abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 juni 2006 @ 12:07:59 #276
45621 Suzanna
Mama van...
pi_39107173
Poemojn ,wat ontzettend schattig van Myrthe (en je kunt het ook wel heel leuk vertellen) ...

Githa, dat lijkt me erg lastig met die spalk. Ik heb ook geen ideeën helaas, maar ducktape klinkt goed ...
  donderdag 22 juni 2006 @ 12:09:56 #277
45621 Suzanna
Mama van...
pi_39107236
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 11:50 schreef chacama het volgende:

[..]

Fleur ziet ook alle beestjes. Binnen en buiten. Buiten gaat het goed. Maar als ze binnen zijn dan hebben ze pech. Als ze kan laten sterven dan zal ze dat niet nalaten. Beestjes horen niet binnen. Eigen schuld. Is ook een beetje de inbreng van de oppas en mijzelf. Ik hoef die kriegelkruip beestjes ook niet in mijn huis. Gelukkig vind ze ze buiten wel interesant genoeg om te laten leven.
Ik speelde vroeger ook met pissebedden en torren en al die andere vieze beesten. Ik kan me nog herinneren waarom ik ze zo leuk vond... die pissebedden werden bolletjes als je ze wilde pakken en dan kon je ermee 'knikkeren'... en zowiezo is het natuurlijk machtig interessant om een steen op te pakken en dan erachter te komen dat daar HEEEL veel pissebedden onder zitten... (doodmaken deed ik niet, veel te leuk die beestjes)
pi_39107353
Martineke, wat een schrik
Hier moet ik Amber ook steeds kunnen zien/horen. Als ze in de voortuin speelt, dan zet ik altijd wat voor de uitgang zodat ze niet op eigen houtje er vandoor gaat.
Het frustrerende is alleen dat als oma of papa thuiskomt, de hele stellage opzij haalt en hem vervolgens niet terugzet ("dat kan wel eventje") Heb al een paar keer gehad dat ze daardoor toch de tuin uit is gegaan. Gelukkig is het hier helemaal niet druk voor de deur (hofje --> dus als er al auto's rijden is het met een slakkengangetje), maar toch.

Of laats bij de McDonalds zaten we buiten. Mijn schoonzusje en ik waren het eten halen en toen ik terug kwam, zag ik Amber nergens. Peter en mijn schoonmoeder lekker aan het kletsen. Een vrouw kwam haar terugbrengen "Hoort dit kindje bij jullie? Ze liep op de weg "
Peter zijn reactie op mijn kwade gemompel tegen hem: "Net was ze hier nog"
"Gewoon altijd opletten "

Peter let normaal altijd wel goed op, hoor ik wil hem niet afschilderen als onoplettende vader alleen die opmerking schoot me verkeerd
pi_39107686
Heerlijk als ze gaan praten Djulian probeert het ook steeds meer.

LadyS dat is ook schrikken, die kleintjes zijn zo snel, die hebben echt maar een halve seconde nodig om weg te komen.

Djulian gooide net iets op de grond en wou het niet oprapen. na een waarschuwing hem in d hoek gezet en duidelijk gezegd dat hij er zat omdat hij iets op de grond had gegooid en dat hij het niet wilde oprapen. Ik loop ff weg en denk dat snapt hij nooit zo'n lang verhaal. Na een minuut weer naar hem toe en verteld waarom hij daar zat. Ik kreeg een kus en een knuffel en meneer liep regelrecht naar het ding toe en legde het weer keurig terug lang leve the nanny
Ik sta zo verbaasd van wat die kleintjes al donders goed weten
pi_39107839
Hoelang slapen de kindjes die ongeveer net zo oud zijn als Myrthe ongeveer op een dag (in totaal). Myrthe's vriendinnetje slaapt 17 uur op een dag, Myrthe maar 11. Ik vind dat toch wel een heel erg groot verschil, en ik heb ook vaak de indruk dat Myrthe wel moe is maar zich niet aan de slaap over wil geven. Zodra ze vermoeidheidsverschijnselen vertoont leg ik d'r in bed, maar vaak gaat dan de trucendoos open om maar wakker te blijven. Of ze valt wel in slaap maar met drie kwartier is ze er weer. 's nachts slaapt ze ongeveer 9 uur, overdag ongeveer 2 uur, soms maar 1,5 uur.
pi_39108137
Amber slaapt snachts zo een 11 tot 12 uur en dan overdag nog eens 2 tot 3 uur.
Dus zo een 14/15 uur totaal
pi_39108338
anna ongeveer hetzelfde als amber. er zijn ook dagen (voornamelijk op 't kdv) dat ze overdag minder slaapt, maar meestal haalt ze dit wel.
pi_39108958
17 uur lijkt mij wel erg veel, ik dacht dat 12-13 uur gemiddeld is. Heeft iemand dat boekje van Ria Blom? Daar staan toch wat gemiddelden in? Myrthe slaapt iig al heel lang ongeveer evenveel als jouw Myrthe. Rond de 18 mnd heeft ze een 'ik wil geen middagdutje'-periode gehad, dan sliep ze soms wel in de buggy of auto. Is nu weer over.

Ook een slaapschema: http://www.onlineconsultatiebureau.nl/cb/content/index.php?id=39
pi_39110311
17 uur vind ik ook heel erg veel hoor, maar dat is het enige vergelijk wat ik had dus ik 'schrok' daar wel een beetje van. Myrthe is dus nu al weer wakker (middagslaapje van krap 1 uur), vannacht heeft ze wel 10 uur geslapen dus dat was voor haar doen erg lang. Maar 11 uur op een dag vind ik toch aan de krappe kant, in dat schema van Poemojn staat bij Myrthe's leeftijd 12-15 uur, daar zit ze dus wel onder nog. Ik zou er op zich geen problemen mee hebben maar ik heb echt de indruk dat ze oververmoeid (en daardoor snel huilerig) is.
  donderdag 22 juni 2006 @ 14:35:50 #285
45621 Suzanna
Mama van...
pi_39112675
Hoe laat leg je haar in bed, Ladybos? Ik leg Noa namelijk altijd om 7 uur in bed, en dan slaapt ze minstens tot 7 uur/half acht door... kan me niet voorstellen dat Myrthe maar tot 4 uur / 5 uur zou slapen als je haar om 7 uur 's avonds in bed legt. Misschien heeft het daarmee te maken? Maar misschien sla ik de plank helemaal mis hoor..
  donderdag 22 juni 2006 @ 14:40:30 #286
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_39112887
Saskia maakt 'snachts meestal zo'n 12 uur en een middagtuk erbij van zo'n 2 uur. E.e.a. verschilt nog wel eens maar ik denk dat gemiddeld op 13 a 14 uur per dag uitkomen.

De uitslag van Saskia is netelroos. Gelukkig jeukt het niet en dus ook geen medicijnen voor gekregen. Als het wel gaat jeuken of over een week nog niet over is, dan terugkomen en wel medicijnen. toch een allergische reactie dus op iets dat ze gegeten heeft.. nu kijken of we kunnen achterhalen wat dat geweest is..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 22 juni 2006 @ 14:46:17 #287
24188 Belana
kloon van belana
pi_39113141
soms moeilijk he dat slapen. Liam heeft een redelijk vast ritme van 11 uur slaap 's nachts en 's middags 3 uur. Maar soms is er dan een week/2 weken dat hij minder slaapt, 's nachts wakker is.
Soms is het experimenteren met tijden idd. Liam is heel lang om half 7 al naar bed gegaan... een paar weken geleden hebben we dat moeten veranderen, nu gaat ie tussen half 8 en 8 uur.
2 overdagslaapjes pikt ze niet?

ET, oe netelroos, lastig!
stormy waters...
sailin'
  donderdag 22 juni 2006 @ 15:48:25 #288
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_39115250
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 09:49 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Het kan wel hoor! Ik was maandenlang een ontzettend lieve baby, tot ik ineens tot actie over ging. Na onderzoek bleken er resten Pfeiffer rond te dwalen in mijn bloed.
Dat was ook maar een grapje, hij heeft natuurlijk allaaaaaaang met meisjes gezoen
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  Licht Ontvlambaar donderdag 22 juni 2006 @ 15:57:27 #289
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39115501
Isa mist haar papa... Best wel erg geloof ik. Het heeft me gisteren ruim een uur gekost voordat ze eindelijk sliep. En ze is voor haar doen extreem knuffelig, maar ook behoorlijk grienerig. Vind het eigenlijk best zielig...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_39116174
Dat lijkt mij ook heel moeilijk Sjeen. Hoelang is hij weg?
  Licht Ontvlambaar donderdag 22 juni 2006 @ 16:24:10 #291
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39116245
't valt eigenlijk nog best mee, want normaal gaan ze langer weg. Deze keer is het een dikke week, zaterdag in de loop van de dag komt hij weer thuis. En gelukkig is hij soms online, kunnen we via webcam kijken en kletsen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_39116691
Lekker dat hij soms online is, herkent Isa hem dan ook via de webcam?
En ook al is het "maar" een week, die kleintjes snappen dat niet echt en voor hun lijkt dat eeuwen.
pi_39116978
Isis slaapt snachts een uur of 13-14 uur en smiddags nog 1,5 tot 2 uur en op warme dagen heeft ze nog een extra middagdutje van een uurtje.
pi_39118077
Randy slaapt snachts 11-12 uur en tussen de middag zo'n 2,5 uur. Hij gaat aan het eind van de middag nog een keer naar bed, maar meestal speelt hij dan alleen maar. (Is toch een rustmomentje voor hem kennelijk, dus we houden het nog even zo.) Ben nu zijn slaapje steeds verder aan het opschuiven, hij gaat nu smiddags rond 12 uur naar bed.
  † In Memoriam † donderdag 22 juni 2006 @ 17:47:04 #295
81992 Githa
pi_39118608
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 10:36 schreef bixister het volgende:
githa, lastig joh die spalk. en wat gaan ze 4 september nu ook weer precies doen?
Helaas moet hetzelfde handje weer opnieuw gedaan worden, die operatie is namelijk mislukt, de vingers zijn gedeeltelijk weer aan elkaar gegroeid, ze staan krom en natuurlijk zit er die knoop van littekenweefsel.
Wederom dus scheiden en ook weer mét huidtransplantatie.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 juni 2006 @ 18:33:49 #296
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_39119788
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 17:47 schreef Githa het volgende:
Helaas moet hetzelfde handje weer opnieuw gedaan worden, die operatie is namelijk mislukt, de vingers zijn gedeeltelijk weer aan elkaar gegroeid, ze staan krom en natuurlijk zit er die knoop van littekenweefsel.
Wederom dus scheiden en ook weer mét huidtransplantatie.
Dat is balen, Githa Weten ze wat er deze keer fout is gegaan zodat ze dat bij de komende operatie kunnen voorkomen?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 22 juni 2006 @ 19:10:25 #297
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_39120900
Ach Isa wat zielig is dat toch, ze missen pappa maar kunnen nog niet uitleggen waarom ze verdrietig zijn voor jullie

Martineke schrikken geblazen en nee je bent geen slechte moeder 1 keer wegkijken en ze zijn pleite en dan sta je dus echt zo: te kijken. Ewen is bv laatst zelf naar school gelopen ( 3 minuutjes lopen maar toch) Five zou hem naar school brengen Ewen was er al helemaal klaar voor, jas aan beker mee. Komt mijn schoonmoeder net aan(past altijd op vrijdag op) ze staan dus even te kletsen, met de deur open....Ewen weg. Kom ik naar beneden om naar mijn werk te gaan, hoor ik dus dat Ewen zoek is, waren ze dus de straten af aan het zoeken op zoek naar hem ik:"Zou je niet eens op school gaan kijken dan?" en ja hoor daar zat ie, netjes jasje uit bekertje op schoot op het bankje te wachten tot hij naar binnen mocht natuurlijk wel even een hartig woordje met hem gesproken, hij dacht echt dat ie wel zelf mocht, aangezien Connor ook wel eens helemaal alleen een boodschap mocht doen Mafkees
Hyves!
pi_39121116
Oef die angst heb ik dus ook. Wilde er eerst niet eens op reageren omdat het een angst is die ik alleen zou hebben als Isis onder de hoede is van mijn man en zijn moeder in de buurt zou zijn.
Dan is de kans dat er niet opgelet word aardig groot.
Ik wil Isis altijd in het zicht hebben (moeders eigen?) en verlies haar ook nooit uit het oog. Gelukkig nog niet gebeurd dat ik dr kwijt ben geweest , al zal het vast nog wel eens gebeuren als ze wat groter is
  † In Memoriam † donderdag 22 juni 2006 @ 19:27:28 #299
81992 Githa
pi_39121451
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 18:33 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dat is balen, Githa Weten ze wat er deze keer fout is gegaan zodat ze dat bij de komende operatie kunnen voorkomen?
We zijn nu ook bij een erchotherapeut en die dacht eraan om vooraf een spalk aan te meten waarbij elke vinger gescheiden is, zodat ze niet tegen elkaar aan kunnen én niet krom kunnen staan, maar dat moet 11 juli nog overlegd worden met de chirurg. Als die het niet ziet zitten dan doet zij ook niks.
Maar ook bij die spalk heb ik twijfels, want het is natuurlijk wel een open wond, maarja dat moeten we tegen die tijd maar zien, we fladderen nu van afspraak naar afspraak, wel vermoeiend moet ik zeggen.

Die vraag stel ik mezelf ook steeds hoor Rewimo en soms lijkt het of alleen ik dat probleem zie, maar eerlijk is eerlijk deze keer had ik ook gelijk.
  donderdag 22 juni 2006 @ 19:28:06 #300
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_39121473
Ik wil mijn kinderen ook altijd graag in het zicht hebben, maar ze zijn nu allemaal(alsof ik er 15 heb ofzo ) zo rap dat dat gewoonweg niet meer lukt soms. Daarbij komt als je meer dan 1 kind hebt ze ook (meestal) verschillen in ontwikkelingsfase. Situatieschets: Ewen mag van mij alleen in de speeltuin spelen, Kian speelt dan in de tuin, Connor valt een buil komt huilend binnen, prioriteit 1 denk je dan. Ondertussen loopt Ewen even de tuin in, laat de deur open staan en voilà Kian pleite.
Hyves!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')