quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:52 schreef indahnesia.com het volgende:
o jee, een dode puppie.. daar kun je schijnbaar nog soep van trekken.
borstje .. 1 tje maar?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en mn borstje doet weer zeer!!
stomme stemmingswisselingen![]()
jep alleen de linker...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
borstje .. 1 tje maar?
ga lekker een stukje lopen, het is prachtig weer
De mijne niet meerquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en mn borstje doet weer zeer!!
stomme stemmingswisselingen![]()
Hey Indahquote:
ja ik ook maar er stond mfl en zelfs 2 keer... dus 2 keer dezelfde typo....quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:30 schreef indahnesia.com het volgende:
ken wel milf
en als je nu wel eens kinderen maakt, dan ben je wel een milfquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja ik ook maar er stond mfl en zelfs 2 keer... dus 2 keer dezelfde typo....
en ik ben geen mama dus kan geen milf zijn
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:31 schreef es70 het volgende:
Ik geloof dat ik zo eerst even een zwembandje moet halen voor mijn jongste...
Zo diep is dat bad toch niet?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:31 schreef es70 het volgende:
Ik geloof dat ik zo eerst even een zwembandje moet halen voor mijn jongste...
Ik ook,quote:
En tot die tijd is ze slechts ilfquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en als je nu wel eens kinderen maakt, dan ben je wel een milf
Hij is 78 cm hoogquote:
whahaha ik ben een ilf!!!quote:
Dan zou ik er zelf ook in moeten... Ik wil zo'n zwemleshaakquote:
En je jongste komt tot 73 zekerquote:
Chinees en bier straksquote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan zou ik er zelf ook in moeten... Ik wil zo'n zwemleshaak.
Die is toch wel zelf te maken,quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan zou ik er zelf ook in moeten... Ik wil zo'n zwemleshaak.
Ik denk dat 'ie al wel groter is, maar hij heeft nog geen zwemles gehad, toch maar een zwemband dusquote:
Anders een heleboel met helium gevulde balonnen aan hem binden ?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie al wel groter is, maar hij heeft nog geen zwemles gehad, toch maar een zwemband dus.
Ook lekkerquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vanaf 7 uur is het wokken geblazenIk ga maar op de fiets naar de stad denk ik
![]()
Daar heb je er wel een heleboel van nodig dan (ik heb mythbusters gezienquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Anders een heleboel met helium gevulde balonnen aan hem binden ?
Ja, voor een volwassene om op te stijgen. Om een kind omhoog te houden wat minder hoorquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar heb je er wel een heleboel van nodig dan (ik heb mythbusters gezien).
nah, de drank erbij he..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook lekker
Wordt je zo erg van dat wokken dat je moet fietsen ja
Doeiquote:
Drankquote:
oefenen?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ben dit weekend weer even lekker met mijn vriendindus jullie zullen dan geen last van me hebben
Johquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |