O ja, die heb ik ook nog ergensquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:40 schreef DennisMoore het volgende:
* DennisMoore playing: DJ Cybart - Wat Wil Je Doen Slut.mp3
Oehquote:
*LOL* is dat een vaag soort asperge?quote:
heb je dan ook al eens zijn bewerking van DJ Jose's steppin to the beat gehoord?quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:40 schreef DennisMoore het volgende:
* DennisMoore playing: DJ Cybart - Wat Wil Je Doen Slut.mp3
Nee.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:49 schreef Stroekie het volgende:
heb je dan ook al eens zijn bewerking van DJ Jose's steppin to the beat gehoord?
Ja leuk nummer dat van Motorcyclequote:Op donderdag 8 juni 2006 23:49 schreef DennisMoore het volgende:
Embrace me, surround me, as the rush comes, as the rush comes, as the rush comes...
"These pretzels are making me thirsty!"|quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Friends heeft betere one-liners, though.
ASOT?quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:52 schreef Stroekie het volgende:
Ja leuk nummer dat van Motorcycle
Is al 2 jaar lang zeer regelmatig bij ASOT te horen geweest
A State Of Trance, wekelijkse mix/radioshow van Armin van Buurenquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
ASOT?
Ik moet bij dat nummer denken aan met half gesloten ogen een beetje omhoog kijkend staan wiebelen op een dansvloer vol rook en stroboscoop-flitsen in 't Bölke, terwijl deze muziek spacey om je heen draait, en je 't in je maag voelt..
ik zal proberen minder jargon te gebruikenquote:
Gossie toch, je maakt wat mee. Heb je dat zomaar gezien?!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:06 schreef Nuvole het volgende:
Ik liep in m'n pauze door de stad, zag ik een man met zo'n vieze hond lopen. Echt zo'n natte dweil die zich bij iedereen in 't kruis duwt; een dikke lebberhond met van die kwijlslierten uit z'n mondhoeken.
Die vind ik zo vies, he. Ik ben snel doorgelopen, zo'n beest heb ik liever niet in de buurt.
Zou dat beest dan eerst in de Dommel zijn wezen kijken?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:06 schreef Nuvole het volgende:
Ik liep in m'n pauze door de stad, zag ik een man met zo'n vieze hond lopen. Echt zo'n natte dweil die zich bij iedereen in 't kruis duwt; een dikke lebberhond met van die kwijlslierten uit z'n mondhoeken.
Die vind ik zo vies, he. Ik ben snel doorgelopen, zo'n beest heb ik liever niet in de buurt.
Doen ze dat bij jou dan ook altijd? En wat is er eigenlijk in de Dommel?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zou dat beest dan eerst in de Dommel zijn wezen kijken?
Maar het frappante is ook altijd dat een hond direct in de gaten heeft wie hij hebben moet. De persoon met de grootste angst/aversie tegen honden kan inderdaad die snuffert in z'n kruis verwachten
Nee ik haal ze juist altijd aan door ze even over hun kop te aaienquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:15 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Doen ze dat bij jou dan ook altijd? En wat is er eigenlijk in de Dommel?
In de tijd dat boten nog van hout waren en de mannen van staal!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:25 schreef DennisMoore het volgende:
Pfff... een avond/nacht-ploeg van lik-m'n-vestje..
In míjn tijd! Toén werd er op dit tijdstip nog flink gepost!
De nacht-ploeg zit op MSN, denk ik.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:25 schreef DennisMoore het volgende:
Pfff... een avond/nacht-ploeg van lik-m'n-vestje..
In míjn tijd! Toén werd er op dit tijdstip nog flink gepost!
M-Slet-Nquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
De nacht-ploeg zit op MSN, denk ik..
ik heb ze allebei al opgegeten, maar je mag het papiertje wel uitlikkenquote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:39 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik heb ze allebei al opgegeten, maar je mag het papiertje wel uitlikken![]()
een klein beetje, ik ga ook slapenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:40 schreef Nuvole het volgende:
[..]
![]()
Zit er nog een beetje chocolade in dan?
Trusten, Blub!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:46 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
een klein beetje, ik ga ook slapen
Owww, de UTcampus dus. Heb je gewonnen of doet dat er niet toe?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:14 schreef Waxxer het volgende:
Ik was in Enschede voor een theatersportwedstrijd![]()
Haha, nee, we hebben verloren.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:20 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Owww, de UTcampus dus. Heb je gewonnen of doet dat er niet toe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |