Days old: 1quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:48 schreef Zijpie het volgende:
ZigoSOS
![]()
bedankt voor je hulp !
een beter huis is het beste wat ik met het geld kan doen?

had ik ookquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:07 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Days old: 1
Property: Apartment
Netjes!

Heb eigenlijk meteen een paar merits ingeleverd voor Cash (ik had net mzzl toen ze iedereen 5 merits extra gaven )quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:09 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik heb de eerste weken in een shack gewoond.![]()

Ik heb ook een merit ingeleverd voor cash. En daarna mijn punten van het donatorpack verkocht.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:34 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Heb eigenlijk meteen een paar merits ingeleverd voor Cash (ik had net mzzl toen ze iedereen 5 merits extra gaven )
Op zich wel spijt van, anders had ik nu ook een Yakundinges zwaard kunnen hebben
Vind ik ook. Alleen zit al mijn geld in de faction. Voor het geval ik gemugged zou worden.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:33 schreef Dubbeldrank het volgende:
Zoals ZigSOS en ik doen kunnen anderen natuurlijk ook, newbies een beetje startcash geven zodat ze meteen een appartment of zoiets kunnen kopen. Wij kunnen het ondertussen toch wel missen en misschien hebben we later nog wat aan ze

Ik stort ook alles in de faction hoor, ik heb max 100K op zak. Ik wordt nog wel eens gemugged namelijkquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:54 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik heb ook een merit ingeleverd voor cash. En daarna mijn punten van het donatorpack verkocht.
Heb er nu 7 merits. Weet nog niet zeker of ik er bij 10 een zwaard voor zal halen. Ze worden ook wel eens te koop aangeboden en merits kun je op zich niet kopen.
[..]
Vind ik ook. Alleen zit al mijn geld in de faction. Voor het geval ik gemugged zou worden.
Heb amper cash.![]()

Ja klopt ik had nogal veel geld verloren met zo'n stomme missie. Nu heb ik zoveel mogelijk verkocht om geld te winnen en dat op de bank te zetten. Over een week heb ik dan 1 miljoen en dan kijk ik wel ff verderquote:

verkeerde quote, maar ik snap jequote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:18 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ja klopt ik had nogal veel geld verloren met zo'n stomme missie. Nu heb ik zoveel mogelijk verkocht om geld te winnen en dat op de bank te zetten. Over een week heb ik dan 1 miljoen en dan kijk ik wel ff verder

Ah! Ik maar 3 keer! Maar over 3 dagen komt mijn investment account vrij, geef die 100k maar aan iemand die nog in een krot woontquote:

Ik kan je morgen wel 300k sturen? Dan krijg ik het over 3 dagen wel weer van je terugquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ah! Ik maar 3 keer! Maar over 3 dagen komt mijn investment account vrij, geef die 100k maar aan iemand die nog in een krot woont.

Ik wil mijn 50k terugquote:shooter_mcgavin mugged TheThirdMark

quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:04 schreef FIawless het volgende:
Last action: 2 hours ago
En dan post je dit nu al?

Ik heb een rijke vent getrouwd.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:38 schreef TheThirdMark het volgende:
Maar niemand die 100k nodig heeft voor een wat groter huisje?

quote:Op woensdag 21 juni 2006 04:40 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik heb een rijke vent getrouwd.

Ey, hij krijgt ook merits als we zo en zo lang getrouwd zijn dus het komt niet allemaal van één kant.quote:

Aardig aangeboden, maar laat maar, morgen is het al zover en ik heb toch nauwelijks tijd om achter de pc te zitten vandaag.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:52 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik kan je morgen wel 300k sturen? Dan krijg ik het over 3 dagen wel weer van je terug
Toch weer 2 dagen meer stats tijdens het trainen![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |