Geef, geef, geef!!!!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:05 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Yup, alleen ander kleurtje.
[afbeelding]
Wel een R2 box iig want er staat LOS DISPAROS opquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:19 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Geef, geef, geef!!!!
Dat is vast niet de Nederlandse box, of wel?![]()
Zeur niet! Jij hoeft nu pas te beginnen met wachten!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:04 schreef Masegate het volgende:
Godsakkejuuu! Ik heb zojuist de Finale van seizoen 2 gezien. En damn, LOST fuckt met mijn mind! Ik wor d'r echt helemaal krankjorem van. Wachten tot 4 oktober lijkt me ondraaglijk. Waarom!?!
Goed zo.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:11 schreef Masegate het volgende:
Ok... daar heb je gelijk in. Ik hou meteen mijn mond. Want je hebt HE-LE-MAAL gelijk. *schaam* *schaam*
... sorry...
Niet relevant wat het precies is, het ging mij er om dat op dequote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:43 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Les Disparus is het.
Op de box van het eerste seizoen staat dat er ook op..
Lost (USA) Deel 34: 'None of this is real!'quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:26 schreef G-Mart het volgende:
Wanneer begint het 3e seizoen eigenlijk?
4 oktober, lampiequote:
DVD regio van Amerika. Dus dvds die je hier niet kunt afspelen op Europese DVDspelers.quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
DVD regio van Amerika. Dus dvds die je hier niet kunt afspelen op Europese DVDspelers.
Dankquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
DVD regio van Amerika. Dus dvds die je hier niet kunt afspelen op Europese DVDspelers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |