Gert-Jan bi, tuurlijk niet. Kom op zeg he, ik val bijna van mijn stoel hier.
Maar moet je niet mee zitten hoor! Er zijn meer jongens dan kerken zeg ik altijd maar. En je bent vast zelf ook een leuke vent pils, dus kop op!
quote:Helaas pils, het zit je niet mee.. Ze komt misschien wel in de pleeboy.. Beter een half ei enzo..
Op maandag 17 december 2001 02:00 schreef Pils het volgende:
"Beoordelingsvermogen vertroebeld"... tjah... waarschijnlijk wel. Ik zou ook wel willen dat Sandy bi is... zit er ook niet in he?
quote:Eugh.. bedoel je pils of Gert?? (anders heb ik toch echt iets gemist bij GJ)
Op maandag 17 december 2001 02:10 schreef PC eend het volgende:
Met genoeg borrels op, valt hij echt overal op
quote:Sterker nog, hij overweegt een sexoperatie! gesteund door het publieke optreden van Kelly is hij tot inzicht gekomen en krijgen we donderdag in de live-uitzending de "outcoming" van Gert-Jan!
Op maandag 17 december 2001 01:17 schreef Pils het volgende:
...Dat vroeg ik me af. Hij komt soms zo... bi over, vooral als hij lacht en danst. Wel schattig trouwens... en bi-zijn verhoogt zijn kansen natuurlijk (kijk maar naa Bi-anca).
Dat moet toch een hele openbaring zijn voor iemand als Pils, dat hetero mannen ook gewoon lekker kunnen dansen, want een "echte" man hoort immers aan de bar te zitten, of beter, aan de bar te hangen om daar, nonchalant met een drankje in de ene en een peukie in de andere hand "de Beeps" te kunnen observeren.
quote:Ik vind dit toch wel wat een cynische post van je Bep. Want mannen moeten wel een beetje mannen blijven hoor! Jeetje, straks weet je niet eens het verschil meer. Wat dat betreft was Ed gewoon een hele lekkere mannelijke kerel, dat doet je toch wat, als vrouw zijnde.
Op maandag 17 december 2001 03:05 schreef Tante Bep het volgende:[..]
Sterker nog, hij overweegt een sexoperatie! gesteund door het publieke optreden van Kelly is hij tot inzicht gekomen en krijgen we donderdag in de live-uitzending de "outcoming" van Gert-Jan!
Dat moet toch een hele openbaring zijn voor iemand als Pils, dat hetero mannen ook gewoon lekker kunnen dansen, want een "echte" man hoort immers aan de bar te zitten, of beter, aan de bar te hangen om daar, nonchalant met een drankje in de ene en een peukie in de andere hand "de Beeps" te kunnen observeren.
quote:Ik heb gj zelfs een keer op de siertegels in de tuin zien vallen
Op maandag 17 december 2001 02:46 schreef Rica het volgende:[..]
Eugh.. bedoel je pils of Gert?? (anders heb ik toch echt iets gemist bij GJ)
quote:
Op maandag 17 december 2001 03:27 schreef PC eend het volgende:[..]
Ik heb gj zelfs een keer op de siertegels in de tuin zien vallen
Denk dat ik moe ben, want schrok al, dacht straks heeft een keer aan Leo's stoppels lopen sabbelen ofzow, met zn dronken kop..
quote:dat stukkie moet maar es online he
Op maandag 17 december 2001 03:33 schreef Rica het volgende:[..]
Ja "einde oefffenning" heb ik ook gezien!
Denk dat ik moe ben, want schrok al, dacht straks heeft een keer aan Leo's stoppels lopen sabbelen ofzow, met zn dronken kop..
quote:Je hebt gelijk maar dat wou ik voor "Pils" niet weten snapje, weet je wat ik ook zo opwindend vind aan mannen als Ed, als ze met je staan te praten en dan soms zo maar midden in een zin een keiharde boer in je gezicht laten!, oe! dat vind ik zo mannelijk, echt dan kan je mij opvegen!.
Op maandag 17 december 2001 03:10 schreef Rica het volgende:[..]
Ik vind dit toch wel wat een cynische post van je Bep. Want mannen moeten wel een beetje mannen blijven hoor! Jeetje, straks weet je niet eens het verschil meer. Wat dat betreft was Ed gewoon een hele lekkere mannelijke kerel, dat doet je toch wat, als vrouw zijnde.
quote:
Op maandag 17 december 2001 03:45 schreef Tante Bep het volgende:[..]
Je hebt gelijk maar dat wou ik voor "Pils" niet weten snapje, weet je wat ik ook zo opwindend vind aan mannen als Ed, als ze met je staan te praten en dan soms zo maar midden in een zin een keiharde boer in je gezicht laten!, oe! dat vind ik zo mannelijk, echt dan kan je mij opvegen!.
quote:
Op maandag 17 december 2001 10:12 schreef Bloemke het volgende:
Maar die kus voor Leo tijdens diens nominatie maakt wel heel wat duidelijk vind ik. Ook het feit dat hij daar later weer over begint en dat hij het niet erg zou vinden als mensen hem nu voor homo uit zouden maken.
Dus als je als man een andere man kust, dan maakt dat duidelijk dat je homosexuele gevoelens hebt? Vaag!!
Volgens mij maakt dat duidelijk dat je je vrij voelt, en niet zo raar doet over dat soort zaken. Met sexuele voorkeur heeft het denk ik weinig te maken, sorry.
Hier heeft de BB-redactie toch een bok geschoten (sorry).
quote:??? huh? waarop baseer je dat van Gert?!
Op maandag 17 december 2001 01:17 schreef Pils het volgende:
...Dat vroeg ik me af. Hij komt soms zo... bi over, vooral als hij lacht en danst. Wel schattig trouwens... en bi-zijn verhoogt zijn kansen natuurlijk (kijk maar naa Bi-anca).
Omdat je iemand de hele dag kunt beloeren, zie je natuurlijk meer van een bepaald persoon dan als je iemand in een cafeetje zou tegenkomen. Dus ja, dan zie je iemand grappig dansen, of iemand een knuffel geven, of Leo een zoen. Maakt dat iemand meteen homo?
Die jongen is gek op zijn vriendin en mist haar verschrikkelijk en is gewoon een vrij gevoelig typ. Nou, dat kan ik alleen maar toejuichen, G-J is in ieder geval niet zo'n botte harde kerel die terugdeinst voor lichamelijk contact met een man.
PS: In Zuid-Europese, Zuid-Amerikaanse en Islamitische landen is het heel normaal dat mannen elkaar een zoen geven bij hallo en tot ziens. Zijn die dan allemaal ook homo?
quote:Waarom niet? (misschien gedraagt hij zich wel altijd zo..)
Op maandag 17 december 2001 01:40 schreef BB-King het volgende:
Hij gedraagt zich zo om juist meer vrouwen voor hem te winnen!
Niet bi, wel slim!
quote:Wishfull thinking Pils
Op maandag 17 december 2001 01:49 schreef Pils het volgende:
Niet alleen vrouwen... ook mannen wint ie daarmee.
De meeste mannen wint hij er nl niet mee, integendeel die stoot hij dan alleen maar af (tenzij je natuurlijk zelf een rugridder bent)
Zou jij hem wel eens in z'n sterretje willen nemen dan ?
quote:Nah, ben niet zo anaal gefixeerd om eerlijk te zijn. Maar kan wel andere leuke dingen bedenken om met 'em te doen...
Op maandag 17 december 2001 19:29 schreef Humstruks het volgende:[..]
Wishfull thinking Pils
De meeste mannen wint hij er nl niet mee, integendeel die stoot hij dan alleen maar af (tenzij je natuurlijk zelf een rugridder bent)
Zou jij hem wel eens in z'n sterretje willen nemen dan ?
quote:
Uit column Doordevil, 19-12-01Gert Jan. Grote twijfel opeens. Dat hoofd tijdens het kaasfondue, met die shawl om zijn nek en de mededeling dat hij lekker boetiekjes af ging voor een fijne trui, die gaat volgens mij met gierende snelheid George Michael achterna. Wordt binnen vier maanden bij een urinoir betrapt met Gordon. Verweer van Gert Jan: ik keek op mijn knieën of Gordon zijn trui op de hand moet worden gewassen.
quote:In een discotheek....
Op maandag 17 december 2001 03:05 schreef Tante Bep het volgende:, want een "echte" man hoort immers aan de bar te zitten, of beter, aan de bar te hangen om daar, nonchalant met een drankje in de ene en een peukie in de andere hand "de Beeps" te kunnen observeren.
Iemand? hem gezien in villa Felderhof ? het hele weekend zo zat als een kanon!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |