Gelukkig is er genoeg clown om te proeven.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:00 schreef ehqo het volgende:
[..]
Daar moet je er altijd veel van nemen voor je iets voelt.
Zal ik mn oude icoon maar weer terugnemen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:02 schreef Dagonet het volgende:
Ik kan het niet, janetje of misstique, misstique of janetje, misetje of janstique.
Toch eens een kratje halen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gelukkig is er genoeg clown om te proeven.
Wat goed was voor Nijboer is goed voor mij.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:08 schreef ehqo het volgende:
Kijk je trouwens wel uit dat je straks niet met de verkeerde trouwt, D.?
Is er hier niemand die die twee leuk kan mergeren?quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zal ik mn oude icoon maar weer terugnemen?
Pardon?quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat goed was voor Nijboer is goed voor mij.
quote:
Dat mag ook.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Is er hier niemand die die twee leuk kan mergeren?
Mits jullie er geen bezwaar tegen hebben that is.quote:
Het smaakt naar B&J en ruikt naar white musk?quote:
Jep.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het smaakt naar B&J en ruikt naar white musk?
Sorry ehqo, ik ga de hele voorraad opkopen.quote:
What do you think?quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mits jullie er geen bezwaar tegen hebben that is.
Oehquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Sorry ehqo, ik ga de hele voorraad opkopen.
Ik overwoog vandaag om Musetique aan te makenquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:26 schreef Misstique het volgende:
Zo.
Kan dat nog?quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:28 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik overwoog vandaag om Musetique aan te maken
Ik kan het sowieso niet.quote:
En het leuke is, er hoeft geen gepijp oid aan te pas te komen. Gewoon lief aankijken. Dat ze nog bestaan hè?quote:
Lits?quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:32 schreef Musetique het volgende:
Het kon nog.
Geen mailadres. En nu heb jíj em al.quote:
Yup, ik herkende mezelf niet meer.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:33 schreef Musetique het volgende:
Hee, je bent jezelf weer.
Hij staat nog niet in mijn kloon.xls, dus je mag 'm hebben.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geen mailadres. En nu heb jíj em al.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:36 schreef Dagonet het volgende:
Ik hoef geen accounts te registreren, ik noem mezelf gewoon anders. Ofzo.
Echt waar? Tóf.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:36 schreef Musetique het volgende:
[..]
Hij staat nog niet in mijn kloon.xls, dus je mag 'm hebben.
Zoiets bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:34 schreef Miss_Musetique het volgende:
[..]
Yup, ik herkende mezelf niet meer.
Hihi, machtsmisbruik omwille van lief zijn is ok.quote:
hee!quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:41 schreef Dagonet het volgende:
Lits? Ik heb he twachtwoord van musetique even aangepast. Mt is niet de meest hendige persoon op dat begied en ik ga naar m'n werk.
Log dan ff uit!quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:47 schreef Musetique het volgende:
Oeh, ik sta nog ingelogd.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:51 schreef Musetique het volgende:
Dit wordt anders heel verwarrend.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[afbeelding]
Stoepkrijt voor gevorderden.
Kan niet, ik heb het password niet meer.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:56 schreef Musetique het volgende:
Verzin jij ff een goeie sig?
MSNquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:57 schreef Musetique het volgende:
[..]
Kan niet, ik heb het password niet meer.
Gun me eens een lolletje!quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja hallo, doe 's niet zo samen doen enzo.
Ja, nu ben ik al uitgeloggedquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ok het spijt me.
*duwt lits naar miss toe.
Het kan nog.quote:
Die zie ik hier nooit meer trouwens, hij leeft dus nog?quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Die malle Trent heeft een liedje voor me geschreven. La Mer
. NIN
.
Nee hoor.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:20 schreef Janetje het volgende:
Dit is een leuke reeks.
Geniale nick. Hulde.quote:
Mja, ik bedoelde eigenlijk niet TrenTs, was een beetje force of habit, die tweede hoofdletter tquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die zie ik hier nooit meer trouwens, hij leeft dus nog?
Zolang er niet te veel mensen bij komen, dat hou ik niet bij namelijk.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeg meiden, kunnen we een soort roddelmulti ofzo doen? Om de avond wat boeiender te maken, zeg maar.
MSN werkt niet meequote:Op donderdag 8 juni 2006 23:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zolang er niet te veel mensen bij komen, dat hou ik niet bij namelijk..
Het is een teken.quote:
Hela, deel er dan tenminste een.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Sorry ehqo, ik ga de hele voorraad opkopen.
ehqo.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:48 schreef ehqo het volgende:
Oh wacht, er zijn ineens klonen.
Ik heb nu best dorst.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
k vind dat je wel er wel 1 mag hebben.
Wiskundequote:Op donderdag 8 juni 2006 23:54 schreef ehqo het volgende:
Ter verheldering, het leesteken 'µ' spreekt men uit als 'mu'. Hetgeen weer een verbastering van 'mu'setique.
I know, grieks gehad enzo.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:54 schreef ehqo het volgende:
Ter verheldering, het leesteken 'µ' spreekt men uit als 'mu'. Hetgeen weer een verbastering van 'mu'setique.
Ik trek het open, neem het vocht tot me, en laat de smaak op me inwerken. Het is al lauw, maarja, bier blijft bier. Nog een slok, ik zet mijn lippen aan de uitmonding.quote:
Ik had hem door en ik vond hem ingenieus.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:54 schreef ehqo het volgende:
µtorrent daarentegenquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wiskunde.
Natuurkunde.
Trauma's.
Goeiendag.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik had hem door en ik vond hem ingenieus.
Neenetje! Whehehe!quote:
Vraag een oranje tag aan.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:20 schreef Listo het volgende:
Mijn kleurtje!
Net te laat, Jump is er net mee opgehouden voor vandaagquote:
Zelfs Chowi is oranje, zag ik. En die zei eerder vandaag nog "Nee, niet jij óók al" tegen mijquote:
Ik vind dat oranje nogsteeds vies..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Neenetje! Whehehe!
Hoi, trouwens. Den Binnenstadt was weer relaxed.
Jamaar zij heeft "I hate orange" als ondertitel.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Zelfs Chowi is oranje, zag ik. En die zei eerder vandaag nog "Nee, niet jij óók al" tegen mij.
Zo is't ook!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:24 schreef Litso het volgende:
#Everybody wants a rock to wind a piece of string around!
Lekker geloofwaardigquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:24 schreef Litso het volgende:
Jamaar zij heeft "I hate orange" als ondertitel.
Ééns per 2 jaar geef ik toe aan de massa.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:27 schreef ehqo het volgende:
Oranje, phuh, je geeft toch niet toe aan de massa.
Alleen als de massa toevallig dezelfde mening heeft als jij.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:27 schreef ehqo het volgende:
Oranje, phuh, je geeft toch niet toe aan de massa.
Wat een kútnummer is dat zeg. En dan die clipquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:29 schreef JDude het volgende:
np: Morning Wood - Nth Degree
Is er een clip bij?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:30 schreef Listo het volgende:
Wat een kútnummer is dat zeg. En dan die clip
Hij is aan het werk.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:29 schreef Listo het volgende:
Dago, ik weet dat je lurkt. Maak me eens oranje.
Hm. Kan me wel herinneren dat ik het nummer ooit op TV hoorde. Op MTV ofzo. Maar herinner me niks van die clip.quote:
Dus hij lurkt niet.quote:
Daar hoor ik ook van alles over. Is dat wat?quote:
Ik denk dat U gelijk hebt.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:30 schreef ehqo het volgende:
Eigenlijk geven we allemaal toe aan de massa, elke dag weer, meerdere malen, er is geen ontkomen aan.
Roosbeef is goed. En leukquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Daar hoor ik ook van alles over. Is dat wat?
Dat zag ik reeds op Google ja. Knalrood haar is tofquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:36 schreef Litso het volgende:
Roosbeef is goed. En leuk
Even een clipje zoeken.
Ik doe mee aan de WK Poule op mn werk.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:30 schreef ehqo het volgende:
Eigenlijk geven we allemaal toe aan de massa, elke dag weer, meerdere malen, er is geen ontkomen aan.
Wat doet dat bij jou?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:40 schreef JDude het volgende:
Waarom wist ik nooit van die CTRL-ALT-Z truc trouwens?
Ik neem aan dat je ook niet nakend je daarheen begeeft.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik doe mee aan de WK Poule op mn werk.
Een goedenacht, mijnheer. Met muziek in slaap vallen is okay.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:41 schreef ehqo het volgende:
Ik zet thans muziek op, en ga in bed liggen. En dan val ik zoetjes aan in slaap, en droom ik over parels, die bars de vloer havenen met een besmuikte lach. Over roestige coniferen, die de zwaartekracht tarten.
"Sloof je niet zo uit..." spreek ik dan, "...het is maar een droom".
En als dan eindelijk de bedaring daar is, vraag ik de viltstift om mijn leven te tekenen.
Voor nu, een goedenacht, die hopelijk ook een goede is, en blijft.
Dit:quote:
1 |
Neen, alleen in mn dromen soms.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:42 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je ook niet nakend je daarheen begeeft.
Zo'n droom is een metafoor ergens voor. Volgens mij dat je haar niet goed zit, of zoiets belachelijks.quote:
Ghehehe, apart, dat zeker.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:43 schreef Listo het volgende:
http://www.vpro.nl/programma/vrijegeluiden/afleveringen/25675782/
Het begint meteen met ongeveer hun beste nummer
Soms vraag ik me echt af of mijn dromen, zelfs voor een metafoor, niet erg belachelijk zijn af en toequote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:46 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zo'n droom is een metafoor ergens voor. Volgens mij dat je haar niet goed zit, of zoiets belachelijks.
Is dat die plugin die last.fm aanstuurt? Die heb ik, in ieder geval.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:45 schreef Litso het volgende:
Je hebt gelijk
Hmm, wat zou dat veroorzaken? AMIP plugin?
Hmm, nee dat is gewoon de Audioscrobbler plugin.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Is dat die plugin die last.fm aanstuurt? Die heb ik, in ieder geval.
Ja, da's hetzelfde volgens mijquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:49 schreef Litso het volgende:
Hmm, nee dat is gewoon de Audioscrobbler plugin.
Oh kut ja, ik ben niet echt scherp meer. Wat doet AMIP?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:50 schreef Litso het volgende:
Audioscrobbler is last.fm ja, maar AMIP is wat anders.
Stuurt muziekgegevens door naar mIRC, en dus ook naar bijv. MSN plus.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Oh kut ja, ik ben niet echt scherp meer. Wat doet AMIP?
Ah, die heb ik dan ook. De toetscombi werkt inderdaad ook in MSN. Maar ook in Kladblok. Kennelijk overal waar je tekst kunt dumpen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:56 schreef Listo het volgende:
Stuurt muziekgegevens door naar mIRC, en dus ook naar bijv. MSN plus.
Komt goed!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:56 schreef Listo het volgende:
Geen idee waarom c_c offline is trouwens maar ze zal er vast een goede reden voor hebben.
Jullie wensen haar vast nog wel even een goede nacht namens mij he?
Nee.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:05 schreef JDude het volgende:
Oh, dit is meteen helemaal het eind voor vandaag?
Mooie kloon J.quote:
Als het goed is heb ik vanaf morgen of overmorgen weer een stuk of wat mailadressen, moet ook maar weer eens wat leuke gaan bedenkenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:11 schreef Neenetje het volgende:
Hihi.
Ik denk dat ik deze er voorlopig in hou.
Ach deze is ook wel leuk.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:13 schreef Treinkopper het volgende:
Ik ben ook maar een saaie kut user.
Dat dan weer wel. Toch is posten met kloons maar zonde voor je postcountquote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:14 schreef Neenetje het volgende:
Ach deze is ook wel leuk.
Vooral de "auw" is nogal droog.
Waarvan akte.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:17 schreef Treinkopper het volgende:
Dat dan weer wel. Toch is posten met kloons maar zonde voor je postcount.
Wat vertel je dat...erotischquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:00 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik trek het open, neem het vocht tot me, en laat de smaak op me inwerken. Het is al lauw, maarja, bier blijft bier. Nog een slok, ik zet mijn lippen aan de uitmonding.
Een druppel vocht druipt langs mijn kin, "Ho, niet te gulzig" zeg ik guitig hardop.
Ik snap het niet, een wat laf en lauw biertje, maar toch de beste die ik ooit dronk.
Serieus?quote:
Ach, ik moet nog een stuk of 900 posts met Janetje tot 20.000..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:17 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Toch is posten met kloons maar zonde voor je postcount.
"The service is temporarily unavailable." My ass.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:25 schreef JDude het volgende:
Ik sta offline in m'n eigen MSN... daar klopt iets niet.
Ik zie dat ik inmiddels de 13.000 gepasseerd ben. En het lijkt nog maar zo kort geleden dat ik over de 10.000 gingquote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:26 schreef Neenetje het volgende:
Ach, ik moet nog een stuk of 900 posts met Janetje tot 20.000..
Ik vind die wel weer even hoog genoeg..
Mwoah.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:27 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Die "uitmonding" verneukt het alleen een beetje![]()
True. Ik wil niet weten hoeveel posts een grafmongool als "tonks" heeftquote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Postaantallen zeggen zó weinig. Ik bedoel, ik heb er 7000, maar ben wáy cooler dan de meeste oldbies.
Je bent inderdaad m'n tofste kloon.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Postaantallen zeggen zó weinig. Ik bedoel, ik heb er 7000, maar ben wáy cooler dan de meeste oldbies.
Een beetje steun in deze zware tijden is nooit weg.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Bedankt voor de bevestiging luitjes.
.
Met die steun in gedachte strompel ik nu mijn bed in. Morgen weer vroeg dag, die triatlon-voorbereidingen vallen nog best zwaar.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Een beetje steun in deze zware tijden is nooit weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:53 schreef guitarist.nl het volgende:
Msn staat uit
Gelukkig doet FOK! het nog!!Meppelaar..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is het goede leven?Neen
Goed hoorquote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:55 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Meppelaar..
Hoe is het goedekut leven?
Heul niet! Ik blijf J.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 02:05 schreef mcDavid het volgende:
N!
that solves the problem of the J [afbeelding]
ehm, nee..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 02:25 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij teveel met VM gepraat...
Je avatar is terug!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 07:36 schreef jogy het volgende:
Goedemorgen, altijd leuk om wakker te worden op het moment dat je al op je plek van je zelfgekozen slavernij moet zijn.
Like I carequote:Op vrijdag 9 juni 2006 02:12 schreef Neenetje het volgende:
jackson en jogy moeten maar vechten om de j en de j.
Check!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:17 schreef Litso het volgende:
Ohja, goedemorgen idd.
M? BS?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:49 schreef Corporate_Intestines het volgende:
Helden!
Ik ?quote:
Misschien een hittegolf op komst. Best horror tijdens mijn laatste week stage die graf-hittequote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:02 schreef mcDavid het volgende:
"en dan nu het weer: het is lekker weer."
oh.
Sorry.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:08 schreef ehqo het volgende:
Kijk me niet aan als ik tegen je praat.
Nee, jij niet.quote:
Jammerquote:
Gaarne.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:21 schreef Litso het volgende:
Seks
Hihiquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:22 schreef ehqo het volgende:
[..]
Jij bent een uitzondering, jou kijk ik graag aan. Weelderige irissen.
Als dat het ergste is zou ik er voor gaanquote:
Uit principe ga ik hun geluk niet in de weg staan.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Als dat het ergste is zou ik er voor gaan
Zeg dat danquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:30 schreef ehqo het volgende:
[..]
Uit principe ga ik hun geluk niet in de weg staan.
Doe niet zo mal, dan unban ik je wel weer.quote:
*steekt vinger in open mondquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:46 schreef clumsy_clown het volgende:
*gaap
*rustig plekje opzoektquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:34 schreef ehqo het volgende:
Het is wel duidelijk, Mt. Kunnen we niet ergens stiekem staan, dan fluister ik je woorden toe. Niets fysieks hoor, tenzij jij daar duidelijk op aanspeelt.
quote:
Je bent niet de enigste.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:51 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Toch weer 1 met een oranje kleurtje, is het erg dat ik me daar een beetje aan erger??
Ik zou niet eens meer weten welke dat was.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Mijn eerste post in het blauw. Ik word daar altijd enigszins opgewonden van.
Het was tenmidden van een "Huh, who de neuk is Stofje en waarom moet er weer zo'n tyfusn00b mod worden en consternatie en huilen en bla en dit en dat en zus en zo"-topic. En ik zo:quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:52 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik zou niet eens meer weten welke dat was.
Dat was een keigrappige binnenkomer. Dat snap je. Haha! Ha!quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:22 schreef Stofje het volgende:
Kleurcheck.
Goed bezig dus.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het was tenmidden van een "Huh, who de neuk is Stofje en waarom moet er weer zo'n tyfusn00b mod worden en consternatie en huilen en bla en dit en dat en zus en zo"-topic. En ik zo:
[..]
Dat was een keigrappige binnenkomer. Dat snap je. Haha! Ha!![]()
![]()
![]()
nee.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:51 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Toch weer 1 met een oranje kleurtje, is het erg dat ik me daar een beetje aan erger??
Man!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:57 schreef Listo het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat jij niet oranje bent
nickname: Stofjequote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil een blauw account. Gewoon, zonder rechten enzo. Maar blauw.
Misschien moet ik toch solliciteren voor TRU.
Ik geloof dat je iets te laat bent.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil een blauw account. Gewoon, zonder rechten enzo. Maar blauw.
Misschien moet ik toch solliciteren voor TRU.
Dude je bent oranjequote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:57 schreef Listo het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat jij niet oranje bent
*moet denken aan butapih streekquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doe 's heel snel zwart of blauw zijn.
Ik denk dat ze je dan meteen doorhebbenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:06 schreef Listo het volgende:
[..]
Ik overwoog net zo'n zelfde topic te openen
Ik denk het nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:09 schreef Listo het volgende:
Ik denk dat ze dat bij Butapih ook wel hadden hoor
en bovendien weet 90% van de Fok!kers toch al niet hoe je Bupatih goed spelt, dus...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:11 schreef guitarist.nl het volgende:
Ehm, het is een langere naam, daar lees je sneller overheen, ik iig wel
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:13 schreef Litso het volgende:
'mogge Neenetje.
Mogguh lieverds.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:15 schreef ehqo het volgende:
J.
Je gaat je wond weer even ontsmetten?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie heeft er nog wat rattengif over?
Heb nog een halfvol flesje water..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie heeft er nog wat rattengif over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |