quote:Creative is wel berucht om late en crappy drivers. Met Windows XP was het in het begin ook een ramp om SoundBlasters fatsoenlijk aan de praat te krijgen.
Had al diverse drivers geprobeerd, o.a. die van NGO, maar schoot niet op en ik ben net een kind in een snoepwinkel met dat Vista, dan wil ik ook dat ALLES werktquote:Probeer voorlopig even deze "modded" driver:
Tja... ik zou van een beta nou niet verwachten dat ALLES werkt.quote:Op maandag 12 juni 2006 19:35 schreef Nemephis het volgende:
Had al diverse drivers geprobeerd, o.a. die van NGO, maar schoot niet op en ik ben net een kind in een snoepwinkel met dat Vista, dan wil ik ook dat ALLES werkt![]()
Ik weet wel dat het een Beta is en dat sommige dingen mss niet werken - maar als het een kwestie is van wat verschillende kaartjes proberen, nou, so what?quote:Tja... ik zou van een beta nou niet verwachten dat ALLES werkt.
Dan krijg ik dus ook de melding 'deze installer is alleen bedoeld voor Windows Vista' zo goed werkt die compatibiliteitsmodus dus... heel irritant. En dat terwijl nvidia in de release notes specifiek mijn kaart heeft genoemd.quote:Op maandag 12 juni 2006 19:59 schreef wimmel_1 het volgende:
installer ff aftrappen in XP compatibiliteits modus ... (rechter muisklik erop .... blablabla)
Moderne mss wel, maar m'n MoBo is onderhand ook alweer een paar jaartjes oud...quote:Op maandag 12 juni 2006 19:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Moderne onboard geluidschips produceren beter geluid dan die SoundBlaster Live! rommel hoor.
Tja, tis jouw geldquote:Op maandag 12 juni 2006 19:48 schreef Nemephis het volgende:
Ik weet wel dat het een Beta is en dat sommige dingen mss niet werken - maar als het een kwestie is van wat verschillende kaartjes proberen, nou, so what?
Ik doe al jaren met mijn AC'79 onboard!quote:Op maandag 12 juni 2006 19:52 schreef Tijn het volgende:
Moderne onboard geluidschips produceren beter geluid dan die SoundBlaster Live! rommel hoor.
Een kaartje uit de rommeldoos van buurman is gratischquote:Tja, tis jouw geld
Nope, die drivers uitgepakt had ik ook al geprobeerd.. het rare is dat de EN7600GT WEL in de lijst staat maar de EN7600GS ontbreekt. wel staat er een rare info naam in de lijst met NVIDIA kaarten.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:20 schreef wimmel_1 het volgende:
@ Ceased2Be .... werkt 't nou wel met die drivers ?
quote:Op maandag 12 juni 2006 19:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat laatste zou me overigens ook niets verbazen. Asus heeft nog helemaal geen beta drivers voor Vista in de aanbieding.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:46 schreef wimmel_1 het volgende:
Bugje van Nvidia dan
Óf van Asus .... doordat ze weer "iets" te veel hebben aangepast aan de chipset
Ik zal eens even bij de reeds eerder vermelde onderbuurman navraag doen: Die werkt voor Asusquote:Dat laatste zou me overigens ook niets verbazen. Asus heeft nog helemaal geen beta drivers voor Vista in de aanbieding.
Dus je vindt vista lekkerder werken dan XP?quote:Op maandag 12 juni 2006 23:36 schreef Nemephis het volgende:
Ik zal eens even bij de reeds eerder vermelde onderbuurman navraag doen: Die werkt voor Asus![]()
Onderhand draait Vista zoals ik het wil - moest net even terug naar XP, daar was ik binnen vijf minuten ook alweer zat van![]()
Alleen, als ik Azureus opstart begint het scherm wat te knipperen, er gaat dan iets mis met het laden van het spashschreen van Azureus ofzo (het progje werkt verder wel gewoon).
Same here. En nog eventjes een oude hd uit een pc plukken, zodat ik altijd nog terug kan...quote:Op maandag 12 juni 2006 19:58 schreef GioStyle het volgende:
Ik moet hem nog even op dvd branden, maar ik heb geen zin.![]()
ik heb mijn audigy 2 zs kaart 4-5x op nieuw moeten installeren voordat vista em herkende, helaas kan hij alleen stereo geluid eruit gooien, surround werkt nietquote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Alles werkt behalve m'n SB Audigy kaart
Damnit, ik kan niet zonder geluid op me PC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |