Intruder! tief eventjes op met je oranje gelaat!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:19 schreef Corksterr het volgende:
Homo's.
Idd, beetje aandacht tekort geloof ik.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:22 schreef koningdavid het volgende:
begint een beetje afgezaagd te worden.... die "ik-ben-voor-Duitsland"-bullshit![]()
Doh! ik rij toch Mercedesquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:23 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Idd, beetje aandacht tekort geloof ik.
Ja fijn dat je het kent.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:24 schreef Eddy_Huntington het volgende:
Ik ben dit WK ook voor Duitsland. Wir gewinnen die Cup!
Jetzt 'geht's los!
Deutschland Deutschland uber alles, uber alles in der Welt.
An auf hinter neben in uber unter vor zwischen
Mit nach bei seit von zu entgegen ausser aus gemass gegenuber
heeft niets met Duits bloed te makenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:28 schreef Hari-Bo het volgende:
Jullie moeten wel onze kant kiezen we hebben immers Duits bloed http://www.nederlandsalstweedetaal.nl/wilhelmus.htm
Sheise een slimme 'Oranje- lover'quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:28 schreef BobRooney het volgende:
[..]
heeft niets met Duits bloed te maken
Niet echt, ik riep het ook altijd...totdat ik een lesje geschiedenis kreeg.quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:33 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Niet echt, ik riep het ook altijd...totdat ik een lesje geschiedenis kreeg.
Duits komt van Dietsen bloed...en Diets is Nederlands, zoiets dacht ik...weet het ook niet precies.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:39 schreef Corksterr het volgende:
Idd.
Duitsland rules... van mij mogen ze kampioen worden...ze zijn nu eenmaal het leukste team, ik ben vlieft op ze![]()
Wel leuk reltopic.quote:
Omdat we niet voor hetzelfde paupervolkje zijn zoals julliequote:
Ja.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:46 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Omdat we niet voor hetzelfde paupervolkje zijn zoals jullie
Onbegrijpelijk, Hari-bo!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:46 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Omdat we niet voor hetzelfde paupervolkje zijn zoals jullie
Eensch.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:57 schreef the_hunter het volgende:
Die uitspraak van Jan Jaap van der Wal bij Dit was het nieuws gisteren:
Duitsers zijn moffen, nazi's of gewoon kankerlijers.
Duitsland / Italië? Duitsland.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Ach die overdreven duitser haat.... Ik zie liever die moffen winnen dan Italie of Frankrijk
Deutschland! Deutschland! Alles ist vorbei! Alles ist vorbei!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:24 schreef Eddy_Huntington het volgende:
Ik ben dit WK ook voor Duitsland. Wir gewinnen die Cup!
Jetzt 'geht's los!
Deutschland Deutschland uber alles, uber alles in der Welt.
An auf hinter neben in uber unter vor zwischen
Mit nach bei seit von zu entgegen ausser aus gemass gegenuber
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:19 schreef Dafar het volgende:
[..]
Deutschland! Schade Deutschland! Alles ist vorbei! Alles ist vorbei!![]()
Kittttttttttttttttttttyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy, du Oranje kittyquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:20 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Mag ik mijn opa's fiets terug?
En jij hebt een oranje huidskleur?!?!?!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:44 schreef Corksterr het volgende:
Ik ben voor Polen. Ik maak er ook maar een topic over denk ik.
Origineel. Zelf bedacht?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:20 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Mag ik mijn opa's fiets terug?
ik eggggggggggggg niet.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Ach die overdreven duitser haat.... Ik zie liever die moffen winnen dan Italie of Frankrijk
Pruts0r!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:20 schreef Kuckmal-Luftlaufer het volgende:
Ik ben het totaal met je eens Hari-Bo
Ik ook. Wat een heerlijke wijven wonen daar..grrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:44 schreef Corksterr het volgende:
Ik ben voor Polen. Ik maak er ook maar een topic over denk ik.
Ik ook, wel leuk dat ze veel in het oranje hebben..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:27 schreef Thelonious het volgende:
Ik zit nu wel naar de ZDF te kijken.
Ja, zo zijn de stewards in het Oranje.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik ook, wel leuk dat ze veel in het oranje hebben..![]()
Doe normaal manquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:34 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Dietsland zal zegevieren!
Het is gewoon zo!~quote:
Zoals Keating woensdag zei 'It's a shame that Ireland ain't here this finals, but I'm representing them tonight!'.quote:
Nu maken die 'oranjes' zeker geen kansquote:
Een kinderhand is snel gevuld.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:04 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Nu maken die 'oranjes' zeker geen kans![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |