Misschien vind je dit wat?quote:Op zondag 11 juni 2006 11:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Gewoon dit plaatje en dan knippert hij om de zoveel tijd naar "Hup Holland"
Dat zou heel tof zijn.Of iets anders.. wees creatief.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:16 schreef Shirley het volgende:
Kan iemand die van mij mooi maken? Dus bv. een NL vlaggetje op z'n wang met een oranje achtergrond, en daarna net als wat most_wanted heeft, maar dan met mijn naam? Dus zoadat het switcht zeg maar. Snapt iemand wat ik wil?
[afbeelding]
of
[afbeelding]
mogen ook gebruikt worden in plaats van m'n eigen avatar.
Het liefst de bovenste avatar met een oranje achtergrond en een vlaggetje op de wang.
on it, kan niet moeilijk zijnquote:Op zondag 11 juni 2006 12:33 schreef Urquhart het volgende:
Beste icon-makers,
Zou iemand van het onderstaande plaatje een icon willen maken.
Alvast hartelijk dank
[afbeelding]
Ik vind quotes leuker trouwensquote:
Bedanktquote:Op zondag 11 juni 2006 12:40 schreef woutabest het volgende:
JPG:
[afbeelding]
GIF
[afbeelding]
De GIF kan je uploaden, maar is wel minder van kwaliteit.
quote:Op zondag 11 juni 2006 12:33 schreef Urquhart het volgende:
Beste icon-makers,
Zou iemand van het onderstaande plaatje een icon willen maken.
Alvast hartelijk dank
[afbeelding]
Oh sorry, ik had jouw inzending gemist..quote:Op zondag 11 juni 2006 12:40 schreef woutabest het volgende:
JPG:
[afbeelding]
GIF
[afbeelding]
De GIF kan je uploaden, maar is wel minder van kwaliteit.
boeiendquote:Op zondag 11 juni 2006 12:44 schreef Poncho het volgende:
[..]
Oh sorry, ik had jouw inzending gemist..
Die opengesperde mond was wel uitdagend natuurlijk om iets mee te doen.. Ik kon er alleen niets voor verzinnen.. Jij loste m erg leuk opquote:Op zondag 11 juni 2006 11:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[afbeelding] -> [afbeelding] -> [afbeelding]
Uhm...ik heb gee idee. Toch bedankt.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:28 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik krijg hem helaas niet van youtube af met SDP.
Als je er echt een bestandje van hebt die ik zo op mijn pc kan zetten kan ik kijken wat ik voor je kan doen.
Jaaa! Gaaf, heel erg bedankt.quote:Op zondag 11 juni 2006 11:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
Misschien vind je dit wat?
[afbeelding]
Gebruik de url locatie.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jaaa! Gaaf, heel erg bedankt.
Edit: Kan hem alleen opslaan als BMP en dan doet hij het niet..
Hij beweegt niet en als ik het plaatje in GIF wil veranderen lukt dat ook niet. HELP!![]()
Ik kan hem wel als .gif opslaan.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jaaa! Gaaf, heel erg bedankt.
Edit: Kan hem alleen opslaan als BMP en dan doet hij het niet..
Hij beweegt niet en als ik het plaatje in GIF wil veranderen lukt dat ook niet. HELP!![]()
quote:
Webicon heb ik al geprobeerd en dan is dit dus het resultaat. Een stilstaand plaatje.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:48 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik kan hem wel als .gif opslaan.
Gebruik hem anders als webicon?
quote:Op zondag 11 juni 2006 13:54 schreef Jesssica het volgende:
Erg cool allemaal![]()
zou iemand mijn kattenpootje kunnen pimpen? Iets van oranje pootje en op de achtergrond een NL vlag ofzo?
nou ja, ik zou zeggen ga maar los![]()
waaaaaaaaaaaaaah! Wat snel! bedankt zegquote:
vind je dit wat?quote:Op zondag 11 juni 2006 13:54 schreef Jesssica het volgende:
Erg cool allemaal![]()
zou iemand mijn kattenpootje kunnen pimpen? Iets van oranje pootje en op de achtergrond een NL vlag ofzo?
nou ja, ik zou zeggen ga maar los![]()
oooooooooooh die is ook heeeeel mooi....quote:Op zondag 11 juni 2006 14:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
vind je dit wat?
[afbeelding]
edit: oh poncho was eerder
Je plaatje z'n proporties kloppen trouwens niet.. Dan ziet het er niet zo mooi uit.. Misschien kun je beter een plaatje uitkiezen wat al 60X60 of bijv. 100X100 is.. Dan kunnen wij die wel verkleinen...quote:Op zondag 11 juni 2006 14:04 schreef Jesssica het volgende:
[..]
waaaaaaaaaaaaaah! Wat snel! bedankt zeg![]()
Ziet er super cool uit![]()
ja hij ziet er nu idd verneukt uit hihi. Was nl te groot dus heb m verkleind, maar dat wordt er niet mooier op. Ik ga ff kijken hoe en wat.quote:Op zondag 11 juni 2006 14:11 schreef Poncho het volgende:
[..]
Je plaatje z'n proporties kloppen trouwens niet.. Dan ziet het er niet zo mooi uit.. Misschien kun je beter een plaatje uitkiezen wat al 60X60 of bijv. 100X100 is.. Dan kunnen wij die wel verkleinen...
Ik ga voetbal kijken! Adios con dios!
Die link werkt wel, thanks!quote:Op zondag 11 juni 2006 13:58 schreef most_wanted het volgende:
En als je [afbeelding] gebruikt als webicon?
ik had er een plaatje van 60x60 van gemaakt toch? Jij hebt volgens mij de resolutie omlaag geschroeft..quote:Op zondag 11 juni 2006 14:14 schreef Jesssica het volgende:
[..]
ja hij ziet er nu idd verneukt uit hihi. Was nl te groot dus heb m verkleind, maar dat wordt er niet mooier op. Ik ga ff kijken hoe en wat.
Als ik die van jou als icon wil gebruiken dan zegt ie dat het bestand te groot is...quote:Op zondag 11 juni 2006 14:17 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik had er een plaatje van 60x60 van gemaakt toch? Jij hebt volgens mij de resolutie omlaag geschroeft..
Je mag m wel als webicon gebruiken hoor
Merci. Hij komt zo aangepast er te staan!quote:
Leuk!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:03 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Het is niet geweldig maar ik probeer ook weer eens wat.
[afbeelding]
Leukquote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 19:25 schreef koei het volgende:
Ik zou mijn koe graag in het oranje willen zien (of vermomd als oranje supporter). Kan iemand mij daaraan helpen?
Hij is leuk! Helaas is hij wel te groot om als icon te uploaden. Blijft deze webspace de komende 3/4 weken bereikbaar zodat ik ernaar kan linken?quote:
sure..quote:Op zondag 11 juni 2006 20:55 schreef koei het volgende:
[..]
Hij is leuk! Helaas is hij wel te groot om als icon te uploaden. Blijft deze webspace de komende 3/4 weken bereikbaar zodat ik ernaar kan linken?
quote:Op zondag 11 juni 2006 20:12 schreef Marnn. het volgende:
Misschien mijn huisgemaakte banaan in het oranje?
Hm...leuk verzonnen, maar niet echt wat ik wilde en vroeg. Ik snap dat het veel werk is, maar wat ik vroeg is toch wel mogelijk? Zulke knappe koppen zitten hier wel. Al vind ik z'n hoofd met het vlaggetje en de achtergrond wel leuk.quote:
dat is toch geen probleem als je m als webicon gebruikt? Ik laat hem er nog wel tot het einde van het wk opstaan hoor.quote:Op zondag 11 juni 2006 14:18 schreef Jesssica het volgende:
[..]
Als ik die van jou als icon wil gebruiken dan zegt ie dat het bestand te groot is...
*probeert het nog een keer...*quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:55 schreef flutterbye het volgende:
[..]
Als ik er veel verstand van had zou ik een vlindertje maken dat aan komt vliegen en dan een bal weg "trapt" ofzo, maarja... dan moet je zeker een kant en klaar vliegend vlindertje hebben? Als het maar iets met een vlindertje is, surprise me!
quote:Op maandag 12 juni 2006 10:22 schreef woutabest het volgende:
[..]
U vroeg een oranje icoontje aan?
[afbeelding]
Nee hoor ik ben zeer blij met mijn Groen-Wit-Roodquote:Op maandag 12 juni 2006 10:31 schreef woutabest het volgende:
Als dat wel je bedoeling is, maak ik wel een betere hoor
Ik zal eens kijken. Om eerlijk te zijn zag ik alleen het plaatje staan en heb ik de rest niet eens gelezen. Ik heb er gewoon maar wat mee gedaan. Toen ik uploadde zag ik pas staan wat je wilde. Ik heb de plaatjes zeker nog, dus ik ga nu eens kijken of ik hem helemaal naar je wensen op kan schroeven. Is het eerste plaatje in ieder geval wel goed? Of wil je de textbalk weg?quote:Op zondag 11 juni 2006 22:32 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hm...leuk verzonnen, maar niet echt wat ik wilde en vroeg. Ik snap dat het veel werk is, maar wat ik vroeg is toch wel mogelijk? Zulke knappe koppen zitten hier wel. Al vind ik z'n hoofd met het vlaggetje en de achtergrond wel leuk.
Een vlinder die een bal wegtrapt... Ik heb werkelijkwaar geen idee hoe ik dit ga klaarspelen, maar ik ga het eens voor je proberen. Ik kan echt niets beloven.quote:
Netjesquote:Op maandag 12 juni 2006 11:54 schreef daReaper het volgende:
Check mij \o/ Alle landen van het WK, en naarmate het toernooi vordert zullen er steeds meer vlaggen verdwijnen
Voor de makers:quote:Op maandag 12 juni 2006 11:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Mag Gromit een Nederlands vlaggetje op zijn wang en een oranje neus? Ik heb het zelf ook al geprobeerd, maar dan beweegt 'ie niet meer...
Alvast bedankt!![]()
quote:Op maandag 12 juni 2006 11:47 schreef Poncho het volgende:
[..]
Een vlinder die een bal wegtrapt... Ik heb werkelijkwaar geen idee hoe ik dit ga klaarspelen, maar ik ga het eens voor je proberen. Ik kan echt niets beloven.
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb naast imageready ook nog JASC animationshop. Hierin kan ik hem wel als .gif opslaan.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:03 schreef woutabest het volgende:
[..]
Voor de makers:
Ik hebAdobe Photoshop en ImageReady tot mijnbeschikking, maar in imageready kan ik hem niet in GIF opslaan, en in Photoshop krijg ik hem niet geanimeerd.
Hoe doen jullie dat?
Anders sla je hem even op als .pdf en mail hem dan naar me. Dan maak ik er een gifje voor je van.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:03 schreef woutabest het volgende:
[..]
Voor de makers:
Ik hebAdobe Photoshop en ImageReady tot mijnbeschikking, maar in imageready kan ik hem niet in GIF opslaan, en in Photoshop krijg ik hem niet geanimeerd.
Hoe doen jullie dat?
in imageready kan je hem opslaan door te kiezen voor "save optimized as" daar kan je wel als gif opslaan.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:03 schreef woutabest het volgende:
[..]
Voor de makers:
Hoe doen jullie dat?
Wat je wel niet leert op een forum.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:19 schreef nicomart het volgende:
[..]
in imageready kan je hem opslaan door te kiezen voor "save optimized as" daar kan je wel als gif opslaan.
Misschien dat dat mijn fout is. Ik sla alle plaatjes één voor één op en dan open ik ze stuk voor stuk met imageready. Ik zal het de volgende keer eens proberen. Bedankt.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:34 schreef nicomart het volgende:
hoe doe je dat dan? Als je in photoshop dingen maakt die je wil animeren moet je in photoshop in je toolbar onderin klikken op een icoontje [afbeelding] en dan stuurt hij je via photoshop naar imageready. Tenminste dan ga ik er vanuit dat je het niet zo doet. Anders snap ik je probleem nameljik niet...
Leuk, dank je!!! In wat voor programma maak je zoiets nou? laat maar, ik lees net iets over imageready... ga maar niet proberen het allemaal te begrjipen!quote:
Als iemand anders dat voor je wilt doen: 'be my guest'.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:46 schreef flutterbye het volgende:
[..]
Leuk, dank je!!! In wat voor programma maak je zoiets nou? laat maar, ik lees net iets over imageready... ga maar niet proberen het allemaal te begrjipen!(ps - durf het haast niet te vragen... zou het ook met WK-bal kunnen?
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |