Sporten met deze hitte is ook kutquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Damn!Wat ben ik goed!
Ik ben het nog steeds niet verleerd!
Jammer dat het té warm is om lang te gaan voetballen!
[..]
Nee, ik had hem echt niet gezien!
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zhenar vindt het WK heel tof, maar houdt niet zo van dat kuddegedrag en van de kleur oranje in het algemeen.![]()
Troost het je als ik vertel dat ik geen seks krijg, tot ik 'm niet meer gebruik?quote:
Gewoon blijven gebruiken dat ding!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:35 schreef PeRi het volgende:
[..]
Troost het je als ik vertel dat ik geen seks krijg, tot ik 'm niet meer gebruik?
Daaaan is een jongen. Die hoeven we hier niet!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:36 schreef PeRi het volgende:
Hebben jullie daaaan nou weggejaagd met jullie onvriendelijk gedrag?
Auticia en ik gebruiken dat ding constant. Ik kan echt niet meer zonder.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gewoon blijven gebruiken dat ding!![]()
!!! DOE HET VOOR DE HUILLACHIES!!!
Wie deed er onvriendelijk danquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:36 schreef PeRi het volgende:
Hebben jullie daaaan nou weggejaagd met jullie onvriendelijk gedrag?
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:40 schreef Bupatih het volgende:
Rena, je avatar is nu wél tof!
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Auticia en ik gebruiken dat ding constant. Ik kan echt niet meer zonder.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat is het 'm nou juist!.
.
![]()
![]()
! 3inezwei!!!!@:D ;D
e@22
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daaaan is een jongen. Die hoeven we hier niet!
Tom is geen leugenaar.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het is warm.
"Goh, Bassie.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het is warm.
En ja, ik praat altijd graag over mensen alsof ze er niet zijn.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:47 schreef LeBeau het volgende:
Is PeRi vroeger in elkaar geslagen door cheerleaders? Ze kijkt zo eng naar die smiley.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |