Vervoering, da's weer wat andersquote:Op donderdag 22 juni 2006 08:21 schreef Puckzzz het volgende:
Ik denk dat ik deze in ga sturen...
[afbeelding]
Linkerkant is een beetje donker van die laatste, maar verder prima plaat hoorquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:41 schreef Chanty het volgende:
Zowww ik heb ook al mijn experimentjes uitgevoerdNu jullie mening graag
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
Deze laatste schijnen veel mensen erg donker op hun scherm te zien. Als dat bij jullie ook zo is dan moet ik hem nog maar eens op de pc van mijn ouders bijwerken. Maar ben vooral benieuwd naar wat jullie verder van de foto vinden.
Ik vind een rokje eerder een stopteken dat je ogen aan het eind van de benenrit gekomen zijn. Hoger hoef je meestal niet te kijken, dat is toch alleen maar teleurstellend..quote:Op donderdag 22 juni 2006 08:21 schreef Puckzzz het volgende:
Ik denk dat ik deze in ga sturen...
[afbeelding]
waarom deze? Hij is bewogen, en niet helemaal superscherp?
Omdat dat voor mij meer het effect weergeeft wat ik wou neerzetten, een soort stiekem snapshotje van een meisje dat voorbijfietst.
* Shark.Bait ontwijkt behendig de steek onderwater met zijn ablative turbocharged armor 3000quote:En nou niet weer zeuren om de WZ/W conversie ik heb alle verschillende manieren uit geprobeerd en vond dit het meest naar mijn smaak
ik zeg ook 'beeld weergeven' niet dat het daadwerkelijk een meisje op een fiets isquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:40 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik vind een rokje eerder een stopteken dat je ogen aan het eind van de benenrit gekomen zijn. Hoger hoef je meestal niet te kijken, dat is toch alleen maar teleurstellend..![]()
Als dat de benen van een meisje zijn, ben ik zijne heiligheid Sinterklaas
Run Forrest!! RUN!!quote:* Shark.Bait ontwijkt behendig de steek onderwater met zijn ablative turbocharged armor 3000
Ik ben al bekeerdquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:50 schreef Re het volgende:
eigenlijk best wel oneerlijk he, puckzz laat wat bloots zien wat bij voorbaat al garantie is voor vet veel punten
en ik wil d'r ook nog wel eens converteren
Ja, iid, al die blote-fiets-fetisjists zitten al stiekem te lurkenquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:50 schreef Re het volgende:
eigenlijk best wel oneerlijk he, puckzz laat wat bloots zien wat bij voorbaat al garantie is voor vet veel punten
niet zo zwart-wit denkenquote:en ik wil d'r ook nog wel eens converteren
detailsquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:51 schreef Puckzzz het volgende:
ik zeg ook 'beeld weergeven' niet dat het daadwerkelijk een meisje op een fiets is
quote:Run Forrest!! RUN!!
quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:50 schreef Re het volgende:
eigenlijk best wel oneerlijk he, puckzz laat wat bloots zien wat bij voorbaat al garantie is voor veel vetpunten
Oh help ik ga blozenquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:45 schreef Puckzzz het volgende:
Chanty je verbaasd me! Wat een leuke foto's! De laatste is idd een beetje donker maar ik vind 'm wel de beste. Hij doet me denken aan een oude 70's foto, of een Diesel reclame ofzo
ietsje lichter maken en misschien iets meer saturation erin, bij dit soort foto's mag je dat best een beetje overdrijven vind ik
Wat zij zegtquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:28 schreef snakelady het volgende:
ik vind juiste de 2de het leukste Chanty.
Volgens mij is er een meerderheid voor foto 2 hoorquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:35 schreef Chanty het volgende:
Jullie gaan het niet echt gemakkelijker maken voor mij om straks te kiezen he
Mja dat wel. Maar zoals Puckzzz ook al zegt. Foto drie 'beweegt' en dat drukt net wat meer vervoer uit. Maarja... eigenlijk vind ik ze alledrie leukquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij is er een meerderheid voor foto 2 hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |