Gedurende de zomer is dat misschien wel het bestequote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:03 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nou dan lijkt het me beter als je in een landje gaat wonen dat wat dichter bij de poolstreek ligt
Ja, of je moet natuurlijk gewoon airco kopen en niet naar buiten gaan als het weer niet goed te goed is...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gedurende de zomer is dat misschien wel het beste
Er is hier door het hele huis een airco systeem maar ik moet strax naar buitenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:05 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ja, of je moet natuurlijk gewoon airco kopen en niet naar buiten gaan als het weer niet goed te goed is...
Tja, dat is dan gewoon dikke vette pechquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er is hier door het hele huis een airco systeem maar ik moet strax naar buiten![]()
Ja inderdaad!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:06 schreef -Marc- het volgende:
Is dat even een mooi rijtje Oranjefan posts!
Grappig incoontjequote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:11 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Tja, dat is dan gewoon dikke vette pech
Moet je een paar van die cooltassen ombouwen tot pak... Had ooit een foto van zo'n kerel die zo'n pak had gemaakt...
Hahahahaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:11 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Tja, dat is dan gewoon dikke vette pech
Moet je een paar van die cooltassen ombouwen tot pak... Had ooit een foto van zo'n kerel die zo'n pak had gemaakt...
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:14 schreef -Marc- het volgende:
Trouwens alweer bijna een jubileum topic!
Had ik maar wat te eten...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:19 schreef Muck het volgende:
c0nnie is lunchen
en ik ook, maar wel achter de pc
ik heb net een overheerlijke pizza gemaakt
nou ja, een saaie pizza wat opgeleukt met mozzarella, cheddar en kip
Dat kán wel hoorquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:17 schreef Jo0Lz het volgende:
c0nd0r! Waar zit je!?
Waar zit iedereen!?tgaat niet echt hard meer...
kom maar een stukje halen hoorquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:24 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Had ik maar wat te eten...
Mijn geld en eten is op, en ik heb honger
Arnhem, het begint met een A!quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:27 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Arnhem, het begint met een A!
Dat is dan ook het enige wat er dichtbij aan is.
Toch bedankt voor het aanbod!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |