Nee. Als hij gevonden wil worden belt ie jou wel, en anders.. Zie de post van Xebro eerder.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:18 schreef danaantje het volgende:
[..]
Wil je mij een groot plezier doen (en JAJONG) door er alsjeblieft
'verse' posters overheen te plakken ?
(De poster kun je op http://www.tim.zvssite.nl vinden)
Jeetje, er zijn nog meer versies dan alleen verongelukt of weg gelopen hoor, misschien is hij wel in een psychose geraakt, o.i.d.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee. Als hij gevonden wil worden belt ie jou wel, en anders.. Zie de post van Xebro eerder.
Inderdaad, TS heb je dit wel bij de politie aangekaart?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:04 schreef Xebrozius het volgende:
Het verbaast me trouwens dat ik nergens een politiebericht zie.
Ik denk dat kleur beter werkt (zeker omdat er ook foto's op staan)quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:20 schreef Dementor het volgende:
Het is wel een inktsleurpende poster.
Is er andere versie beschikbaar?
uiteraard....quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Inderdaad, TS heb je dit wel bij de politie aangekaart?
Zolang niemand weet WAAR Tim is heeft het denk ik zinquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:24 schreef Joene het volgende:
TeeeeeeeeeeeeevEeeeeeeeeeeeeepeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Het heeft weinig nut de poster hier in de kop van NH op te hangen denk ik
Ik zou hem evt wel op schiphol willen hangen?
Die zijn er zo weer af. Er geldt een opplak-verbod in schiphol en kan je zelfs een flinke boete opleveren. Maar ja, jouw keuze. Niet gaan mekkeren achteraf, ik had je gewaarschuwd.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:43 schreef Joene het volgende:
ik zal morgen 5 of 6 posters op schiphol ophangen
Parkeer Garage moet kunnenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:48 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Die zijn er zo weer af. Er geldt een opplak-verbod in schiphol en kan je zelfs een flinke boete opleveren. Maar ja, jouw keuze. Niet gaan mekkeren achteraf, ik had je gewaarschuwd.
In elk geval bedankt zal het gewoon ook even vragen !quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:48 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Die zijn er zo weer af. Er geldt een opplak-verbod in schiphol en kan je zelfs een flinke boete opleveren. Maar ja, jouw keuze. Niet gaan mekkeren achteraf, ik had je gewaarschuwd.
Thank you !! Geldt eigenlijk voor iedereen die de posters op private plekkenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:56 schreef Joene het volgende:
[..]
In elk geval bedankt zal het gewoon ook even vragen !
Foutje , Je moet de nieuwe pagina in het onderste frame laten openen of op een nieuwe pagina.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:55 schreef ILCILA het volgende:
ik weet nooit of het helpt:
http://www.ilcila.com
Is er een kans dat ie het land uit is dan?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:40 schreef danaantje het volgende:
Als je hem op schiphol (en in NH) op zou willen
hangen: GRAAG !! Alvast bedankt..
Haha, wel goed doorzettingsvermogen, respectquote:Op woensdag 14 juni 2006 05:22 schreef SuperGrovert het volgende:
hehehe ik rij vandaag zo door de stad heen , ik dus een gozer zien die nogal op um leek , dus lekker droog vragen hey dude ben jij Tim...werd die gozer tog een party boos en zeggen dat ik op kankeren moest...hij heete overgrens jochum (heb zn passport gechecktna veel aandringen)
zi hier in omg rdam best veel van die posters hangen btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |