Ik moet nog beginnen met fotografie, dat wil zeggen ik ben zeer geïntresseerd en probeer hier en daar wat informatie te winnen op het internet, maar mag een foto dan geen humor hebben?quote:Op zondag 18 juni 2006 20:44 schreef An24 het volgende:
Haha, Okay.
Weet nog niet of dit het wordt hoor, gewoon aan het spelen, kan zijn dat ik totaal iets anders inlever![]()
[afbeelding]
Misschien nog wel ff dat autootje in de verte wegshoppen![]()
[afbeelding]
Uhm heeft iemand gezegd van niet dan? Als ze hem instuurt geef jij gewoon lekker vijf punten tochquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:46 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen met fotografie, dat wil zeggen ik ben zeer geïntresseerd en probeer hier en daar wat informatie te winnen op het internet, maar mag een foto dan geen humor hebben?
Ik bedoel de bewerking van deze foto's is heel mooi gedaan zodat het lijkt of het een oude foto is en dan zie je plots die moderne auto's. Heeft wel wat...
Dat is waar en over smaak valt nu eenmaal niet te twisten....gelukkig maar!quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:35 schreef Astridj0h het volgende:
[..]
Uhm heeft iemand gezegd van niet dan? Als ze hem instuurt geef jij gewoon lekker vijf punten toch
(ik denk overigens ook dat als je dan voor een oude bewerking gaat, de auto's weg zouden moeten, maar ja, in the end it's all about taste isn't it...)
Als dat het doel is van de foto (humor) dan mag het absoluut, maar dan had ik het beter in beeld moeten brengen. Mijn doel was om met bewerking een zo oud mogelijke presentatie te geven (om zoom noem ik de serie dan ook "oude tijden herleefd". Ligt dus nogmaals aan het doel van je foto!quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:46 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen met fotografie, dat wil zeggen ik ben zeer geïntresseerd en probeer hier en daar wat informatie te winnen op het internet, maar mag een foto dan geen humor hebben?
Ik bedoel de bewerking van deze foto's is heel mooi gedaan zodat het lijkt of het een oude foto is en dan zie je plots die moderne auto's. Heeft wel wat...
Ik denk dat ik hem zo beter vind:quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:16 schreef PoseidonVS het volgende:
Ik zat aan zoiets te denken:
[afbeelding]
Hoewel ik de bewerking nog niet geweldig vind en het idee niet erg origineel is.
Misschien toch nog maar eens verder piekeren.
Zo te zien wordt er een goal vervoerd.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:46 schreef k_man het volgende:
Wat heeft de inzending van Ane met vervoer te maken?
Het doel zelfquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:08 schreef k_man het volgende:
Een goal vervoerd?Hoe vervoer je een gebeurtenis?
Toch nog even een kleine reactie. ( ja ik weet het ik ben niet al te snel....)quote:Op maandag 12 juni 2006 11:48 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Mooi beeld op de voorgrond. Ik vind alleen de achtergrond niet supermooi uitkomen en de benen die spiegelen in de grill kan je misschien ook beter wegclonen. 'Productfotografie' hoort nu eenmaal retestrak te zijn.
Mensen raken daar misschien van in vervoering?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:57 schreef Ilford het volgende:
[..]
Zo te zien wordt er een goal vervoerd.![]()
Ik vind 'm "oke", maar niet meer dan dat. De witte stoelen op de voorgrond vind ik een beetje storend, en hetl icht niet zo mooi. Je balonnenfoto vind ik veel mooierquote:
Wow, ziet er erg apart en surrealistisch uit.. mooie kleurenquote:Op woensdag 14 juni 2006 07:59 schreef CompuMess het volgende:
[afbeelding]
Stond vanochtend bij ons op de oprit...
Toffe plaat!quote:Op donderdag 22 juni 2006 08:21 schreef Puckzzz het volgende:
hmmmm, ik heb alle foto's nog een keer doorgenomen, ik ben enorm tegen de beperkingen van mijn camera aangelopen. zoals shark het zo mooi zei: "je bent uit je camera gegroeid!" mja helaas wel...maargoed we moeten voorlopig ff roeien met de riemen die we hebben
Ik denk dat ik deze in ga sturen...
[afbeelding]
waarom deze? Hij is bewogen, en niet helemaal superscherp?
Omdat dat voor mij meer het effect weergeeft wat ik wou neerzetten, een soort stiekem snapshotje van een meisje dat voorbijfietst.
En nou niet weer zeuren om de WZ/W conversie ik heb alle verschillende manieren uit geprobeerd en vond dit het meest naar mijn smaak
tijgerstring?quote:Op donderdag 22 juni 2006 08:57 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Toffe plaat!
Ik zou alleen haar tijgerstring even egaal zwart maken, hoewel dit waarschijnlijk beter is voor het aantal stemmen![]()
Een beetje zwart van wat verder naar achteren er overheen clonen?quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
tijgerstring?
zwart met goud borduursel, ik had het ook gezien, maar kan ff niet bedenken hoe ik dat het beste weg kan shoppen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |