Check je mail, leaders die bier sturen breng ik niets in rekeningquote:Op maandag 19 juni 2006 23:45 schreef FIawless het volgende:
Ohwja die source code toch? Paas mij ook es dan

de enige bug die ik ken is dat je op -40/150 energie kan staanquote:

n00bquote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
de enige bug die ik ken is dat je op -40/150 energie kan staan

Level: 9 [upgrade]quote:Op maandag 12 juni 2006 17:34 schreef NorthernStar het volgende:
Congratulations! You upgraded your level to 9!

En elke keer als je gejailed wordt kost je dat X% van je crime experience, niet zo gek dus dat je constant gejailed wordt. Ik zelf beperk me voorlopig tot het zakkenrollen van zwervers, daar kan je niet voor gejailed worden, het ergste wat je kan overkomen is dat je de zwerver 250$ moet geven zodat hij geen aanklacht indientquote:Op dinsdag 20 juni 2006 03:55 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Level: 9 [upgrade]
Terwijl mijn crimes steeds mislukken. Ik ben de afgelopen dagen 5 keer gejailed! Zonet nog voor het muggen van een oud vrouwtje.
Ik wacht nog even met upgraden.

Niet als je level 10 bent mag ik hopenquote:

quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:30 schreef PPL het volgende:
Pfff...
Ik ben al de hele middag bezig mensen busten.
Er zat nogal een verschil tussen het aantal keren jailed en het aantal mensen dat ik gebust had.
Begint nu eindelijk weer een beethe gelijk te komen.
Wellicht dat daardoor het een en ander aan OC's mislukte de laatste tijd.
Ik doe iig m'n best.

Wat is jouw lvl dan? Toch ook al in de 20?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:30 schreef PPL het volgende:
Pfff...
Ik ben al de hele middag bezig mensen busten.
Er zat nogal een verschil tussen het aantal keren jailed en het aantal mensen dat ik gebust had.
Begint nu eindelijk weer een beethe gelijk te komen.
Wellicht dat daardoor het een en ander aan OC's mislukte de laatste tijd.
Ik doe iig m'n best.

Heb ik ook, Meer busted dan gejailed zeg maar.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:56 schreef PPL het volgende:
Ja, inderdaad level 20.
Maar ik was dus zelf veel meer keer opgepakt dan dat ik mensen had gebust.
Blijkbaar heeft dat een nogal slechte uitwerking op je crime succes rate.
Nu sta ik weer gelijk, maar wil wel een beetje in de plus komen!
Gaat langzaam de goede kant opquote:Times jailed: 61
People busted: 65

Times jailed: 198quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:58 schreef TheThirdMark het volgende:
Gaat langzaam de goede kant opNog 190 dagen en dan krijg ik er een merit voor
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Waar leid je dat aan af?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:56 schreef PPL het volgende:
Ja, inderdaad level 20.
Maar ik was dus zelf veel meer keer opgepakt dan dat ik mensen had gebust.
Blijkbaar heeft dat een nogal slechte uitwerking op je crime succes rate.

Aan het feit dat van de laatste vijf OC's er vier mislukten.quote:

Dat is gerelateerd aan elkaar, zodra je in jail komt gaat er een percentage van je crime exp. af. In het geval van gepakt worden tijdens het busten zal dit een lager percentage zijn dan wanneer je gepakt wordt tijdens een crime.quote:

Je moet het godverdomme allemaal maar weten...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:31 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat is gerelateerd aan elkaar, zodra je in jail komt gaat er een percentage van je crime exp. af. In het geval van gepakt worden tijdens het busten zal dit een lager percentage zijn dan wanneer je gepakt wordt tijdens een crime.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |