Waarom in godsnaam?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:58 schreef Slarioux het volgende:
Ik was gisteren in Utrecht.
Tof. Ik ook.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:58 schreef Slarioux het volgende:
Ik was gisteren in Utrecht.
Hoi MUUS. Mike is okay. En geen FOK!Homo. Dat ben ik namelijk al.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:03 schreef MUUS het volgende:
Hoi Q.
En Dave, Q, en Dave.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoi MUUS. Mike is okay. En geen FOK!Homo. Dat ben ik namelijk al.
Het is mooi weer, ga buiten zitten, en zeg dat je van je moeder geen huiswerk mag maken omdat je ongesteld bent, ee soort absent gymbriefjequote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:07 schreef MUUS het volgende:
[..]
En Dave, Q, en Dave.
YVONNEN, IK ZOCHT JE AL!111111111111!!! Knut heeft me in een hoekje geduwd gisteren en toen had ik ineens huiswerk voor vandaag en nu... en nu... en nu.... nu ben ik zó in de war..
Lieve, lieve lieve yvonne,quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:05 schreef yvonne het volgende:
FB>> ONZ
Hier is het veel gezelliger en ik verveel me.
Je was er blj meequote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Lieve, lieve lieve yvonne,
Ik zit nog in de kast, wil je mijn tag fixen, pretty please?![]()
Huiswerk is al af, ingeleverd en nagekeken.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is mooi weer, ga buiten zitten, en zeg dat je van je moeder geen huiswerk mag maken omdat je ongesteld bent, ee soort absent gymbriefje
Schrijf jij heel snel briefjes voor de kiddie's?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is mooi weer, ga buiten zitten, en zeg dat je van je moeder geen huiswerk mag maken omdat je ongesteld bent, ee soort absent gymbriefje
Ja, en wij ookquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:10 schreef MUUS het volgende:
[..]
Huiswerk is al af, ingeleverd en nagekeken..
Maar ik kan best aan Knut vertellen dat ik ongesteld ben natuurlijk. Zou hij details willen? Ja hè?.
Nou luistert.quote:
Je ziet er wel lief uit, Q.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:09 schreef Q. het volgende:
Ik zit nog in de kast, wil je mijn tag fixen, pretty please?![]()
Poep met kleine stukjes gelei.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:17 schreef yvonne het volgende:
Stel dat je het op een broodje zou doen en daar een foto van maakt krijg je dan een soort broodje poepfoto?
De dag begint goed.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:05 schreef yvonne het volgende:
FB>> ONZ
Hier is het veel gezelliger en ik verveel me.
Schat, ik ben er niet meer van onder de indruk nu ik al 2 jaar samenwoonquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:10 schreef MUUS het volgende:
[..]
Huiswerk is al af, ingeleverd en nagekeken..
Maar ik kan best aan Knut vertellen dat ik ongesteld ben natuurlijk. Zou hij details willen? Ja hè?.
Denk gewoon terug aan de tijd dat mijn bezitterige ex wou poolen in plaats van gezellig pratenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:28 schreef MUUS het volgende:
Zie je, vroeger was echt alles beter.
Alleen de kleur is nog kut reet.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:22 schreef Misstique het volgende:
Ah. Q. Alles is weer zoals het moet zijn. Tóf.
Inderdaad. En ik wil roze!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:33 schreef Q. het volgende:
Dave wil graag mijn tag hebben. En ik wil mijn oude toffe tag terug, dan maar inclusief poep-kleur. Mag dat? Pretty please?
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:47 schreef NJ het volgende:
Zit iedereen hier?
Waarom wel ?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:16 schreef c0nd0r het volgende:
Maar nu de discussie er toch is waarom hebben Developers geen toffe kleur?.
Alleen SA's, Mods, en A's hebben een kleurtje op het forum.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:22 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Omdat de rest ook allemaal gave kleurtjes heeft.
Wat heb je allemaal al gedevelopd?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:22 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Omdat de rest ook allemaal gave kleurtjes heeft.
Good question.quote:
Klopt het was dan ook niet een geheel serieuze zaakquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:23 schreef Knut het volgende:
[..]
Alleen SA's, Mods, en A's hebben een kleurtje op het forum.
Een paar uitzonderingen daargelaten maar fp-crew, weblogcrew en ga zo maar doorcrew hebben geen kleurtje
Wanneer begin je eens met de dingen die er echt toe doen?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Momenteel staat het technisch ontwerp voor vernieuwing stats systeem op de plank.
Kutsearch.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:37 schreef Dave het volgende:
[..]
Wanneer begin je eens met de dingen die er echt toe doen?
Heeft de FOK!homo al z'n FOK!homo-ftag?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:38 schreef Chowi het volgende:
Is dit een "opgelost, slotje"-moment?
omdat jij n mogool ben, dohquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:58 schreef woutabest het volgende:
ff serieus mensen. Waarom heb ik niet zo'n (tof)-tag?
Jij? Speciaal?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:03 schreef BaajGuardian het volgende:
nee, alleen speciale mensen krijgen speciale tags, en nu weg!
Jij bent een kneus. BaajGuardian is best tof. NIet zo tof als ik ben, maar wel tof.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:58 schreef woutabest het volgende:
Wie ben jij?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:58 schreef woutabest het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |