Die spoilers van Ranjaranja moeten haast wel nep zijn,quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:40 schreef Spinazie het volgende:
De spoilers die hier worden geplaatst van seizoen 3, waar komen die in godsnaam vandaan? Ik neem aan dat de makers toch niet loslaten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:26 schreef Boondock_Saint het volgende:
Ik heb tijdens de zomervakantie de topics niet meer zo gevolgd, maar S3 begint toch met uit te leggen waarom juist Kate, Jack en Sawyer zijn uitgekozen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop met je mee.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:40 schreef TC03 het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd, hoop dat dit het laatste seizoen wordt.
Dat zou stom zijn. Ik vind het verhaal nu al overdreven complex. Meer seizoenen betekent nog meer onrealistische en complexe verhaallijnen. Dat gaat hoe dan ook ten koste van de kwaliteit van de serie, door o.a. onnodig gerek. Dat openbaarde zich al in seizoen 2, kan je nagaan hoe dat in verdere seizoenen zou gaanquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:29 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Het worden er volgens mij 5![]()
Ik mag hopen van niet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:29 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Het worden er volgens mij 5![]()
Ik ben slechts de boodschapperquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat zou stom zijn. Ik vind het verhaal nu al overdreven complex. Meer seizoenen betekent nog meer onrealistische en complexe verhaallijnen. Dat gaat hoe dan ook ten koste van de kwaliteit van de serie, door o.a. onnodig gerek. Dat openbaarde zich al in seizoen 2, kan je nagaan hoe dat in verdere seizoenen zou gaan.
Maar je vindt het wel ok, getuige je "_O_" smileyquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:59 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ik ben slechts de boodschapper![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:47 schreef Symer het volgende:
[..]
Die spoilers van Ranjaranja moeten haast wel nep zijn,
grote spoiler mocht het toch kloppen, lezen op eigen risico dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Ik probeer ook mn best te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
voeg me even toe op msn plz, vanmeneerderek'at'hotm etcquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:33 schreef Crazy_maniac het volgende:
[..]
Wat win ik daar nu bij om daarover te lollen? (kben idd wel belg) maar zo veel heb ik er ook niet aan, kwaliteit is namelijk niet al te schitterend (academy formaat...)
Je had ze toch niet van The Misfit hoop ik?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:17 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Die spoilers zijn bullshit van mij lees ik net. Maar ja, wie weet
Wel dusquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:15 schreef Symer het volgende:
[..]
Je had ze toch niet van The Misfit hoop ik?
Hij is welliswaar geniaal, maar geen goede bron voor spoilers![]()
The Misfit is een (erg grappige) parodie op diehard Lostfans. Die moet je dus niet serieus nemen. Hij geeft af en toe spoilers die wél kloppen, dus hij heeft een legitieme bron, maar hij gooit eigen bedenksels ertussendoor voor de lol.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:55 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Wel dusZuigt hij ze allemaal uit z'n duim?
Ja, Dat is allemaal nep. Vergelijk die foto van gisteren met dat glazen geval tussen rotsen maar eens met het ijsstation van 15 juni.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:42 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Heb je die foto's gezien nu op zn blog?
Mwah..what can i sayquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maar je vindt het wel ok, getuige je "_O_" smiley.
Bedoel je deze: KLIKquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:11 schreef Miguel het volgende:
#*$#(*@#$(*, ik had een foto gemaakt van een leuk artikel in de de 'tv-gids' van de Toronto Star, maar nu ben ik de kabel van m'n digicam daar vergetenEn mijn cardreader lust geen MS Pro Duo kaartjes
Het ging over de manier waarop Lost andere (nieuwe) tv-series heeft beïnvloed en hoe moeilijk het blijkbaar is om hun geheime formule te kopiëren. Leuk stukje voor de mensen die meer series van de Amerikaanse grote zenders volgen
Lekker is dat... weer zon joekel van een pauze er tussenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:19 schreef Symer het volgende:
3.06 - 8 november 06 (fall finale)
3.07 - 07 februari 07
Die ja, bedanktquote:
Day Break @ TV.comquote:There's also Day Break, the mid-season replacement for Lost, which features Taye Diggs trapped in a Groundhog Day situation where he relives the exact same day trying to avoid the mysterious people who are after him.
Aangepast in OP txtfilequote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:19 schreef Symer het volgende:
Aangezien dit deel bijna vol is, zou de volgende topicstarter het uitzendschema kunnen vervangen met deze?
Verwachte uitzendschema (Bron: The Futon Critic en Spoilerfix)
......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |