Duitsland is een land, en er begint idd in duitsland gelijk een nieuwe bondsstaat, wat heb ik toch een mazzelquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:57 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
nee, een andere staat, niet een ander land
duitsland is een land jaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
Duitsland is een land, en er begint idd in duitsland gelijk een nieuwe bondsstaat, wat heb ik toch een mazzel![]()
c0nd0r!quote:
Is goed jong!.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:01 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
c0nd0r!
Ik ga nu naar huis, heb net de sources naar mijn gmail gesodeflikkerd.
Straks nog maar effe kijken of ik nog meer inspiratie krijg....
oranje poesjesquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:03 schreef pussydeluxe het volgende:
Even een TVP zetten en dan ben ik er weer eventjes vandoor.
Hoi allemaal.
Zeg je niet eens effe iets over dat dingquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Is goed jong!.
Doe het maar rustig aan thuisslaap wat bij enzo
valt niet op zekjerquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:05 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Zeg je niet eens effe iets over dat ding![]()
Uh...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:05 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Zeg je niet eens effe iets over dat ding![]()
Ik lees strakjes wel wat je er van vind...quote:
developers he, allemaal digibetenquote:
heb je nog meer mensen je kaft laten maken?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ziet er ook mooi uit wordt nog lastig kiezen zometeen.
Als je WEL SC zou terug lezen wist je waar ik het over had!.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:09 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
heb je nog meer mensen je kaft laten maken?
Je bent bang dat de andere fok!meiden je niet anders meer willen?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Niet echt hoor.
Om toestanden te voorkomen.
precies ik wil nog wel kans maken bij jouquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent bang dat de andere fok!meiden je niet anders meer willen?
Uhhm neem je raad aan van uhh hoe heet hij ookal weer .quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:17 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
precies ik wil nog wel kans maken bij jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |