een amd athlon 2600+ met 1.25GB ramquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:51 schreef mForce het volgende:
Op wat voor machines testen jullie Vista? en hoe lang duurt het installeren?
Het is beta toch.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:56 schreef Whizzkith het volgende:
Weet iemand hoe je die tyfus bevestigingsschermpjes uit kunt zetten?
Als de pc net aanstaat krijg je bij elk scherm dat je opent weer een donker scherm met zo'n venstertje![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:51 schreef mForce het volgende:
Op wat voor machines testen jullie Vista? en hoe lang duurt het installeren?
standaard windows security gewordenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:56 schreef Whizzkith het volgende:
Weet iemand hoe je die tyfus bevestigingsschermpjes uit kunt zetten?
Als de pc net aanstaat krijg je bij elk scherm dat je opent weer een donker scherm met zo'n venstertje![]()
[afbeelding]
dan zou ik je er maar iets meer in verdiepen als je dat denkt..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:00 schreef Q. het volgende:
Zo te horen is het meer een alpha dan een beta. Veel plezier er mee.
Gevonden, thnxquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:03 schreef mschol het volgende:
[..]
standaard windows security geworden
kan je onder useraccounts in control panel uitzetten..
ja beetje vreemd, maaar je uac staat in iedergeval niet meer aan... (scheelt een hoop gescheldquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:05 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Gevonden, thnxMoet hem nu wel ff opnieuw starten dan
![]()
quote:Microsoft(R) Windows DOS
(C)Copyright Microsoft Corp 1990-2001.
verbaasd me eigenlijk helemaal niks, ze zullen et alleen nergens meer oor gebruiken (ten zij je een of ander oud legacy proggie hebt)quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:19 schreef FredvZ het volgende:
Iemand trouwens al opgevallen dat ook DOS weer van de partij is:
[..]
Ik heb wel met veel pijn en moeite die raidcontroller onder Vista aan de praat gekregen zodat ik m'n c: kon formatten, maar daarna ging het met het kopien fout...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:11 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat moederbord heb ik hier dus ook en is voor zover ik nu kan zien de bron van het probleem.
Nvidia heeft wel Beta-drivers gemaakt, maar ook die werken niet. Ze lijken meer getweakte WinXP64 drivers te zijn, dan echte WinV drivers.
Linkjes naar betadrivers nforce:
64bit:
http://www.nzone.com/obje(...)vista_x64_beta2.html
32bit:
http://www.nzone.com/obje(...)vista_x86_beta2.html
Ik heb de beta drivers van de site van Nvidia gedownload, uit gepakt en die uitgepakte drivers direct op een cd gefikt.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:26 schreef FredvZ het volgende:
hoe heb je controller pratende gekregen met WinVista?
Tering hoe vetquote:
Hoor wie het zegt.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:09 schreef tonks het volgende:
Ja helemaal geweldig dat je nu een paar dagen een mac hebt Q. nee echt, super.
Ik zeg niet in elke post "Windows is kut" als ik net 2 dagen een mac hebquote:
Ik kan mij herinneren dat jij het ook zo ongeveer in elk topic riep.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:14 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik zeg niet in elke post "Windows is kut" als ik net 2 dagen een mac heb. natuurlijk is osx beter.. maar omdat nou in elke post verkapt te vermelden is een beetje bullshit
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik kan mij herinneren dat jij het ook zo ongeveer in elk topic riep.
Wat de noob is that? Ziet het er echt zo uit?quote:
Nee dit heb ik ff snel gemaakt met photoshop!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:24 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Wat de noob is that? Ziet het er echt zo uit?
Nou het komt uit een aflevering van RocketBoom wat een soort online tvprogramma/video podcast is.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:36 schreef maartena het volgende:
Hey tonks, uit welk filmpje komt jouw avatar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |