Als het mogelijk is zou ik zelf voor dit kiezenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:48 schreef Deetch het volgende:
Nieuwe plaat multiplex erin zagen, dat scheelt je een hoop werk.
praxis bedoel je...?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:33 schreef lj_lightning het volgende:
De Parel(het merk) tegel lijm verwijderaarte koop bij ehh die bouwmarkt met dat geel-rode logo met die hamer er in
![]()
Dit breng je aan met een blokkwast, even laten inwerken en dan kun je het afsteken met een afsteek meswel goed nawassen met water omdat het spul helemaal weg moet voordat je een nieuwe tegel-lijm laag aanbrengt
![]()
Dat klopt volgens mij niet helemaal, bij die bouwmarkt kun je wel lijmverwijderaar krijgen. Maar die is voor tapijtlijm, wel ff wat anders. Maar is niet zo duur.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:33 schreef lj_lightning het volgende:
De Parel(het merk) tegel lijm verwijderaarte koop bij ehh die bouwmarkt met dat geel-rode logo met die hamer er in
![]()
Dit breng je aan met een blokkwast, even laten inwerken en dan kun je het afsteken met een afsteek meswel goed nawassen met water omdat het spul helemaal weg moet voordat je een nieuwe tegel-lijm laag aanbrengt
![]()
Ik was vanavond aant werk en zag het idd... foutje van mij...sorry!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:56 schreef Nblue het volgende:
[..]
Dat klopt volgens mij niet helemaal, bij die bouwmarkt kun je wel lijmverwijderaar krijgen. Maar die is voor tapijtlijm, wel ff wat anders. Maar is niet zo duur.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:57 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Ik was vanavond aant werk en zag het idd... foutje van mij...sorry!we hebben ook zoveel spulletjes in de winkel
![]()
gij heeft er verstand van hoor ik wel, je kunt zo bij de Gamma beginnenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:57 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Ik was vanavond aant werk en zag het idd... foutje van mij...sorry!we hebben ook zoveel spulletjes in de winkel
![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:55 schreef Gurb het volgende:
Tegellijm zit idd goed vast, dat hoort namelijk.![]()
Het enige waar je op kan hopen is dat je met een oude beitel tussen het hout en de tegellijm komen, en hopen op die manier de lijmresten weg te bikken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |