De een wel de ander niet. En weer een ander doet het om en om.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:32 schreef Zijpie het volgende:
spelen jullie gratis of hebben jullie een donatie gedaan en wat extra's gekregen?
--->quote:Het is net Fok!
Het is echt net Fok.quote:The page cannot be displayed
The page you are looking for is currently unavailable. The Web site might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your browser settings.
Transactiekostenquote:Op maandag 19 juni 2006 17:42 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Ja
'Mis ik iets'
NorthernStar had je 25k gestuurd.
Idd, gare TC weer offline.quote:Op maandag 19 juni 2006 17:44 schreef PPL het volgende:
[..]
TransactiekostenDus helegaar niet gezien.
Ik geloofde jullie gewoon en heb gewoon doorgestuurd.
Zodra TC weer online is zal ik die 5k ff passen.
Mij maakt die 5k niet echt uit hoorquote:Op maandag 19 juni 2006 17:44 schreef PPL het volgende:
[..]
TransactiekostenDus helegaar niet gezien.
Ik geloofde jullie gewoon en heb gewoon doorgestuurd.
Zodra TC weer online is zal ik die 5k ff passen.
Het is inmiddels naar je overgemaakt.quote:Op maandag 19 juni 2006 17:53 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Mij maakt die 5k niet echt uit hoor
Maar wel geinig dat je het dan ff voor jezelf houdt![]()
Nog 6350 aan Manual en dan ben ik Generalquote:Congratulations! You have been promoted up to Lieutenant!
Congratulations! You have been promoted up to Major!
Bewaar er ook een paar, handig wanneer je gehospt wordt, een crime failt of een OC failt.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Even een vraagje: ik heb wat spullen uit het hospital gejat, morphine ed, kan ik deze ook ergens verkopen? Zo ja, waar?
Ik jat wel nieuwe.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:56 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Bewaar er ook een paar, handig wanneer je gehospt wordt, een crime failt of een OC failt.
7500?!? Heb net een dosis morphine voor 3500 verkochtquote:Op maandag 19 juni 2006 19:06 schreef Blinker het volgende:
Ik verkoop elke dag één first aid kit voor 7500.
Toch een leuke vorm van inkomst
Voor 3500?quote:Op maandag 19 juni 2006 19:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
7500?!? Heb net een dosis morphine voor 3500 verkocht...
Had ik met het begin ookquote:Op maandag 19 juni 2006 19:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
7500?!? Heb net een dosis morphine voor 3500 verkocht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |