Yesss, en voornemens dat zo te houdenquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:22 schreef alwaysthebest het volgende:
XcUZ_Me is ook nog gewoon zwart..
Tja, jullie hebben het misschien nog niet door, maar qua kleur benaderen wij oranje users de moderators nu meer dan jullie...quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:22 schreef alwaysthebest het volgende:
XcUZ_Me is ook nog gewoon zwart..
Ik had het niet over Jake, maar over mannen in het algemeenquote:
Als je er nou wat knopjes bij had gekregen...quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tja, jullie hebben het misschien nog niet door, maar qua kleur benaderen wij oranje users de moderators nu meer dan jullie...![]()
En daar moet je blíj mee zijn?quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tja, jullie hebben het misschien nog niet door, maar qua kleur benaderen wij oranje users de moderators nu meer dan jullie...![]()
Ja, vet stoer.quote:
Dat heb ik ook. 'Serverreset' staat erbij. Eens kijken wat er gebeurt als ik op dat knopje klik.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:25 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Als je er nou wat knopjes bij had gekregen....
Ja, 't is allemaal een beetje sneu zo... Zo van: "het lijkt erop, maar het is het toch nét níet".quote:
O?quote:
Ik ookquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:24 schreef rena het volgende:
[..]
Ik had het niet over Jake, maar over mannen in het algemeen![]()
![]()
Rrrrrrr!quote:
Gelukkig ken je mij ook zo goed hequote:
Nog niet gehoordquote:
quote:
Neequote:
Doe niet zo bij de voetquote:
Muse zorgt voor obstipatiequote:Op donderdag 8 juni 2006 22:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb net gewoon meer dan 2 uur zonder wc gedaan!![]()
Heeft dat met Muse te maken?quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:46 schreef MissBliss het volgende:
Whehehe.quote:
Ik ben trots.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, jouw erkenning heeft ze ook echt nodig.quote:
Heb je dit gekocht dan?quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Stil maar, stuk jaloezietje, ik ben ook trots op jou.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:51 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, jouw erkenning heeft ze ook echt nodig.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |