Ik speelde vroeger ook met pissebedden en torren en al die andere vieze beesten. Ik kan me nog herinneren waarom ik ze zo leuk vond... die pissebedden werden bolletjes als je ze wilde pakken en dan kon je ermee 'knikkeren'... en zowiezo is het natuurlijk machtig interessant om een steen op te pakken en dan erachter te komen dat daar HEEEL veel pissebedden onder zitten... (doodmaken deed ik niet, veel te leuk die beestjes)quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:50 schreef chacama het volgende:
[..]
Fleur ziet ook alle beestjes. Binnen en buiten. Buiten gaat het goed. Maar als ze binnen zijn dan hebben ze pech. Als ze kan laten sterven dan zal ze dat niet nalaten. Beestjes horen niet binnen. Eigen schuld. Is ook een beetje de inbreng van de oppas en mijzelf. Ik hoef die kriegelkruip beestjes ook niet in mijn huis. Gelukkig vind ze ze buiten wel interesant genoeg om te laten leven.
Dat was ook maar een grapje, hij heeft natuurlijk allaaaaaaang met meisjes gezoenquote:Op donderdag 22 juni 2006 09:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het kan wel hoor! Ik was maandenlang een ontzettend lieve baby, tot ik ineens tot actie over ging.Na onderzoek bleken er resten Pfeiffer rond te dwalen in mijn bloed.
Helaas moet hetzelfde handje weer opnieuw gedaan worden, die operatie is namelijk mislukt, de vingers zijn gedeeltelijk weer aan elkaar gegroeid, ze staan krom en natuurlijk zit er die knoop van littekenweefsel.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:36 schreef bixister het volgende:
githa, lastig joh die spalk. en wat gaan ze 4 september nu ook weer precies doen?
Dat is balen, Githaquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:47 schreef Githa het volgende:
Helaas moet hetzelfde handje weer opnieuw gedaan worden, die operatie is namelijk mislukt, de vingers zijn gedeeltelijk weer aan elkaar gegroeid, ze staan krom en natuurlijk zit er die knoop van littekenweefsel.
Wederom dus scheiden en ook weer mét huidtransplantatie.
We zijn nu ook bij een erchotherapeut en die dacht eraan om vooraf een spalk aan te meten waarbij elke vinger gescheiden is, zodat ze niet tegen elkaar aan kunnen én niet krom kunnen staan, maar dat moet 11 juli nog overlegd worden met de chirurg. Als die het niet ziet zitten dan doet zij ook niks.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat is balen, GithaWeten ze wat er deze keer fout is gegaan zodat ze dat bij de komende operatie kunnen voorkomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |