maar die hoofdpijn is ook slim soms, die weet me dan te vindenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is wel een hele slimme actie,Moet ik ook eens proberen, als ik het voel aankomen.
Och germ * Bengeltje qu knuffel geeft .quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar die hoofdpijn is ook slim soms, die weet me dan te vinden
Ook jij trustequote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:54 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga zo ook maar eens koesen.
is steeds vakerquote:
Whahahaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:33 schreef Isegrim het volgende:
Het was echt vaag. Ik fietste in de stad. Twee meisjes, jaar of zeventien, achttien, waren zoals te doen gebruikelijk midden op de weg aan het fietsen zonder op of om te kijken. Roept ineens dat ene meisje tegen het andere: "Doorfietsen! Een breezah probeert ons in te halen!"
En terecht, zou jij als hond ook niet 's ochtends naar buiten willen?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 07:49 schreef Isegrim het volgende:
Ik mag van mijn hond niet utslapen als het mooi weer is.
Ik word arrogant genoemd door de gehele mensheidquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:22 schreef -Trinity- het volgende:
Ik word ook wel eens arrogant genoemd door breezahs.
Hmph.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
En terecht, zou jij als hond ook niet 's ochtends naar buiten willen?
Je zou gaan janken?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hmph.Ik zou in elk geval wel zo beleefd zijn om niet met mijn poot naar iemand te gaan zitten meppen.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:29 schreef livEliveD het volgende:
Ik word arrogant genoemd door de gehele mensheidIk noem het zelf 'eerlijk'
Just kidding
Ja en ik krijg goddomme visite waar ik totaal niet op zit te wachtenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |