Een kopstoot verdient ie!quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:11 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen dit hier zwaar opvatten denk ik
Noem dan wel echte groeiplaten.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het punt wat ik maakte gaat weer totaal aan men voorbij zie ik...
Ik noemde ook B&S, dat vind je ook niks?quote:
Maar jouw maatstaf is niet per definitie de regel voor anderen.... voor mij waren het wel groeiplaten....quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:38 schreef methodmich het volgende:
Dat vind ik geen groeiplaten, maar instant klassiekers.
Ik moest wennen aan de zoetsappigheid.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:13 schreef methodmich het volgende:
Dat vind ik op zich wel opmerkelijk. Wat was voor jou de groeifactor bij B&S dan? Bij Kid A kan ik me voorstellen dat iemand daar niet direct of wellicht zelfs nooit doorkomt, maar bij Belle & Sebastian zie ik dat niet direct zo.
Ik probeer er nu al 2 jaar serieus aan te wennen. Alleen Step into my office vind ik oprecht een heel leuk nummer, de rest vind ik matig tot tenenkrommend zoetsappig.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik moest wennen aan de zoetsappigheid.
een stamper? nou euh nee...behalve Qotsa en Vitalic dan, beide goed stampbaar op hun eigen manier..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:13 schreef methodmich het volgende:
Ben je meer een stamper dan nein?
Nou, ik heb eerst diverse nummers gedownl ergens geluisterd en toen wist ik dus nog niet van welke albums ze kwamen. Het eerste album wat ik kocht was Tigermilk.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:05 schreef methodmich het volgende:
Okee, dat kan. Welke plaat had je als eerste?
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:53 schreef nein het volgende:
[..]
Verder is mijn alltime favoriete band radiohead![]()
Dat heb ik ook tijden geroepen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:53 schreef nein het volgende:
maar NIET joanna newsom...halleluja wat heeft dat wijf een ko-le-re stem zeg!
nou, das typisch, ik ben jaaarenlang lid geweest van dat blad, van 97 tot 2002 ofzo...quote:
Ach Oor is nu eigenlijk Oor en Aloha in 1. Een echte mening over die samenvoeging heb ik nog niet gevormd, maar er staat een stuk over Thom Yorke in. Leuk stuk wel.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:43 schreef nein het volgende:
[..]
nou, das typisch, ik ben jaaarenlang lid geweest van dat blad, van 97 tot 2002 ofzo...
...en daarna jaaarenlang niet in gekeken, tot vorige week..en toen liet ik m liggen omdat ik niets echt leuks zag..is er nu weer net een nieuwe uit ofzo?
Als je geen liefhebber bent is het vast wel een boring piece of work, maar anders is het reuze interessant.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:48 schreef JelleS het volgende:
Waarschijnlijk weer één of ander saai stuk.
Wel een goede opbouw dan. Eigenlijk maakt het bij B&S weinig uit, maar ik zou toch altijd mensen aan te raden te starten met blauw, rood of groen. Jij hebt blauw genomen, dus da's prima. Geel vond ik toch wat minder.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou, ik heb eerst diverse nummers gedownl ergens geluisterd en toen wist ik dus nog niet van welke albums ze kwamen. Het eerste album wat ik kocht was Tigermilk.
Gaandeweg (ik luister muziek vaak gewoon random omdat ik het idee heb, dat je er dan wat sneller aan kan wennen, omdat het gaandeweg is. En niet gelijk een overdosis die of fataal is, of smaakt naar meer) begon ik bepaalde nummer te leren kennen en kreeg ik favoriete nummers (state i am in bijvoorbeeld). Toen ben ik me meer in ze gaan verdiepen en nu heb ik geloof ik 6 albums ofzo. Veel titels ken ik nog steeds niet, maar ik was wel in Paradiso dit jaar, dus mijn mening is wel veranderd door de tijd heen. Maar dat heeft zeker meer dan een jaar gekost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |