quote:Op maandag 19 juni 2006 22:50 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik vind dat Fraubitch een hele stoere foto ingestuurd heeft
En dat voor iemand die net een fototoestel heeft. Ze heeft wel talent vind ik
je kunt 'm alsnog even hier plaatsen en je mag je inzending ook nog aanpassen hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:13 schreef day-dreamer het volgende:
hmmz, heb zojuist foto ingestuurd, mn eerste deelname aan de fotowedstijd..!![]()
Zie nu dat ik hem ook hier even had kunnen testen voor wat feedback..naja, voor de volgende keer dan..
![]()
Ik ben benieuwd naar jullie reacties! (hij zal vanavond wel verschijnen)
truequote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
je kunt 'm alsnog even hier plaatsen en je mag je inzending ook nog aanpassen hoor
hmmz, tja.. tis overigens gewoon een wegmotor (zie kentekenplaat & koplamp)quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:46 schreef Puckzzz het volgende:
Gepanned volgens mij
maar imo is dit meer sport als vervoer...
dat vind ik een veel betere voor 'vervoer' het zijn drie vormen van vervoer bij elkaarquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:05 schreef day-dreamer het volgende:
[..]
hmmz, tja.. tis overigens gewoon een wegmotor (zie kentekenplaat & koplamp)
Ik zie het meer als een sportief vervoersmiddel (ook mijn favo manier van vervoer) de roots van deze machine liggen echter in de sport dus ik begrijp je opmerking wel.. sport en snelheid zijn echter bijna onlosmakelijk verbonden met deze manier van persoonlijk vervoer.. (IMO)
eentje met een andere invalshoek dan:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat vind ik een veel betere voor 'vervoer' het zijn drie vormen van vervoer bij elkaar
wat krabt die mevrouw charmant aan haar kont![]()
Vanavondquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:13 schreef day-dreamer het volgende:
Ik ben benieuwd naar jullie reacties! (hij zal vanavond wel verschijnen)
NOFIquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:21 schreef Offy het volgende:
[..]
VanavondHoe durf je
Leuke foto trouwens, inderdaad goed gepanned/gepand
wel aparte foto, alleen valt me oog de hele tijd op de scheefte, dus wellicht kun je hem even rechtsoepen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:39 schreef day-dreamer het volgende:
tja, omdat ik eigenlijk ook hele andere dingen hoor te doen, hier even de laatste voor vandaag![]()
Omdat ik me laatst een beetje irriteerde aan de hele cleane plaatjes die ik produceerde, hier even een experiment om er wat uit proberen te breken..
[afbeelding]
Nog een keer dan maar:quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:40 schreef k_man het volgende:
[..]
"Requested image has been marked as private"
www.xs.to host 'm daar even...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:59 schreef Wezzel het volgende:
[..]
Nog een keer dan maar:
[afbeelding]
En wat vinden jullie ervan?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:59 schreef Wezzel het volgende:
[..]
Nog een keer dan maar:
[afbeelding]
En wat vinden jullie ervan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |