quote:Op maandag 12 juni 2006 10:22 schreef woutabest het volgende:
[..]
U vroeg een oranje icoontje aan?
[afbeelding]
Nee hoor ik ben zeer blij met mijn Groen-Wit-Roodquote:Op maandag 12 juni 2006 10:31 schreef woutabest het volgende:
Als dat wel je bedoeling is, maak ik wel een betere hoor
Ik zal eens kijken. Om eerlijk te zijn zag ik alleen het plaatje staan en heb ik de rest niet eens gelezen. Ik heb er gewoon maar wat mee gedaan. Toen ik uploadde zag ik pas staan wat je wilde. Ik heb de plaatjes zeker nog, dus ik ga nu eens kijken of ik hem helemaal naar je wensen op kan schroeven. Is het eerste plaatje in ieder geval wel goed? Of wil je de textbalk weg?quote:Op zondag 11 juni 2006 22:32 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hm...leuk verzonnen, maar niet echt wat ik wilde en vroeg. Ik snap dat het veel werk is, maar wat ik vroeg is toch wel mogelijk? Zulke knappe koppen zitten hier wel. Al vind ik z'n hoofd met het vlaggetje en de achtergrond wel leuk.
Een vlinder die een bal wegtrapt... Ik heb werkelijkwaar geen idee hoe ik dit ga klaarspelen, maar ik ga het eens voor je proberen. Ik kan echt niets beloven.quote:
Netjesquote:Op maandag 12 juni 2006 11:54 schreef daReaper het volgende:
Check mij \o/ Alle landen van het WK, en naarmate het toernooi vordert zullen er steeds meer vlaggen verdwijnen
Voor de makers:quote:Op maandag 12 juni 2006 11:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Mag Gromit een Nederlands vlaggetje op zijn wang en een oranje neus? Ik heb het zelf ook al geprobeerd, maar dan beweegt 'ie niet meer...
Alvast bedankt!![]()
quote:Op maandag 12 juni 2006 11:47 schreef Poncho het volgende:
[..]
Een vlinder die een bal wegtrapt... Ik heb werkelijkwaar geen idee hoe ik dit ga klaarspelen, maar ik ga het eens voor je proberen. Ik kan echt niets beloven.
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb naast imageready ook nog JASC animationshop. Hierin kan ik hem wel als .gif opslaan.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:03 schreef woutabest het volgende:
[..]
Voor de makers:
Ik hebAdobe Photoshop en ImageReady tot mijnbeschikking, maar in imageready kan ik hem niet in GIF opslaan, en in Photoshop krijg ik hem niet geanimeerd.
Hoe doen jullie dat?
Anders sla je hem even op als .pdf en mail hem dan naar me. Dan maak ik er een gifje voor je van.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:03 schreef woutabest het volgende:
[..]
Voor de makers:
Ik hebAdobe Photoshop en ImageReady tot mijnbeschikking, maar in imageready kan ik hem niet in GIF opslaan, en in Photoshop krijg ik hem niet geanimeerd.
Hoe doen jullie dat?
in imageready kan je hem opslaan door te kiezen voor "save optimized as" daar kan je wel als gif opslaan.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:03 schreef woutabest het volgende:
[..]
Voor de makers:
Hoe doen jullie dat?
Wat je wel niet leert op een forum.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:19 schreef nicomart het volgende:
[..]
in imageready kan je hem opslaan door te kiezen voor "save optimized as" daar kan je wel als gif opslaan.
Misschien dat dat mijn fout is. Ik sla alle plaatjes één voor één op en dan open ik ze stuk voor stuk met imageready. Ik zal het de volgende keer eens proberen. Bedankt.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:34 schreef nicomart het volgende:
hoe doe je dat dan? Als je in photoshop dingen maakt die je wil animeren moet je in photoshop in je toolbar onderin klikken op een icoontje [afbeelding] en dan stuurt hij je via photoshop naar imageready. Tenminste dan ga ik er vanuit dat je het niet zo doet. Anders snap ik je probleem nameljik niet...
Leuk, dank je!!! In wat voor programma maak je zoiets nou? laat maar, ik lees net iets over imageready... ga maar niet proberen het allemaal te begrjipen!quote:
Als iemand anders dat voor je wilt doen: 'be my guest'.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:46 schreef flutterbye het volgende:
[..]
Leuk, dank je!!! In wat voor programma maak je zoiets nou? laat maar, ik lees net iets over imageready... ga maar niet proberen het allemaal te begrjipen!(ps - durf het haast niet te vragen... zou het ook met WK-bal kunnen?
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |