Dat weet ze ondertussen wel hoorquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:19 schreef exec het volgende:
Je zou misschien kunnen zeggen dat je het goed kan vinden met haar en haar erg leuk gezelschap vindt.
Precies, dan weet je ook gelijk genoegquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:18 schreef Netsplitter het volgende:
Altijd moeilijk die situaties.
Anders vraag je eens of ze zin heeft om een keertje wat te gaan drinken.
Wanneer ze ja zegt dan kan je kijken hoe het is tijdens het drinken en babbelen.
Zegt ze nee dan kan je het waarschijnlijk wel schudden...
Dat zit voor mijn gevoel wel goed. Ga af en toe wel eens met een groepje collega's uit eten (vaste groep waar zij ook tot behoord) en dan kunnen we heb prima vinden en raken niet uitgepraat. Alleen hoe het een op een is (dus zonder andere collega's) weet ik niet. Dit hebben we dan ook nog niet gedaan.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:22 schreef gottegottegott het volgende:
Ik zou het niet vertellen maar haar gewoon een keer mee uit eten vragen. Als het klikt buiten werk merk je dat vanzelf wel.
Dan ga je dat dus doen, dat wordt ook bedoelt in die reactie...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:27 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Dat zit voor mijn gevoel wel goed. Ga af en toe wel eens met een groepje collega's uit eten (vaste groep waar zij ook tot behoord) en dan kunnen we heb prima vinden en raken niet uitgepraat. Alleen hoe het een op een is (dus zonder andere collega's) weet ik niet. Dit hebben we dan ook nog niet gedaan.
Tja, een terrasje kan niemand weigeren met dit weer natuurlijkquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:30 schreef exec het volgende:
Gewoon wat initiatief & lef tonen..
Probeer er subtiel achter te komen door na zo'n terrasje een nieuwe 'date' (maar dan iets verder, gewoon ergens wat gaan drinken ofzo) voor te stellen, dan merk je wel aan hoe ze reageert of het wat is.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:35 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Tja, een terrasje kan niemand weigeren met dit weer natuurlijk![]()
Daarom!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:35 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Tja, een terrasje kan niemand weigeren met dit weer natuurlijk![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:41 schreef exec het volgende:
En mocht er voetbal zijn op de momenten dat zij kan, zou ik niet voor voetbal kiezen, maar das mijn mening
Maandag weerquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:41 schreef exec het volgende:
Wanneer zie je haar weer dan?
Das mooi!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:44 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Maandag weer![]()
WK kan me gestolen worden, ook al organiseren we samen de poule
Mee eens. Toch zou ik het nooit zo snel doen, omdat ik weet dat vrouwen veelal op niets uit zijn behalve vriendschap. Natuurlijk is dit altijd moeilijk in te schatten en zou je de gok moeten nemen, maar ik vind het ergens vrij onverstandig.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:03 schreef Sakura het volgende:
Als ze een directe collega is, die hetzelfde werk doet als jij, niet zo'n probleem. Is er echter een zakelijk 'gewichts' verschil tussen jullie, niet aan beginnen, tenzij 1 van jullie beide ontslag neemt.
Relaties tussen collega's geeft bijna zonder uitzondering wrijving op je werk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |