Ik vond van wel, maar dan wel op een positieve manier.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:40 schreef descendent1 het volgende:
Op zich wil ik dat heel graag maar ik vraag me toch een aantal dingen af:
- Leer je elkaar nu echt zo erg op een andere manier kennen wanneer je samenwoont?
Er schiet me niets te binnen.quote:- Wat zijn de meest voorkomende ergernissen
Het enige is dat er nu minder vaak vrienden langs komen, maar dan spreek ik gewoon bij die ander af.quote:- Hoe is het -voor degenen die voor het samenwonen op zichzelf woonden- om ineens een deel van je vrijheid kwijt te zijn. (je moet je huis immers opeens gaan delen immers, wat uiteraard vooral leuke kanten heeft)![]()
Ja, dat is inderdaad ook belangrijk.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:51 schreef Klonk het volgende:
en dat ieder een eigen plekje is een goeie tip, wij zijn nu 13 jaar samen en hebben gewoon nog een eigen werkplekkie, met onze eigen zooi
-een partner hebben die altijd alles kwijt is en dus iedere ochtend onder aan de trap brult: 'waar zijn m'n sleutels/manchetknopen/sokken/etc.'quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:40 schreef descendent1 het volgende:
- Wat zijn de meest voorkomende ergernissen
T wordt wel een appartement; met meer dan twee kamers ja; ik wil sowieso een beetje de ruimte hebben en zij ook.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:50 schreef releaze het volgende:
mijn vriend en ik woonden al vrij snel samen en hadden daarmee ook vrij snel opruim-ruzies, voornamelijk over wie doet wat en wanneer. het is een idee om, heel kinderachtig, een schema te maken en je daaraan houden als het even kan. Dan slinger je ook niet het "jij doet nooit blabla" "jij wilt altijd blalala"
toen we in ons vorige huisje woonden, zijn huis, voelde het ook echt aan als zijn huis en ik voelde me minder op mn gemak. het was een tweekamerhuisje, slaapkamer, woonkamer, schuur, tot de nok toe gevuld met zijn zooi, en ik voelde me d'r niet thuis-thuis. heb er een half jaar gewoond. nu wonen we in een 4 kamer woning, ieder ons eigen werkhokje en slaapkamer en woonkamer ingericht naar ons beiden smaak (maar toch overwegend de mijne) en dat voelt al veel beter.
Als ik een huisje krijg trekt ze er waarschijnlijk direct bij in; de inrichting enzo doen we dus sowieso samen.quote:Dus... misschien is het een idee om je vriendin te betrekken in de inrichting etc van jouw huis, zodat het ook een beetje "van haar" aanvoelt. En wat ook belangrijk is mochten jullie gaan samenwonen, creeeer ruimte in je huis waar jullie je allebei kunnen terugtrekken, dus een plek specifiek voor jou en een specifiek van haar. Anders trek je binnen notime misschien wel de haren uit elkaars hoofd
daar moet je dus voor zorgen dat het in het gezamelijke huis ook zo isquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:58 schreef descendent1 het volgende:
[..]
maar dan heb je toch nog je eigen plekje wat echt helemaal van jou is.
ik vind juist altijd beneden ergens naast de bank een stapel sokken van mn vriendinquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:58 schreef Klonk het volgende:
m'n vriendin vraagt altijd heb jij nog ergens wasgoed, die heeft het al opgegeven
Was ze maar heeeeeeel stoutquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
en jarenlange training weggooien, dacht het niet, en bovendien is ze heeeeeeeeeeeeeeeel lief
![]()
dat zijn zo de dingen die er na verloop van tijd inslijten, elkaar vooral niet proberen te veranderen, nu heb ik het voordeel dat mijn vriendin qua dingen die ze leuk vind (niet qua uiterlijk) een beetje een voorkeur heeft naar mannendingen, beeldschermen en knoppen zijn leuk (maar kledingwinkels ook), ze zeurt niet als ik in Duitsland 200 per uur rij (integendeel ze slaapt doodleuk).quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:59 schreef Joene het volgende:
[..]
ik vind juist altijd beneden ergens naast de bank een stapel sokken van mn vriendin
En dan zeg ik weer ruim nou gloeiende gvd je troep is op.
en dan begint ze te lachen en dan smelt ik![]()
![]()
![]()
Mijn vriendin houdt ook van hardrijdenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat zijn zo de dingen die er na verloop van tijd inslijten, elkaar vooral niet proberen te veranderen, nu heb ik het voordeel dat mijn vriendin qua dingen die ze leuk vind (niet qua uiterlijk) een beetje een voorkeur heeft naar mannendingen, beeldschermen en knoppen zijn leuk (maar kledingwinkels ook), ze zeurt niet als ik in Duitsland 200 per uur rij (integendeel ze slaapt doodleuk).
ik heb er nooit zo over nagedacht, bij ons is het gewoon zo gegroeid en opeens hadden we samen een huisje.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:09 schreef Copycat het volgende:
En fris weer verder.
En DAT is nu iets waar ik me ook gegarandeerd aan zal gaan ergeren bij het samenwonen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:08 schreef Aneurism het volgende:
Verschilt gewoon per character... Enige waar ik me over kan irriteren is dat de zooi die ik perfect in structuur opgeruimd laat liggen, welke ik enkel kan zien, op de meest vreemde plekken terug vind. Zo vond ik laatst een schroevendraaier terug bij de rest van het gereedschap, mijn boeken in een of andere kast en zo voorts... Kan geen fuck meer terug vinden dan.
Gewoon zeggen dat je het niet fijn vindt als zij jouw spullen op gaat ruimen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:30 schreef descendent1 het volgende:
[..]
En DAT is nu iets waar ik me ook gegarandeerd aan zal gaan ergeren bij het samenwonen.
Maar hoe ga je daar mee om? Je praat erover vast, maar verbetert het ook, pas je je meer aan elkaar aan etc?
ja maar de troep die zij achterlaat in de gezamenlijke ruimtes dan? Ze zal denk ik niet zo snel aan mn spullen zitten; maar ze heeft nog wel eens de neiging om dingen niet terug te leggen waar ze ze vandaan heeft.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:31 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je het niet fijn vindt als zij jouw spullen op gaat ruimen.
Zorgen dat je een eigen kast/doos/rommelhok krijgt waar jij je zooi kan laten en waar zij niet hoeft te komen.
Kopie maakt en laat ondertekenen door vriendin..,quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:57 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb een contract opgesteld dat in grove lijnen als volgt gaat:
1. geen baas in huis
2. zij maakt niet schoon, dat doet een werkster
3. ik zorg voor gezonde en sterke kinderen
4. zij stopt met werken voor de opvoeding van de kinderen. geen creche.
5. ik ga 4 dagen werken
6. ruzies spreken we uit, we gaan niet lopen kniezen.
7. bij teveel geklets aan mijn kop mag ik gewoon zeggen dat ze ff stil moet zijn en iets voor zichzelf moet gaan doen.
8. ik moet een keer per dag neuken van haar.
je creeërt ook je eigen plek als je samenwoont. anders loopt het idd snel op de klippen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:38 schreef descendent1 het volgende:
Maar ff serieus:
- Zijn er hier ook mensen wiens relatie juist (mede) door het samenwonen op de klippen is gelopen en zo ja: Waarom?![]()
Kijk, mijn vriendin en ik eten praktisch iedere dag bij elkaar, slapen, avonden bij elkaar etc. Onze beide huisjes (studio-tjes) zijn gewoon te klein om in één van de twee samen te gaan wonen; dus daarom wonen we nog niet samen. In principe leven we al veel bij elkaar; maar hebben we nog wel allebei onze eigen stek.
ja, dat was het voor mij wel. Maar ik ben ook niet zo geschikt denk ik om samen te wonen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:41 schreef Ingridh007 het volgende:
Nou misschien is dat wel een mogelijke reden.
Iedere dag bij elkaar, altijd samen....
Jah joh; vaak genoeg! We zijn echt niet ieder moment van de dag samen, en slapen ook wel eens apart; gaan ook zonder elkaar stappen etc. Het is absoluut geen verplicht samenzijn hoor.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:41 schreef Ingridh007 het volgende:
Nou misschien is dat wel een mogelijke reden.
Iedere dag bij elkaar, altijd samen....
Doe je wel eens je eigen ding?
behalve het apart slapen (behalve bij vrienden die iets verder wonen) zal er niet veel veranderen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:57 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Jah joh; vaak genoeg! We zijn echt niet ieder moment van de dag samen, en slapen ook wel eens apart; gaan ook zonder elkaar stappen etc. Het is absoluut geen verplicht samenzijn hoor.![]()
Dit doet me ineens denken aan de RobbieRicardo-episode een tijd geledenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:57 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb een contract opgesteld dat in grove lijnen als volgt gaat:
1. geen baas in huis
2. zij maakt niet schoon, dat doet een werkster
3. ik zorg voor gezonde en sterke kinderen
4. zij stopt met werken voor de opvoeding van de kinderen. geen creche.
5. ik ga 4 dagen werken
6. ruzies spreken we uit, we gaan niet lopen kniezen.
7. bij teveel geklets aan mijn kop mag ik gewoon zeggen dat ze ff stil moet zijn en iets voor zichzelf moet gaan doen.
8. ik moet een keer per dag neuken van haar.
wies da?quote:Op maandag 12 juni 2006 00:17 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
Dit doet me ineens denken aan de RobbieRicardo-episode een tijd geleden
Toch, als ik nu terugkijk op het bijna 2 jaar samenwonen, had ik één ding graag anders gehad in het begin dan; ik had net 2 jaar op mijzelf gewoond & zij woonde nog thuis voordat we de stap maakten. Dat uitte zich, zeker in het begin, in grote onzekerheid bij mijn vriendin (of het eten er wel goed uitziet etc.), maar dat is nu gelukkig een stuk beter! Alhoewel ik nog steeds de beste kok ben thuisquote:Op maandag 12 juni 2006 00:43 schreef TiMmS het volgende:
issues die je op orde MOET hebben
1. geld, wie betaald en hoeveel. (evt. samenlevingscontract, maar hoeft niet.) Eens
2. schoonmaken, wij hebben hier gekozen voor wie doet het liefst iets (ik doe bijv. de badkamer, de was, afwassen enzo en zij de rest) Zou kunnen; is bij ons er gewoon ingerold; ik maak altijd alles beneden schoon, zij slaapkamer + de was
3. Maak direct duidelijk dat samen wonen niet per definitie 24/7 samen leven is. Zorg ervoor dat je je vrienden nog kan zien, ook doordeweeks, dus niet fulltime TV elke avond. Helemaal mee eens
4. Tip, schrijf je direct weer in bij de woningsstichting ,kun je vast punten sparen voor als het niet goed gaat. Noteer dus ook welke spullen van jou zijn. Meteen inschrijven! Wat dat laatste betreft is dat een lastige; hangt er een beetje vanaf hoe je partner in elkaar steekt. Mijn vriendin zou, mocht het toch mis gaan, mij nooit een poot uit willen draaien en vice versa. Opschrijven hoeft bij ons ook niet, dat weten wij zo wel
succes!
Ik kan me heel goed voorstellen dat samenwonen wel erg wennen is als je direct vanaf je ouders thuis in het diepe springt, als het ware.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:52 schreef X-Naut het volgende:
[..]
Toch, als ik nu terugkijk op het bijna 2 jaar samenwonen, had ik één ding graag anders gehad in het begin dan; ik had net 2 jaar op mijzelf gewoond & zij woonde nog thuis voordat we de stap maakten. Dat uitte zich, zeker in het begin, in grote onzekerheid bij mijn vriendin (of het eten er wel goed uitziet etc.), maar dat is nu gelukkig een stuk beter! Alhoewel ik nog steeds de beste kok ben thuis![]()
En natuurlijk ook wennen voor mij natuurlijkquote:Op maandag 12 juni 2006 01:00 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
Ik kan me heel goed voorstellen dat samenwonen wel erg wennen is als je direct vanaf je ouders thuis in het diepe springt, als het ware.
Ik heb dat voor mezelf ook altijd bedacht, dat ik niet wil samenwonen voor ik eerst op mezelf heb gewoond, en dat van mijn partner ook wel het prettigst zou vinden.
Nu woont mijn vriend al een jaar of 4 op zichzelf en ik sinds ruim 3 maanden ook, dus dat is alvast stap 1
Samenwonen komt ooit wel, op het moment nog geen haast.
Nog wel.quote:
Deze man heeft die kut tempation island: de verleiding gezien...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:42 schreef Joene het volgende:
Ja je leert elkaar kennen ,ja je krijgt ruzie over het dopje van de tandpasta , ja je hebt gezeik over schoonmaken , nee ze haalt geen bier voor je uit de koelkast als je uit je werk komt
quote:Op maandag 12 juni 2006 12:09 schreef _Flash_ het volgende:
Mij bevalt het nog perfect.
Ergernissen zijn er eigenlijk niet. Het dagelijkse huishouden en klussen gaat prima. Allebei kunnen we goed opruimen maar zijn we soms ook een weekje lui. Alleen heb ik het idee dat ik wat verzorgender ben ingesteld dan zij. Voor visite loop ik bijna altijd met de drankjes en hapjes.
Maar ik ben nog helemaal verliefd![]()
Vanmorgen lag ze nog zo lief te slapen toen ik me om ging kleden voor het werk. Echt ik was bijna weer in bed gekropen![]()
![]()
Al bijna 5 jaar. Zolang we al iets met elkaar hebben in ieder geval.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:55 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Schattig. Mijn vriendin is net terug van een maandje Spanje; dus het is zeker nu voor mij erg herkenbaar..
![]()
Hoe lang wonen jullie al samen dan?![]()
Bloemen zijn toch best leuk af en toe?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:48 schreef Biancavia het volgende:
Bloemen. Als je maar op één lijn zit met elkaar.
Ik heb gelijk al duidelijk gemaakt dat ik niet op bloemen zit te wachten, en hij had gelijk al duidelijk gemaakt dat hij dan ook nooit bloemen mee zou nemen.
Bloemen zeggen "ik heb iets goed te maken!"quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:48 schreef Biancavia het volgende:
Bloemen. Als je maar op één lijn zit met elkaar.
Ik heb gelijk al duidelijk gemaakt dat ik niet op bloemen zit te wachten, en hij had gelijk al duidelijk gemaakt dat hij dan ook nooit bloemen mee zou nemen.
Nee. Ik heb er niets mee. Echt niet.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:59 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Bloemen zijn toch best leuk af en toe?![]()
Die van mij vindt dat gegarandeerd wel leuk!![]()
Sorry...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:56 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee. Ik heb er niets mee. Echt niet.
Een jongen was een keer langsgeweest toen ik niet thuis was en toen had hij een bos bloemen voor m'n deur achtergelaten.
Afknapper.
Da's inderdaad wel heel erg!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:52 schreef Troeta het volgende:
Op een gevenen moment zat ik om half 3 s'nachts op de bank met een achterlijke dikke trui, trainingsbroek, sokken en dekentje, de kachel was uit, ik was aan het lezen en had 1 lampje aangezet, kwam die gillend en tierend de huiskamer in dat ik normaal moest doen en naar bed moest en de energierekening onnodig hoog maakte.
Maarja het was dan ook moeilijk om even achter FoK! vandaan te komen om de deur open te doen...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:56 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee. Ik heb er niets mee. Echt niet.
Een jongen was een keer langsgeweest toen ik niet thuis was en toen had hij een bos bloemen voor m'n deur achtergelaten.
Afknapper.
Toen wist ik nog niet eens wat Fok! was.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:05 schreef TiMmS het volgende:
[..]
Maarja het was dan ook moeilijk om even achter FoK! vandaan te komen om de deur open te doen...![]()
Jij hebt dus ook het aanpassingsvermogen van een badslipper.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:25 schreef _Flash_ het volgende:
Troeta,
Jij lijkt mij ook een ramp om mee samen te wonen. Werkte/studeerde je niet? En je betaalde zeker ook niet de energierekening of wel?
Eerst maar eens uit je pubertijd komen en dan nogmaals proberen!
Idd. troeta lijkt me ook niet de makkelijkste, maar dr ex reageert ook wel erg overdreven. Ben zelf ook best zuinig met energie enzo; echt onnodig verbruik (lampen in de gang aan laten staan als je er niet bent enzo) irriteert me; mits men het expres doet of uit luiheid.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:07 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Jij hebt dus ook het aanpassingsvermogen van een badslipper.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:52 schreef Troeta het volgende:
Dus of het aan mij lag?? Ik betwijfel dat.
Grinnik, aanpassen is prima, maar als spreekwoordelijke badslipper gebruikt worden lijkt me niet ok.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:07 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Jij hebt dus ook het aanpassingsvermogen van een badslipper.
Oftewel je vriendje moet de boodschappen doen en koken.quote:ook het geouwehoer van wat eten we vandaag en morgen, hou op! Daar denk ik niet over na!
Oftewel je vriendje moest het geld verdienen en jij was too lazy voor een baantje of studie.quote:Ik was een nachtmens in die tijd en mijn vriend ging 11 uur naar bed,
Oftewel je vind het gek dat hij om 11 uur naar bed moet en dan minder blij is als jij midden in de nacht gaat zingen ?! Maf mens...quote:kon nooit ff zingen of ff douchen of bellen zonder dat ie het hoorde
Waarom moet hij er iedere keer voor opdraaien als jij wilt stappen? Je schrijft wel "we" maar een regel later is het alweer "Ik"...quote:ik had weinig geld, dus we gingen nooit meer op stap, want dat ging hij toch zeker niet betalen
Juist ja. Ohwee als de man een bepaald meubelstuk in zijn huis wil laten staan.. Dan heeft hij meteen het aanpassingsvermogen van een badslipper.quote:En als je vriendin bij jou in huis komt wonen, doe dan niet zo moeilijk over de inrichting en laat haar alles lekker veranderen.
Als je zo motorisch gestoord bent dat je je drinken uit je klauwen laat vallen ga dan even op de grond zitten. Het is *niet* vanzelfsprekend om vlekken te maken.quote:O, en als je witte banken hebt, daar komen nou eenmaal vlekken op!!! Ga niet zeiken als ik m'n chocomel laat vallen
Het is hetzelfde als wanneer vrouwen trouwen ze aankomen; ze zijn wat meer zichzelf, laten zicht gaan omdat er 'toch niet veel meer te winnen is'. Net zoals met samenwonen, maar een tikkie minder.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:40 schreef descendent1 het volgende:
Leer je elkaar nu echt zo erg op een andere manier kennen wanneer je samenwoont?
Dat het huis een teringbende is omdat beide partijen dat 'de ander nu toch wel eens iets zal gaan doen'. Verder is geld een goede. A wil nieuwe schoenen, B vindt het niet binnen het budget passen, etcetera. Of zeiken dat je eens wat gezonder moet gaan eten en vroeger naar bed zou moeten gaan. Wel waar,maar toch.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:40 schreef descendent1 het volgende:
Wat zijn de meest voorkomende ergernissen
Dat hakt er wel in. Maar inderdaad, door die leuke kanten sta je er niet zo bij stil. You take it for granted.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:40 schreef descendent1 het volgende:
Hoe is het -voor degenen die voor het samenwonen op zichzelf woonden- om ineens een deel van je vrijheid kwijt te zijn. (je moet je huis immers opeens gaan delen immers, wat uiteraard vooral leuke kanten heeft)
Jij gaat opdraaien voor het schoonmaken. Simpel voorbeeld: Persoon A knipt het gras bij 2cm, want dan vindt diegene het te lang worden. Persoon B vindt het pas te lang worden bij 5cm. Jij bent persoon A.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:40 schreef descendent1 het volgende:
Waar ik zelf bijvoorbeeld een klein beetje mee zit is dat ik vrij netjes ben; en mijn vriendin dat niet bepaald is (schoonmaken, troep in huis enzo). We hebben het er wel eens over gehad, en waren het erover eens dat we ons allebei aan elkaar zouden aanpassen; maar ja, dat is enkel theorie; hoe dat in de praktijk gaat werken weet je natuurlijk niet.
lol, als ik zo al jouw reacties lees, lijkt het wel of wij dezelfde vriendin hebbenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:09 schreef Klonk het volgende:
Wij ook nog nooit echt eigenlijkquote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:29 schreef Deepfreeze het volgende:
Na 4,5 jaar weten we allebei wel wat de ander denkt en wil. Een half woord is genoeg. En ruzies hebben we dus ook eigenlijk niet (en nooit gehad). Hoogstens een licht meningverschil...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij moet misschien 3 dagen in de week naar school. Studeren doet hij in de trein (Apeldoorn - Leiden), en ik heb het niet gevraagd. Bovendien is het in de praktijk niet zo, omdat hij luier is aangelegd dan mij. Hij voelt zich er wel schuldig over dat hij (naar zijn idee) weinig aan het huishouden doet. Ik ben er niet, dus ik weet niet hoeveel hij doet, maar zoals ik al zei: ik doe het zelf wanneer ik vind dat het gedaan moet worden.quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:43 schreef _Flash_ het volgende:
Panthera1984, als je vriend studeert is hij toch ook overdag bezig? Dan zou je het huishouden beter kunnen verdelen denk ik. Of is het zo'n student die lekker uitslaapt en verder weinig aan de studie doet / hoeft te doen..
Mijn meisje studeert ook nog en ik werk. Maar ik ga niet vragen of zij het schoonmaken gaat regelen
Leuk om te horen..quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:05 schreef jd1982 het volgende:
descendent1, dat gaat echt fout, ik heb hetzelfde gehad, had 2 jaar verkering, ging samenwonen, 1,5 jaar volgehouden, ik ruim alles netjes op, hou alles schoon, ben onrustig als er rommel is, kwam ik van school, dikke bende thuis, overal boeken enzo, ruim je dat op? JAHAAA... bla bla ruzie...
Had mijn vriendin ook (en ze heeft het af en toe nog steeds). Tip alvast: gewoon zeggen dat je dingen gaat weggooien als je het nog één keer ziet rondslingeren, je wilt niet weten hoe snel het dan wordt opgeruimdquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:44 schreef descendent1 het volgende:
Hmm. Leuke verhalen allemaal. Zal ze binnenkort ff goed lezen. Nu geen tijd voor.![]()
Het voornaamste punt van ergernis zal bij mij zijn dat mn vriendin nog wel veel achter de kont aan laat slingeren en nog wel eens dr zaakjes niet goed voor elkaar heeft, terwijl ik best stipt enzo ben.
Ik heb dr gezegd dart het wel eens zo kan zijn dat ik haar dr binnen niet al te lange tijd uit t huis gooi als ze dr een teringbende van maakt...quote:Op zondag 18 juni 2006 22:01 schreef X-Naut het volgende:
[..]
Had mijn vriendin ook (en ze heeft het af en toe nog steeds). Tip alvast: gewoon zeggen dat je dingen gaat weggooien als je het nog één keer ziet rondslingeren, je wilt niet weten hoe snel het dan wordt opgeruimd![]()
Hier ga ik gezeik mee krijgen, aangezien ze ook op Fok! zit![]()
Ik las het ja... in je topic. Succes ermee!quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:26 schreef ElastaGirl het volgende:
Ik woon nu ongeveer een jaartje samen met mijn vriend. Voorheen was onze relatie super. Op zich is hij nu nog wel goed alleen ga je je inderdaad ergeren aan opruimdingetjes. Allebei een beetje inbinden helpt wel, alleen moet je het wel volhouden. En dat lukt niet zo...
Zij werkt niet?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:52 schreef zoalshetis het volgende:
ik maak geen ruk schoon en dat wil ik van haar ook niet.dus ik heb een werkster en mijn vriendin doet af en toe mee om zich toch de vrouw van haar man te kunnen noemen. ik haal, als tegenprestatie, elke maand een flinke buit binnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |