Ja, je bent hier welkom..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:08 schreef lovely_lisette het volgende:
zal ik jullie eens ff lekker aftrekken?
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:08 schreef lovely_lisette het volgende:
zal ik jullie eens ff lekker aftrekken?
Er praat sowieso bijna niemand tegen jou in het openbaarquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:55 schreef Reemster het volgende:
[..]
ik maak dit eerlijk gezegt ook nooit mee, dat iemand dit tegen mij in de trein zegt
Nee echt ?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:42 schreef lovely_lisette het volgende:
hebben jullie niet het idee dat het verhaal zwaar gelogen is
Ik mag hopen dat je dit niet meentquote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:21 schreef lovely_lisette het volgende:
ik had eerst zo'n film gedownload...handjob hunnies, ik deed precies wat hun deden. Je kan namelijk ook niet zomaar weten hoe een jongen zich aftrekt toch
BT... dit is 2 jaar geleden, misschien is die lovelynogwat allang een afgelebberde boterham en doet ze niet meer aan dat soort bevredigende dingetjes...quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je dit niet meent
En aftrekken is idd niets aan.
Welke randdebiel heeft dit dan ook gekickt?quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:50 schreef iuvenis het volgende:
[..]
BT... dit is 2 jaar geleden, misschien is die lovelynogwat allang een afgelebberde boterham en doet ze niet meer aan dat soort bevredigende dingetjes...
Misschien is ze zelfs al dood...
Zie post 84.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Welke randdebiel heeft dit dan ook gekickt?
En ze is niet dood gek
Zeg Lisette is dit je eerste stap in de transformatie naar een vrouw, je voordoen als vrouw op internet?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:42 schreef lovely_lisette het volgende:
hebben jullie niet het idee dat het verhaal zwaar gelogen is
omg nu zie ik het pasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |