SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:30 schreef dfens het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben het monster ook wel gezien, alleen wist niemand dat wat we zagen eigenlijk het monster was.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:50 schreef Frutsel het volgende:
ik had ergens op FOK een spoiler gezien met één of ander monster/machine... en was er van overtuigd dat ik die in seizoen 2 te zien zou krijgen... maar dus nie...
quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:59 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Hier nog wat info over de episodes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:34 schreef Symer het volgende:
[..]
We hebben het monster ook wel gezien, alleen wist niemand dat wat we zagen eigenlijk het monster was.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf, hoezo spoiler ik dit.
Dat is onderdeel van de Lost Experience, geen maniakale fan ofzo.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:18 schreef wolfrolf het volgende:
OMG!!! Die vrouw die helemaal los gaat over the Hanso foundation!!!
![]()
![]()
![]()
IT IS ALL REAL!!!!
Zeker weten? Het klonk toch aardig echtquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:32 schreef Ascaroth het volgende:
Dat is onderdeel van de Lost Experience, geen maniakale fan ofzo.
Ja, het is een onderdeel van t spel. Zij is de hoofdrolspeelster en brak in tijdens Comic-Conquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zeker weten? Het klonk toch aardig echt
De game is al veel verder:quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:25 schreef DJKoster het volgende:
Filmpje te zien via een link op hanso foundation.org
Is dat nieuw? of heb ik daar aldoor overheen gekeken?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:59 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Hier nog wat info over de episodes:Dat is nog eens interessant!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yup, alleen ander kleurtje.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:01 schreef Dos37 het volgende:
hoe ziet het artwork eruit. Zelfde stijl als seizoen 1
Geef, geef, geef!!!!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:05 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Yup, alleen ander kleurtje.
[afbeelding]
Wel een R2 box iig want er staat LOS DISPAROS opquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:19 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Geef, geef, geef!!!!
Dat is vast niet de Nederlandse box, of wel?![]()
Zeur niet! Jij hoeft nu pas te beginnen met wachten!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:04 schreef Masegate het volgende:
Godsakkejuuu! Ik heb zojuist de Finale van seizoen 2 gezien. En damn, LOST fuckt met mijn mind! Ik wor d'r echt helemaal krankjorem van. Wachten tot 4 oktober lijkt me ondraaglijk. Waarom!?!
Goed zo.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:11 schreef Masegate het volgende:
Ok... daar heb je gelijk in. Ik hou meteen mijn mond. Want je hebt HE-LE-MAAL gelijk. *schaam* *schaam*
... sorry...
Niet relevant wat het precies is, het ging mij er om dat op dequote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:43 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Les Disparus is het.
Op de box van het eerste seizoen staat dat er ook op..
Lost (USA) Deel 34: 'None of this is real!'quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:26 schreef G-Mart het volgende:
Wanneer begint het 3e seizoen eigenlijk?
4 oktober, lampiequote:
DVD regio van Amerika. Dus dvds die je hier niet kunt afspelen op Europese DVDspelers.quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
DVD regio van Amerika. Dus dvds die je hier niet kunt afspelen op Europese DVDspelers.
Dankquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
DVD regio van Amerika. Dus dvds die je hier niet kunt afspelen op Europese DVDspelers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |