ik gun je mn 39 uur weeenquote:
Ik gebruik alle smilies te pas en te onpasquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:29 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat voor smilie het is maar ik gebruik hem sosm gewoon maar
Die kelk laat ik aan mijn mond voorbij gaanquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik gun je mn 39 uur weeen![]()
ik ben lunchen
Eetzequote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik gun je mn 39 uur weeen![]()
ik ben lunchen
zie ik er zo lachwekkend uit dan?quote:
Oooh, die van jou heb ik nog niet eens gezienquote:
Wat moet dat wagentje in je foboquote:
hou maar zoquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, die van jou heb ik nog niet eens gezien![]()
oh te laatquote:
Oooh, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:43 schreef Muck het volgende:
[..]
oh te laat
dat is Muck man!
van bob de bouwer!
weer wat geleerd vandaagquote:
Ja, ik kon niet op het woord komenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:46 schreef Muck het volgende:
[..]
weer wat geleerd vandaag
het is overigens een shovel, geen wagentje
Hoiquote:
Ik heb het niet op zulk warm weerquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:55 schreef Jo0Lz het volgende:
Heerlijk weer man!
Tis ook nooit goed...
Wacht maar tot die hittegolf echt losbarst...
als ik ergens naartoe moet of moet werken ook niet hoor, maarzo een dagje in het park of bij mijn ouders aan het water hangen vind ik heerlijkquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Tot 20 graden vind ik het aangenaam.
Hoger hoeft niet voor mij.
Als je niets hoeft te doen is het wel uit te houden. Maar boven de 25 graden vind ik nixquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:59 schreef Muck het volgende:
[..]
als ik ergens naartoe moet of moet werken ook niet hoor, maarzo een dagje in het park of bij mijn ouders aan het water hangen vind ik heerlijk
Nou dan lijkt het me beter als je in een landje gaat wonen dat wat dichter bij de poolstreek ligtquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je niets hoeft te doen is het wel uit te houden. Maar boven de 25 graden vind ik nix![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |