mooi als die van die Duitsers.
Zeker wetenquote:Op maandag 12 juni 2006 18:36 schreef Plastic_Power het volgende:
Rosicky mag er ook bij
Ik ookquote:Op zondag 11 juni 2006 22:27 schreef the_hunter het volgende:
Die van Robben vind ik tot nu toe veruit de mooiste![]()
Was wel iets mooier vond ik hoorquote:Op maandag 12 juni 2006 18:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Bijna identiek aan die van Frings
Maar wel de mooiste tot nu toe
Ja? dat heb ik dan gemist.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:00 schreef Thetallguy het volgende:
en hij werd aangeraakt, maakt het ook ietsjes minder
Een Ghanees schampte hem met zn hoofd waardoor de bal een iets andere baan kreegquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:02 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ja? dat heb ik dan gemist.
Jammer dat die bal van Toni geen twee centimeter lager was. Dan was deze titel nu al beslecht.
Dat was ook een hele mooie.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:39 schreef the_hunter het volgende:
De 2-0 van Rosicky vond ik een hele mooie. Maar chauvinistisch als ik ben vind ik die van Robben nog steeds de mooiste
Klopt. Onderschepping van Heitinga. Bal komt bij van Bommel. Die speelt zijn mannetje uit en speelt de bal op van Persie die de bal in één keer doortikt op Robben. Die het vervolgens zeer beheerst afmaaktquote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat was ook een hele mooie.
Begon al bij Van Bommel op eigen helft, in 10 seconden naar de andere kant van het doel.
Die kreeg een zee van tijd . Had iedere modale voetballer kunnen maken zonder 2 keer de paal te raken.quote:
Knappe goal, niet de mooistequote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:34 schreef Solidius het volgende:
Het doelpunt van Mohamed Kader van Togo tegen Zuid-Korea, geen twijfel over mogelijk.
Aan die van Lahm kan nog steeds niemand tippen, was op die positie niet echt super gevaarlijk (itt Kaka die slecht verdedigd werd en een keeper die zo'n bal moet hebben) en was absoluut onhoudbaar voor de keeper.quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:36 schreef placebeau het volgende:
Kaka op één. perfect in de hoek gekruld. Puur techniek.
Op Lahm wer ook wel slecht verdedigd andersquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:00 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Aan die van Lahm kan nog steeds niemand tippen, was op die positie niet echt super gevaarlijk (itt Kaka die slecht verdedigd werd en een keeper die zo'n bal moet hebben) en was absoluut onhoudbaar voor de keeper.
Had zeker beter gemogen ja, maar Lahm schiet itt Kaka niet iedere wedstrijd 6 keer vanaf 20 meter op goal, dus was minder verwacht. Maar met de zwabberballen zullen we dit WK nog wel prachtige goals gaan zien. Die van Kaka vond ik ook mooi, maar niet superbijzonder.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:01 schreef placebeau het volgende:
[..]
Op Lahm wer ook wel slecht verdedigd anders
Schitterende aanval van Spanje en prachtig afgemaakt door Torres, dit vind ik toch eigenlijk mooier dan de afstandsschoten met de dwarrelbal, hoewel die ook wel mooi inslaanquote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:39 schreef okee6 het volgende:
Prachtige treffer van Al Kahtani voor Saudi Arabië, als het niet stierf van de angst-rascisten was ie er al wel uitgepikt. En de treffer van Torres voor Spanje vandaag mocht er ook wezen. De mooiste van het toernooi vind ik echter nog steeds die van Frings tegen Costa Rica
Simpel. Als David Villa die bal maakt is het een prachtige treffer, wordt ie hier na afloop gemeld. Nu het een shoarma-boer uit een islamitisch land betreft staat ie er niet bij. Ik vermoed dat dat door de interne angst voor moslimterrorisme komt, dat de liefhebber zich bedenkt. Toch een zeer fraaie treffer hoor, bij de NOS vonden ze'm ook uitstekend.quote:
Kan natuurlijk ook zijn dat je een pleuris hekel aan dat land hebt en er niet voor juichen wil. Hoe mooi ook.. Psychologie van de koude grond vat niet alles.quote:
GVD een nieuwe Roger Millaquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:11 schreef tong80 het volgende:
40 jaar, invallen in je 160ste wedstrijd en met je eerste balcontact scoren. Al Jaber![]()
Super mooi doelpunt van Torres ja. Bij die goal van Robben stond je zeker al, zodat je niet uit je stoel op hoefde te springen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Fernando Torres. Het eerste doelpunt van dit WK waarvoor ik mijn stoel uitsprong. Prachtige aanval, mooi afgemaakt.
Het was een heel aardig geplaatst doelpunt (hij liep ook wel heel erg vrij!) maar dat doelpunt van Torres in combinatie met de actie van Poyol vooraf was gewoon mooier.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:07 schreef okee6 het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook zijn dat je een pleuris hekel aan dat land hebt en er niet voor juichen wil. Hoe mooi ook.. Psychologie van de koude grond vat niet alles.
WTF? is die gast al 40??.hahaha...super zeg!...160 interlands, dat moet wel een record zijn danquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:11 schreef tong80 het volgende:
40 jaar, invallen in je 160ste wedstrijd en met je eerste balcontact scoren. Al Jaber![]()
Zeker weten. Klasse goalquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:50 schreef tong80 het volgende:
De goal van Steven Gerrard mag er wel bij. Rechts kappen en links in de kruising.
Prachtige goal inderdaadquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:31 schreef Plastic_Power het volgende:
Cambiasso, zonder twijfel.
Idd de cool die hij net maakte tegen Servië... en dan vooral ook de voorbereiding: die ging over zoveel schijven...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:31 schreef Plastic_Power het volgende:
Cambiasso, zonder twijfel.
Hoezo?quote:
En van Persie natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:53 schreef Nega het volgende:
Joe Cole, Kaka, Lahm, de 4-0 van Spanje tegen Oekra, en die van Cambiasso tot nu toe.
Tot nu toe de mooiste iddquote:
Zwaar overschat doelpunt. Okee, hij is 26 keer overgespeeld. So what?? Komt bij mij niet in de top 10.quote:
quote:
Ik heb ze vele malen mooier gezien. ik vind het zwaar tegenvallen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Veel mooie doelpunten dit WK
Mee eens. Wat een moment. Wat een mooie trap.quote:
idd ook mijn gedachte ja. Als je de bal 10 keer breed speelt in de verdediging en dan opeens een gat vindt dan is de goal echt niet mooier dan wanneer je na 2 keer breed al dat gat vindtquote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:29 schreef scanman01 het volgende:
Zwaar overschat doelpunt. Okee, hij is 26 keer overgespeeld. So what?? Komt bij mij niet in de top 10.
Dat is de maxi waarvan men spreektquote:Op zondag 25 juni 2006 11:52 schreef Verbal het volgende:
Ik neem aan dat Maxi Roriguez diegene was van het aannemen op de borst en hem daarna uit de lucht op zijn linkerslof erin hakken?
quote:Maxi Rodriguez (foto) was dolgelukkig met zijn wonderlijk doelpunt. Het had nochtans geen haar gescheeld of de goal was er niet gekomen.
"Ik was eerst niet van plan om te trappen", zei Maxi Rodriguez, "maar de bal viel zo goed voor mijn voet dat ik niet anders kon."
"Het is een van die schoten waarvan je weet dat ze in de tribune vliegen ofwel heerlijk binnengaan."
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zwaar overschat doelpunt. Okee, hij is 26 keer overgespeeld. So what?? Komt bij mij niet in de top 10.
Tja... niet mee eens dusquote:Op zondag 25 juni 2006 13:09 schreef Corksterr het volgende:
Jongen, dat is gewoon het mooiste voetbal dat er is. Een aanval inclusief goed positiespel, snelheid, een-tweetjes, driehoekjes en een fraaie afronding. Samen met de goal van Rodriguez echt de mooiste.![]()
Dat je mooiere goals hebt gezien oke, maar niet in de top10 vind ik wel erg overdreven.quote:
Jan Paparazzi.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:07 schreef ondeugend het volgende:
Die van gisteren... de tweede van Argentinie.
Geen idee wie hem maken deed.
Man waarom niet? Die van Joe Cole kwam bijvoorbeeld gewoon uit een corner, heb je dat liever? Juist de hele loop naar de goal toe was al prachtig. Ik zat met een aantal mensen te kijken en ieder was onder de indruk van het spel. Het eindigde met een paar mooie hakjes en mooi afgemaakt; dat is waar voetbal om gaat, niet om dat ene schot maar het hele spel was schitterend.quote:
Ik vind een balletje 20 keer overtikken niet zo bijzonder. De laatste 5 passes waren wel mooi en ook mooi afgerond, maar zo enthousiast als sommigen ben ik niet. Het tweede doelpunt van Argentinie gisteren vond ik vele malen mooier.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:16 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Man waarom niet? Die van Joe Cole kwam bijvoorbeeld gewoon uit een corner, heb je dat liever? Juist de hele loop naar de goal toe was al prachtig. Ik zat met een aantal mensen te kijken en ieder was onder de indruk van het spel. Het eindigde met een paar mooie hakjes en mooi afgemaakt; dat is waar voetbal om gaat, niet om dat ene schot maar het hele spel was schitterend.
Je ziet nauwelijks zulke mooi opgebouwde aanvallen als die. Die een-tweetjes, driehoekjes, hakjes en afronding.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind een balletje 20 keer overtikken niet zo bijzonder. De laatste 5 passes waren wel mooi en ook mooi afgerond, maar zo enthousiast als sommigen ben ik niet. Het tweede doelpunt van Argentinie gisteren vond ik vele malen mooier.
Inderdaad, ik snap niet dat mensen dat moment nog bagatelliseren. Het overspelen was vergelijkbaar met hypnose: de Serven werden in slaap gesust. Ondertussen tastte Argentinië wel de tegenstander af op zoek naar een opening. Zodra die werd gevonden versnelde het team en daar kwam ook de goal uit voort. Die goal is niet los te zien van de hele actie daarvoor.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:57 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Je ziet nauwelijks zulke mooi opgebouwde aanvallen als die. Die een-tweetjes, driehoekjes, hakjes en afronding.![]()
Dat is voetbal.
die doelman had inmiddels kunnen weten dat beckham m wel over die muur krult, dus niet te ver in de andere hoek moet gaan staan. zonder muur had ie meer kans. zelfde geldt voor keepers die blijven staan bij penalties, ook slimmer.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:01 schreef tong80 het volgende:
Die van Beckham was mooi. Maar ik heb de indruk dat de doelman hem had moeten/kunnen hebben.
youtube is is te vindenquote:Op zondag 25 juni 2006 15:44 schreef Chocolademousse het volgende:
is die goal van Maxi Rodriguez nog ergens te downloaden?? Gisteren feest gehad en verlenging gemist, dus ook de goal....
Verreweg de mooiste tot nu toequote:Op zondag 25 juni 2006 20:24 schreef Bart1984 het volgende:
Gisteren de 2-1 van argentinie tegen mexico
100x mooier dan die van Beckham. Van Persie schoot knalhard en de bal lag al in de goal voordat de keeper kon reageren. Pracht doelpuntquote:Op zondag 25 juni 2006 23:32 schreef macondo het volgende:
Hankster.. de vrije trap van Van Persie was niet zo bijzonder. Enorme fout van de keeper imho..
Nogal, ja, ik snap niet wat ze lulig zatend te doen over slechte verdediging, het was gewoon een practig doelpunt.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Niet om lullig te doen, maar die van Maniche was ook aardig.
Nou, dat maakt het niet mooier vind ik.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:29 schreef tong80 het volgende:
en twee omdat ie er mee het record van Gerd Müller verbeterde.
Klopt, maar is wel het vermelden waard.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou, dat maakt het niet mooier vind ik.
Kvind het geen wereldgoal. Wel een van de weinige uitgespeelde kansen die een goal oplevert!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:29 schreef tong80 het volgende:
Ronaldo verdient een nominatie. Eén omdat het een mooie schaar was, en twee omdat ie er mee het record van Gerd Müller verbeterde.
zonder twijfel...:)quote:Op vrijdag 7 juli 2006 04:53 schreef tong80 het volgende:
Nog steeds die van Maxi Rodriquez
Met Cambiasso op 2 en de Panenka-pingel van Zidane op 3 (mede vanwege de ballen van staal die je moet hebben om dat in een WK-finale te flikken).quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:39 schreef tong80 het volgende:
Ok Maxi Rodriquez dus.
Gefeliciteerd jongen
Die van Cole was ook erg mooi. Maar met jouw suggesties kan ik leven.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:41 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Met Cambiasso op 2 en de Panenka-pingel van Zidane op 3 (mede vanwege de ballen van staal die je moet hebben om dat in een WK-finale te flikken).
Die was gaaf.quote:
Die had alleen overtroffen kunnen worden als Zidane Materazzi vanaf die plek daadwerkelijk het Italiaanse doel in had gekopt.quote:
youtube.comquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:01 schreef 14.gif het volgende:
beelden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |