Hier hebben ze ook regels voor voor zulke zaken, maarja. Als meneer de Prof. het niet heeft nagekeken dan doe je er weinig tegen...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat mag toch helemaal niet? Kijk eens in de studiegids van je opleiding. Uitslagen van tentamens moeten minimaal twee weken voor afname van de her bekend zijn ofzo. Althans, da's hier de regeling, voor zover ik weet.
Goed idee.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar doe je heel veel tegen. Wel gaan morgen, maar een brief schrijven naar de examencommissie. Die moet dan eigenlijk de her ongeldig verklaren, doordat studenten niet wisten waar ze aan toe waren. Er moet dan een nieuwe herkansing uitgeschreven worden.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:10 schreef Kauki het volgende:
Pfffffffff, volgende week nog 2 tentamens en dan heb ik eindelijk ook vakantie. Ik ben gesloopt![]()
Jeuh!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:44 schreef Lollifant het volgende:
Ik heb hem!![]()
Mijn diploma dus![]()
Ik hoef voorlopig niet meer te soggen, want ik heb vakantie.
En na de zomer nieuwe opleiding waar ik veel zin in heb, dus ik hoop dat ik dan ook niet veel ga soggen.![]()
[..]
Inderdaad, vandaag maar begonnen met leren en zolang je je bedenkt dat ik dan ook eindelijk vakantie heb, dan lukt het wel vrij aardig. Tzijn 2 herren, en van eentje vraag ik me nu echt af waarom ik het niet meteen de eerste keer heb gehaaldquote:Ik voelde me ook helemaal gesloopt de laatste weken. Veel succes met je tentamens! Denk aan de vakantie die je daarna hebt.
Gelukkig gaat het weer beter met je oma, wel in de gaten houden idd.![]()
Sterkte ermee zou ik zeggen!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:12 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb me de afgelopen dagen suf geSOGt terwijl ik morgenochtend tentamen heb.
Gevolg: ik ga nu koffie zetten en nog proberen 240 sheets er doorheen te werken..
Aha, dan hoop ik dat je tentamen niet om 9.00u begintquote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dank je. Ik heb zo'n vermoeden dat het nog later gaat worden dan vorige week bij socio (3.30 geloof ik)
Jij hebt al je geluk aan gender verspeeld knulquote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Natuurlijk is het om negen uur. Het moet wel zo sadistisch mogelijk zijn hè...
Dit is een eerste kans. De her is, hoe kan het ook anders, tijdens de intro.
Ik weet dat volgende week herren zijn, ik heb er 2 en ik ben zowaar al begonnen met lerenquote:Overigens zijn er volgende week ook nog herren, dan ben ik nog een keer de lul voor leer- en onderwijsproblemen. Jippie. Ik heb er nu al zin in. Nee, echt..
Nou je het zegt, dat kan ik wel eens gaan doen jaquote:
Jaaa een heel mooi papiertje! Ik had één 7, twee 9, en de rest 8.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:29 schreef Kauki het volgende:
[..]
Jeuh!Is het een mooi papiertje geworden?
Leuk dat je een nieuwe opleiding gaat doen! Wat voor iets?![]()
[..]
Inderdaad, vandaag maar begonnen met leren en zolang je je bedenkt dat ik dan ook eindelijk vakantie heb, dan lukt het wel vrij aardig. Tzijn 2 herren, en van eentje vraag ik me nu echt af waarom ik het niet meteen de eerste keer heb gehaald![]()
Wow, nette cijfers zeg!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:23 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Jaaa een heel mooi papiertje! Ik had één 7, twee 9, en de rest 8.![]()
Ik ga nu Personeel en Arbeid doen! Zin in!![]()
Heel veel succes met leren!! Die ene her is eigenlijk wel makkelijk dus? En die andere?
En dan nu de grote vraag:quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:31 schreef Mikkie het volgende:
Fijn, dank je
Ach ja, ik weet in elk geval dat ik niet de enige ben. Net een half uur aan de telefoon liggen lullen met een studiegenoot die ook nog aan dit vak bezig is. Enige jammere: hij is al 100 sheets verder dan ik.
Das nou toch erg vriendelijk van jequote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:36 schreef Mainport het volgende:
Ik zal aan jullie denken wanneer ik dadelijk op het strand lig.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik snapte geen ruk van dat hele tentamen
Inderdaadquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tsja. Ik heb het in elk geval geprobeerd
Als je gaat maak je altijd kans... Wellicht geen grote, maar tochquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Uhuh. Vrijdagochtend. Na vijf avonden/nachten feest en zuipen. Ik maak vast een kans, ja
Snap ik, maar dat ene weekje eerder zou (mij in ieder geval) niets uitmaken, zeker als je je dan bedenkt dat je tijdens de intro gewoon 'vrij' hebt...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Over die herren zijn al vaker gesprekken geweest. Om kort te zijn komt het hier op neer: Vanaf een bepaalde datum (in dit geval 15 juli) is het vakantie. Officieel moeten alle cijfers van een jaar vóór 1 september bekend zijn, dus dan moeten de tentamens sowieso geweest zijn. Als ze het eerder in augustus doen komen er enorme protesten om studenten dan geen vakantie hebben (want er moet ook nog geleerd worden), en later kan niet. Daarom is het in de intro onontkoombaar.
Hmm, dat zijn nog vrij veel punten die je gemist hebt danquote:Ik moet volgend jaar nog een redelijk aantal vakken doen. Ik heb er, toen ik wist dat ik een 'tussenjaar' ging houden, voor gekozen om een aantal vakken te laten vallen. Zo kon ik me concentreren op de P-vakken die ik nu nog moest, die hadden prioriteit. Volgend jaar moet ik nog zo'n 30 à 40 ECTS van B2 halen, afhankelijk van hoe de uitslagen van deze ttweek en van de herren uitpakken. Maar goed, da's SC en da's niet okay.
Ik heb net liggen pittenquote:Ontopic: SOG is kut. De hele week gedaan, en vervolgens m'n tentamen vanochtend verkloot. Hmm... ff paar dagen vrij nemen, en vanaf maandag nog ff vier dagen aan de bak voor m'n laatste her..
Dat is het belangrijkste: dat je er zelf vrede mee hebt. Schijt aan wat anderen ervan vindenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar ach, ik lig er niet wakker van. Als alles een beetje mee zit heb ik aan 't eind van dit jaar toch nog zo'n 50 ECTS binnen, dan hoor je mij niet klagen.
[..]
Jij hebt zeer waarschijnlijk een andere definitie van vroeg dan ikquote:Na mijn slaapgebrek van vannacht ga ik zo maar ff een filmpje aanzetten denk ik, om vervolgens op tijd naar bed te gaan... morgen wéér vroeg op.
Good job!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:31 schreef Dementor het volgende:
Zelfs met mijn SOG probleem heb ik in 1 jaar mijn P gehaald
Acht uur vroeg? Je bent niks gewend johquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vroeg voor mij morgen is acht uur. En da's voor mij echt vroeg, ja.
Heb je nog goede dvd-aanbiedings-tips?
Jaquote:Op zaterdag 25 november 2006 16:06 schreef Willy84 het volgende:
[..]
schop is niet nodig, iedereen is druk aan het leren. Inclief ikzelf![]()
Troost je, ik ook niet.quote:
Ik ben ff iets gaan optikken dat moest, dat moet 3 keer. het heeft me 15 min geduurt deel 1. nog 2 delen. Ik weet dat het zo af is, maar kein lustquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:42 schreef Kauki het volgende:
[..]
Troost je, ik ook niet.
Moet voor dinsdag een opdracht maken waar ik geen hol van snap dus ben ik vanalles aan het doen behalve studeren![]()
Dat herken ik van alle afstuderende mensen die ik ken. Sowieso is SOG-gen dan erg aantrekkelijk blijkbaar. Slechts een van mijn vrienden is binnen de periode die er officieel voor stond, afgestudeerd...quote:Op zondag 3 december 2006 16:18 schreef klnvntrbyt het volgende:
Sinds al mijn colleges afgelopen zijn, is mijn productiviteit gedaald naar 0.
Ik moet nu eigenlijk bezig zijn met mijn afstudeerproject, maar ik heb nog geen fatsoenlijk afstudeeronderwerp. Dat schiet ook niet echt op.
Heb vandaag 4 gedaan, 10.000 tekens incl. spatiesquote:Op zondag 3 december 2006 23:41 schreef JimmyJames het volgende:
Ik moet nog 4-5 pagina's volschrijven, help![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 15:37 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik ben zo SOG dat ik met m'n opleiding stop
Moah, als ik nog iets zou leren of doen als ik op school was, maar het is al 3 jaar lang nutteloos en dat hou ik nu niet meer vol. Daar krijg je spontaan SOG van! dus ik ging al een tijd niet meer naar de lessen. Ik stap wel over naar een andere school dan.quote:
Met dat gedoe zit ik nu ook, ik heb het deze periode best wel zijn beloop gelaten, en nu sta ik 1 onvoldoende, en nu kan ik het welquote:Op maandag 4 december 2006 16:42 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Moah, als ik nog iets zou leren of doen als ik op school was, maar het is al 3 jaar lang nutteloos en dat hou ik nu niet meer vol. Daar krijg je spontaan SOG van! dus ik ging al een tijd niet meer naar de lessen. Ik stap wel over naar een andere school dan.
Hehe netjes dan. Jammere van het MBO vind ik de kleutermentaliteit qua aanwezigheid, bleh. Idem dito voor mijn klas overig, die de hele dag lang met hun telefoon zich vermaken.quote:Op maandag 4 december 2006 16:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Met dat gedoe zit ik nu ook, ik heb het deze periode best wel zijn beloop gelaten, en nu sta ik 1 onvoldoende, en nu kan ik het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |