quote:Op maandag 4 december 2006 15:37 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik ben zo SOG dat ik met m'n opleiding stop
Moah, als ik nog iets zou leren of doen als ik op school was, maar het is al 3 jaar lang nutteloos en dat hou ik nu niet meer vol. Daar krijg je spontaan SOG van! dus ik ging al een tijd niet meer naar de lessen. Ik stap wel over naar een andere school dan.quote:
Met dat gedoe zit ik nu ook, ik heb het deze periode best wel zijn beloop gelaten, en nu sta ik 1 onvoldoende, en nu kan ik het welquote:Op maandag 4 december 2006 16:42 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Moah, als ik nog iets zou leren of doen als ik op school was, maar het is al 3 jaar lang nutteloos en dat hou ik nu niet meer vol. Daar krijg je spontaan SOG van! dus ik ging al een tijd niet meer naar de lessen. Ik stap wel over naar een andere school dan.
Hehe netjes dan. Jammere van het MBO vind ik de kleutermentaliteit qua aanwezigheid, bleh. Idem dito voor mijn klas overig, die de hele dag lang met hun telefoon zich vermaken.quote:Op maandag 4 december 2006 16:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Met dat gedoe zit ik nu ook, ik heb het deze periode best wel zijn beloop gelaten, en nu sta ik 1 onvoldoende, en nu kan ik het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |