Misschien steekt normaal je string ofzo boven je broek/rok uit en nu niet en zag hij het daarom.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:52 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Nope, niets van dat alles. Ik zat achter de computer, beentjes over elkaar, hij kon aan de achterkant mijn rokje niet in kijken. Hij wist het gelijk.
+1 Zeer scherp!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:54 schreef Woldo het volgende:
[..]
Misschien steekt normaal je string ofzo boven je broek/rok uit en nu niet en zag hij het daarom.![]()
![]()
* Woldo is expert in korte rokjes.quote:
Ja, ik denk dat haar dreadlocks te zien waren.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:57 schreef maduropa het volgende:
streepje, hartje, bos, kaal?
misschien staken er wat haartjes door je rokje toen je zat?
Kaal.. En hoe dan ook geen optie.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:57 schreef maduropa het volgende:
streepje, hartje, bos, kaal?
misschien staken er wat haartjes door je rokje toen je zat?
Mijn shirt zat over mijn rokje, weet ik zeker! Dus hij kon het niet zien vanwege een ontbrekende string.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:52 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Nope, niets van dat alles. Ik zat achter de computer, beentjes over elkaar, hij kon aan de achterkant mijn rokje niet in kijken. Hij wist het gelijk.
je liet ws slakkensporen naquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:04 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Mijn shirt zat over mijn rokje, weet ik zeker! Dus hij kon het niet zien vanwege een ontbrekende string.
Misschien omdat je rechterhand 20cm onder je toetsenbord zat...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:52 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Dan blijven er 2 opties over. Of hij rook het.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:04 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Mijn shirt zat over mijn rokje, weet ik zeker! Dus hij kon het niet zien vanwege een ontbrekende string.
Nee want je mag als vrouw nooit laten zien dat je je verbaasd staat over het kunnen van je vriend/man, dat staat stom.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:15 schreef Dragonic het volgende:
Waarom vraag je je vriend niet gewoon hoe hij het wist? Of is dat een buitensporig intelligente vraag....
Google?quote:
kutcookiesquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:22 schreef Morpheu$ het volgende:
Duidelijk. Normaal zit de rok dan vrij strak over dat kontje. Als het spijkerstof is, zie je geen contouren, maar is het katoen zie je echt altijd wel de contoeren. Nog meer als de stof nog vrij licht van kleur is.
Het betekend letterlijk ''voor de operatie''.quote:
we voelen dat gewoon! en je zal wel ondeugend gekeken hebben!!!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Hij had het niet kunnen weten doordat er duidelijk zichtbare tekens waren, geen lijntjes (ik heb ook alleen strings, hij kon het niet zien onder mijn rokje, hij kon niet zien dat de string ontbrak, hij kon het ook niet ruiken (zei hij zelf). En ik heb het hem gevraagd, hij houd het vaag op 'ik wist het gewoon'
Ben je dan niet toevallig de hele dag gevolgd.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Hij had het niet kunnen weten doordat er duidelijk zichtbare tekens waren, geen lijntjes (ik heb ook alleen strings, hij kon het niet zien onder mijn rokje, hij kon niet zien dat de string ontbrak, hij kon het ook niet ruiken (zei hij zelf). En ik heb het hem gevraagd, hij houd het vaag op 'ik wist het gewoon'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |