Was ik al wel van plan jaquote:Op zondag 16 juli 2006 18:10 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Als je ook blijft hangen voor Final Fantasty en/of Bell Orchestre wel.
En ik ben morgen ook van de partij.
Ik kijk er nu al naar uit. Zal morgen jullie op een dwaalspoor proberen te brengen met een fopsnor en een baret.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:12 schreef lienelien het volgende:
[..]
Was ik al wel van plan ja![]()
Dus dan kunnen Liek en ik weer Spot de Grobbel gaan doen, gaaf![]()
Ik denk dat we je daardoor juíst gaan vinden danquote:Op zondag 16 juli 2006 18:23 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik kijk er nu al naar uit. Zal morgen jullie op een dwaalspoor proberen te brengen met een fopsnor en een baret.
Tenzij die niet zo subtiel gelekte hint natuurlijk weer onderdeel is van het dwaalspoor, uiteraard. Ben benieuwd hoeveel besnorde baretdragers jullie morgen zullen aanspreken.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:24 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik denk dat we je daardoor juíst gaan vinden dan![]()
We gaan ons best doenquote:Op zondag 16 juli 2006 18:27 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Tenzij die niet zo subtiel gelekte hint natuurlijk weer onderdeel is van het dwaalspoor, uiteraard. Ben benieuwd hoeveel besnorde baretdragers jullie morgen zullen aanspreken.
Een nieuwe Razorlight, die heb ik dan inderdaad compleet gemist. Was best een aardige plaat, die vorige.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:01 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij moet je dan Razorlight hebben pfaf.
Of Wolfmother of Panic! At The Disco ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |