abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 juni 2006 @ 00:59:57 #51
3185 Adelante
To let it go now
pi_38679776
Als dit ding ooit in V&A verschijnt, ...
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 9 juni 2006 @ 01:00:06 #52
147447 Lothario
Ik denk van ja, maar nee.
pi_38679779
Wat doe je, ik snap heus wel wat hier gaande is
Het zal ooit wel goed geweest zijn maar ik zie het niet.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 01:00:52 #53
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_38679787
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 00:59 schreef Adelante het volgende:
Als dit ding ooit in V&A verschijnt, ...
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Koop ik hem
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Om vervolgens veel duurder door te verkopen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Net als mijn boek wat ik had gewonnen op Fok! toch voor 10 euro gekocht
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  vrijdag 9 juni 2006 @ 01:00:56 #54
147447 Lothario
pi_38679790
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 00:58 schreef outcast_within het volgende:
OH MIJN GOD. ik zat dus net mijn laptop te bekijken. iedereen zat maar zo te ratelen over dat ie stuk was ofzo?

Zie ik opeens waar jullie het over hebben. Het rechter bovenhoekje van het scherm is een beetje afgeschaafd
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

[afbeelding]
Ik vind het wel heel naar voor je.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_38679938
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 01:00 schreef Lothario het volgende:

[..]

Ik vind het wel heel naar voor je.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
ja he? ik ben altijd erg netjes op mijn spullen en dan zie je opeens dat aan de buitenkant een hoekje klein beetje beschadigt is. Ik ga denk ik maar een nieuwe kopen. Moet ik deze wel eerst weer zien te verkopen
  vrijdag 9 juni 2006 @ 01:08:16 #56
147447 Lothario
pi_38679962
Je kunt het ook voorzichtig een klein beetje schuren, dat het weer glad is. Dan kan je daarna het weer opnieuw lakken ofzo..

wel jammer dat de foto niet helemaal scherp is op de plek waar het geschaafd is.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_38680068
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 01:08 schreef Lothario het volgende:
Je kunt het ook voorzichtig een klein beetje schuren, dat het weer glad is. Dan kan je daarna het weer opnieuw lakken ofzo..
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
ja dat ken ik wel. van die tell sell superpoets. auto's bekrassen en vervolgens dat spul erover heen.

Waar kan ik dat vinden?
pi_38680107
Als je op Maikuuul wilt gaan lijken...

Moet je zeker zo doorgaan
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  vrijdag 9 juni 2006 @ 01:16:57 #59
147447 Lothario
pi_38680151
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 01:12 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
ja dat ken ik wel. van die tell sell superpoets. auto's bekrassen en vervolgens dat spul erover heen.

Waar kan ik dat vinden?
gewoon star clean kopen

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Nog biologisch afbreekbaar ook , werkt erg goed.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 07:22:34 #60
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_38681956
Lelijke laptop.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop