OMG!quote:Op zondag 18 juni 2006 18:34 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Dat was mijn 20k![]()
En die hoef ik trouwens niet terug
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:05 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Maarre, ik heb nog steeds mijn OC geld niet![]()
En trouwens!quote:
Feliquote:Op zondag 18 juni 2006 21:49 schreef Blinker het volgende:
[..]
En trouwens!
Level Up
--------------------------------------------------------------------------------
Congratulations! You upgraded your level to 9!
--------------------------------------------------------------------------------
> Back
quote:1. You crouch down on the roof and aim through the opposite buildings window and wait for the boss to show.
2. You see him through the mouldy glass and begin lining the rifle up.
3. You fire two shots, the first hitting him in the chest, and the second hitting him right in the head. You quickly get off of the building and start running.
Result: You go home to find a briefcase with $1175 in it for the job!
Ehm... bedankt! (quote:Op zondag 18 juni 2006 18:26 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ben je zo platzak? Ik stuur jou je 20k terug.
quote:New! You have been awarded the Ruby Anniversary award!
Gezelligquote:Op maandag 19 juni 2006 12:35 schreef Zijpie het volgende:
Ziet er intressant uit.. ga het ook eens proberen
Jahoor, in de openingspost staat een linkje naar Torn City Central. Lees daar de first day guide even door, dat helpt je wel opwegquote:Op maandag 19 juni 2006 12:51 schreef Zijpie het volgende:
haha, ik heb het gemerkt ja..
nog een paar handige kleine tips?
quote:Op maandag 19 juni 2006 08:10 schreef PPL het volgende:
[..]
Aha, dat was dus jouw 20k.
Ik stuur het wel even door.
En die 5k houdt ie stiekem zelfquote:New!
19/06/06
1:12:46 AM You were sent $20,000 from PPL with the message: Via Delicate NorthernStar
Ik zie dat TheThirdMark zn cash heeft gekregen.quote:19/06/06
8:37:28 AM TheThirdMark was given $222,788 from the Faction.
Als ze er ingame om vragen of als de faction weggaat ofzo.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:49 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik zie dat TheThirdMark zn cash heeft gekregen.
Wanneer krijgt de rest z'n geld
De een wel de ander niet. En weer een ander doet het om en om.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:32 schreef Zijpie het volgende:
spelen jullie gratis of hebben jullie een donatie gedaan en wat extra's gekregen?
--->quote:Het is net Fok!
Het is echt net Fok.quote:The page cannot be displayed
The page you are looking for is currently unavailable. The Web site might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your browser settings.
Transactiekostenquote:Op maandag 19 juni 2006 17:42 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Ja
'Mis ik iets'
NorthernStar had je 25k gestuurd.
Idd, gare TC weer offline.quote:Op maandag 19 juni 2006 17:44 schreef PPL het volgende:
[..]
TransactiekostenDus helegaar niet gezien.
Ik geloofde jullie gewoon en heb gewoon doorgestuurd.
Zodra TC weer online is zal ik die 5k ff passen.
Mij maakt die 5k niet echt uit hoorquote:Op maandag 19 juni 2006 17:44 schreef PPL het volgende:
[..]
TransactiekostenDus helegaar niet gezien.
Ik geloofde jullie gewoon en heb gewoon doorgestuurd.
Zodra TC weer online is zal ik die 5k ff passen.
Het is inmiddels naar je overgemaakt.quote:Op maandag 19 juni 2006 17:53 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Mij maakt die 5k niet echt uit hoor
Maar wel geinig dat je het dan ff voor jezelf houdt![]()
Nog 6350 aan Manual en dan ben ik Generalquote:Congratulations! You have been promoted up to Lieutenant!
Congratulations! You have been promoted up to Major!
Bewaar er ook een paar, handig wanneer je gehospt wordt, een crime failt of een OC failt.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Even een vraagje: ik heb wat spullen uit het hospital gejat, morphine ed, kan ik deze ook ergens verkopen? Zo ja, waar?
Ik jat wel nieuwe.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:56 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Bewaar er ook een paar, handig wanneer je gehospt wordt, een crime failt of een OC failt.
7500?!? Heb net een dosis morphine voor 3500 verkochtquote:Op maandag 19 juni 2006 19:06 schreef Blinker het volgende:
Ik verkoop elke dag één first aid kit voor 7500.
Toch een leuke vorm van inkomst
Voor 3500?quote:Op maandag 19 juni 2006 19:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
7500?!? Heb net een dosis morphine voor 3500 verkocht...
Had ik met het begin ookquote:Op maandag 19 juni 2006 19:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
7500?!? Heb net een dosis morphine voor 3500 verkocht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |