jawelquote:
Denkbeeldig vriendje...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zoeen toffe reclame.
Vooral omdat Henk mijn denkbeeldige vriendje op vorige vakantie was.
Denk beeldige vriendjes zijn coolquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zoeen toffe reclame.
Vooral omdat Henk mijn denkbeeldige vriendje op vorige vakantie was.
Heb ook al jaren een pda... Kan wel TomTom enzo op, maar ja, geen geld voor over.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:14 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik ook sterker nog ik had een auto voor mijn rijbewijs.
Ik heb hem op zich ook niet nodig naar gelang ik wat meer ervaring krijg blijkt.
Maar toch vind ik het een geweldige uitvinding!.
Gewoon PDA foontje TomTom erop GPS ontvangertje erbij en karren maar je stopt overal voor de deur.
leukde dingetjes, alleen hou ik mn cyclus nu al niet bij, dus zal ik het al helemaal niet op mn gsm doenquote:
Om toch even te accentueren zeg maarquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:16 schreef Muck het volgende:
[..]
jawel
een LADYphone... voor iemand die standaard in een spijkerbroek loopt en over hekjes en in plassen springt
jaquote:
quote:Vooral omdat Henk mijn denkbeeldige vriendje op vorige vakantie was.
zeker weten!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
leukde dingetjes, alleen hou ik mn cyclus nu al niet bij, dus zal ik het al helemaal niet op mn gsm doen
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:16 schreef Gebs het volgende:
[..]
Denk beeldige vriendjes zijn cool
Die henkhenk reclame is koning
Ik ook nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:17 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Heb ook al jaren een pda... Kan wel TomTom enzo op, maar ja, geen geld voor over.
preciesquote:
"Ahoy kapitein, kamp in zicht!"quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:18 schreef Gebs het volgende:
Ik ben altijd copiloot als we ergen met scouting heen gaan, gewoon die hard kaartlezen wat nou StomStom go
dat is dus precies waarom ik m ook niet hoefquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:18 schreef Muck het volgende:
[..]
zeker weten!
nee, die functie gebruik ik echt nooit! Ik slik de pil, dus ik weet toch wel wanneer ik ongesteld meot worden.
Beetje nutteloos
Maar voor de rest issie
zit ook zo'n schattig spelletje opquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is dus precies waarom ik m ook niet hoef![]()
maar hijs wel kjoet![]()
ik hou het bij mn ouderwetse Samsung E600
Ach je kan kruisjes zetten?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:20 schreef Gebs het volgende:
[..]
Zo is het maar net
Allen de flitpalen stonden niet op de kaart
"Lief klein konijntje.." aarrrg neequote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:20 schreef Muck het volgende:
[..]
zit ook zo'n schattig spelletje op
meteen konijntje en dan moet je worteltjes zoeken
oh en ik heb er zelf lemmings bij gezet
Uhuquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ach je kan kruisjes zetten?.
Zit jij dan ook met zoeen zwoele stem?
"Na 300 meter links afslaan Schatje.."
Lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus,quote:
Forum Opties | |
---|---|