Nee hoor, static is ook oranje, maar heeft nog wel zijn spuit11-tag.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan moet ik Mr Fok gaan inleveren en dat dacht ik dus niet
Uuhm.. ik zal er overnadenkenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee hoor, static is ook oranje, maar heeft nog wel zijn spuit11-tag.
Ah toequote:
Gun me nou even 2 daagjes... wat maakt het overigens uit? Woensdag vlieg ik naar New York voor een week...quote:
Ja, dus dan moet ik mij gaan aftrekken op oude posts van jou, en dat gaat gewoon beter als je oranje bent.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gun me nou even 2 daagjes... wat maakt het overigens uit? Woensdag vlieg ik naar New York voor een week...
Ik beloof je... hoe dan ook.. ik neem een oranje kleur... alleen nu even niet.. want ik ben moe en ik wil zo gaan slapenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dus dan moet ik mij gaan aftrekken op oude posts van jou, en dat gaat gewoon beter als je oranje bent. [afbeelding]
Je hoeft niet de hele FOK!crew anaal te bevredigen hoorquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik beloof je... hoe dan ook.. ik neem een oranje kleur... alleen nu even niet.. want ik ben moe en ik wil zo gaan slapen
Nopequote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hoeft niet de hele FOK!crew anaal te bevredigen hoor. Gewoon even posten in dat topic.
quote:
Ik ookquote:
oke tofquote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het was net afgelopen toen ik keek. Volgende week weer.![]()
Wanneer gaan we een circle-jerk doen op posts van Dizzle en Bupa?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dus dan moet ik mij gaan aftrekken op oude posts van jou, en dat gaat gewoon beter als je oranje bent. [afbeelding]
Ik wil meedoenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wanneer gaan we een circle-jerk doen op posts van Dizzle en Bupa?![]()
Dat oranje worden dan.quote:
Wat ga jij dan jerken? Of ga jij iemand jerken?quote:
Detailquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wat ga jij dat jerken? Of ga jij iemand jerken?![]()
![]()
Trustequote:
Hij is al naar bed, knurft!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dizer: Welke film was je heen uiteindelijk?
Jij toch ook?quote:
Dan beantwoord ie m morgen toch, kneus?quote:
Silent Hill. Ik vond hem goedquote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dizer: Welke film was je heen uiteindelijk?
En toch oranje! Schaperige slet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |