dat is kut want die heb ik niet meerquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:11 schreef FredvZ het volgende:
kzou toch een DVD-R proberen. DVD-RW zou moeten werken in theorie, maar in praktijk wil het wel eens voorkomen dat het dus niet werkt.
heb ik ook naar gezocht maar niks gevondenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:14 schreef Tijn het volgende:
Levert Microsoft een MD5 checksum of iets anders waarmee je de integriteit van je iso kunt checken? Dat lijkt me een goede eerste stap.
ik vind hem juistquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:20 schreef Omkron het volgende:
Ik heb de gelekte versie jaartje terug gehad.. en als ik dit zo lees.. dan wacht ik wel totdat hij uit is..
Niets wijst erop dat Apple overweegt om Mac OS X vrij te geven voor non-Macintosh computers.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:28 schreef Omkron het volgende:
Wanneer komt OSX voor de PC..? Is daar al wat over bekend..?
dat was een apha versie. Dat is nog zelfs voor de beta. Kan je totaal niet met elkaar vergelijkenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:20 schreef Omkron het volgende:
Ik heb de gelekte versie jaartje terug gehad.. en als ik dit zo lees.. dan wacht ik wel totdat hij uit is..
van de ms site:quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:44 schreef Chandler het volgende:
Weet iemand al hoe lang deze versie blijft lopen?
quote:De software van Windows Vista Beta 2 (en RC1) is een vooruitgave met beperkte geldigheidsduur. De proefperiode loopt af op 1 juni 2007.
En wie ontwikkeld dan OSX..? Andere partijen..?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:34 schreef Q. het volgende:
Sterker nog, de kans dat dat gebeurt is kleiner dan 0,1%, Apple is nog steeds een hardwareboer.
Ze maken alleen maar software om de verkoop van hun hardware te bevorderen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:51 schreef Omkron het volgende:
[..]
En wie ontwikkeld dan OSX..? Andere partijen..?
Ja.. sterk punt!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:56 schreef Q. het volgende:
OS X is een unique selling point voor de hardware: zonder OS X had ik nooit Apple hardware gekocht. Simpel.
Toeval!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:59 schreef neo2000 het volgende:
Krijg de iso met geen mogelijkheid gedownload.. In firefox. in IE bij de eerste poging direct goed..Misschien een tip voor de rest van de windhoos gebruikers..?
Niks toeval, hier hetzelfde.quote:Toeval!
Die moet je halen bij je mobo fabrikant.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:00 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Toeval!
Vraagje. Heeft iemand de 64-bits versie draaien op zijn athlon64, en werkt cool&quiet daarin?
Ik heb nu de 32bits x86 versie, en daar werkt C&Q dus NIET in, helaas. Een drivertje van AMD is ook niet te vinden.
Asus is de fabrikant. Die gebruiken ook gewoon de AMD drivers en passen die hooguit wat aan. Onder WinXP heb ik gewoon de AMD driver draaien, en dat werkt prima.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:08 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Die moet je halen bij je mobo fabrikant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |