nopequote:Op donderdag 15 juni 2006 00:36 schreef WEST het volgende:
T_D ga jij morgen nog kijken??
bij hoek van holland waar kan je het beste voorbij zien komen?
Ik heb per ongeluk op Brasil gestemdquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:33 schreef the_disheaver het volgende:
Een keer raden naar wie mijn stem ging?
Volgens mij kun je het beste op het uiterste puntje van de maasvlakte gaan staan. Daar bij de Heli Haven, sta je precies op het punt waar ze de zee op gaan. Je kunt er gewoon komenquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:38 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
nope
gezien dat kaartje in het pdfje misschien nog wel op de zuidkant van de maasvlakte. Maar waarschijnlijk weinig.
Ja he die opbouw is echt niet om te zien.quote:Op donderdag 15 juni 2006 08:45 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Ik vond de Brunel btw wel het lelijkste toen ik ze gisteren zo zag...De opbouw is veel te hoog man
Inderdaad, en dat ook AAB de enige was die z'n dagger boards niet afdektequote:Op donderdag 15 juni 2006 08:54 schreef stingray_nl het volgende:
[..]
Ja he die opbouw is echt niet om te zien.
ook grappig is om te zien dat beide AAB hun dagger boards heel schuin staan en langer zijn dan alle andere schepen.
Ook de breedte van de AAB is een stuk breeder (persoonlijk vind ik dat veel mooier)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |