abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2514360
...Dat vroeg ik me af. Hij komt soms zo... bi over, vooral als hij lacht en danst. Wel schattig trouwens... en bi-zijn verhoogt zijn kansen natuurlijk (kijk maar naa Bi-anca).
pi_2514436
Dit oogt naar een sollicitatie.

Gert-Jan bi, tuurlijk niet. Kom op zeg he, ik val bijna van mijn stoel hier.

Viper 4 life
  maandag 17 december 2001 @ 01:40:29 #3
15600 BB-King
Long live the King!
pi_2514559
Hij gedraagt zich zo om juist meer vrouwen voor hem te winnen!
Niet bi, wel slim!
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_2514644
Niet alleen vrouwen... ook mannen wint ie daarmee.
  maandag 17 december 2001 @ 01:53:34 #5
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2514670
Kan me voorstellen omdat je het heel graag wilt, dat het je beoordelingsvermogen een beetje vertroebeld.

Maar moet je niet mee zitten hoor! Er zijn meer jongens dan kerken zeg ik altijd maar. En je bent vast zelf ook een leuke vent pils, dus kop op!

Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_2514732
"Beoordelingsvermogen vertroebeld"... tjah... waarschijnlijk wel. Ik zou ook wel willen dat Sandy bi is... zit er ook niet in he?
pi_2514779
Denk je dat je alles hebt gehad...
...
  maandag 17 december 2001 @ 02:07:41 #8
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2514799
quote:
Op maandag 17 december 2001 02:00 schreef Pils het volgende:
"Beoordelingsvermogen vertroebeld"... tjah... waarschijnlijk wel. Ik zou ook wel willen dat Sandy bi is... zit er ook niet in he?
Helaas pils, het zit je niet mee.. Ze komt misschien wel in de pleeboy.. Beter een half ei enzo..
Your games are death
With every breath
pi_2514827
Met genoeg borrels op, valt hij echt overal op
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_2514946
Nou als ik eerlijk ben vond ik dat gedoe met die slagroom tussen Andries en Gert Jan ook wel een beetje heel raar.
pi_2514969
...Wel kinky...!
  maandag 17 december 2001 @ 02:46:06 #12
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2515073
quote:
Op maandag 17 december 2001 02:10 schreef PC eend het volgende:
Met genoeg borrels op, valt hij echt overal op
Eugh.. bedoel je pils of Gert?? (anders heb ik toch echt iets gemist bij GJ)
Your games are death
With every breath
pi_2515204
quote:
Op maandag 17 december 2001 01:17 schreef Pils het volgende:
...Dat vroeg ik me af. Hij komt soms zo... bi over, vooral als hij lacht en danst. Wel schattig trouwens... en bi-zijn verhoogt zijn kansen natuurlijk (kijk maar naa Bi-anca).
Sterker nog, hij overweegt een sexoperatie! gesteund door het publieke optreden van Kelly is hij tot inzicht gekomen en krijgen we donderdag in de live-uitzending de "outcoming" van Gert-Jan!

Dat moet toch een hele openbaring zijn voor iemand als Pils, dat hetero mannen ook gewoon lekker kunnen dansen, want een "echte" man hoort immers aan de bar te zitten, of beter, aan de bar te hangen om daar, nonchalant met een drankje in de ene en een peukie in de andere hand "de Beeps" te kunnen observeren.

maandag 17 december 2001 @ 03:10:16 #14
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2515236
quote:
Op maandag 17 december 2001 03:05 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

Sterker nog, hij overweegt een sexoperatie! gesteund door het publieke optreden van Kelly is hij tot inzicht gekomen en krijgen we donderdag in de live-uitzending de "outcoming" van Gert-Jan!

Dat moet toch een hele openbaring zijn voor iemand als Pils, dat hetero mannen ook gewoon lekker kunnen dansen, want een "echte" man hoort immers aan de bar te zitten, of beter, aan de bar te hangen om daar, nonchalant met een drankje in de ene en een peukie in de andere hand "de Beeps" te kunnen observeren.

Ik vind dit toch wel wat een cynische post van je Bep. Want mannen moeten wel een beetje mannen blijven hoor! Jeetje, straks weet je niet eens het verschil meer. Wat dat betreft was Ed gewoon een hele lekkere mannelijke kerel, dat doet je toch wat, als vrouw zijnde.
Your games are death
With every breath
pi_2515329
quote:
Op maandag 17 december 2001 02:46 schreef Rica het volgende:

[..]

Eugh.. bedoel je pils of Gert?? (anders heb ik toch echt iets gemist bij GJ)

Ik heb gj zelfs een keer op de siertegels in de tuin zien vallen
  maandag 17 december 2001 @ 03:33:44 #16
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2515351
quote:
Op maandag 17 december 2001 03:27 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik heb gj zelfs een keer op de siertegels in de tuin zien vallen

Ja "einde oefffenning" heb ik ook gezien!

Denk dat ik moe ben, want schrok al, dacht straks heeft een keer aan Leo's stoppels lopen sabbelen ofzow, met zn dronken kop..

Your games are death
With every breath
pi_2515360
quote:
Op maandag 17 december 2001 03:33 schreef Rica het volgende:

[..]

Ja "einde oefffenning" heb ik ook gezien!

Denk dat ik moe ben, want schrok al, dacht straks heeft een keer aan Leo's stoppels lopen sabbelen ofzow, met zn dronken kop..

dat stukkie moet maar es online he
pi_2515379
quote:
Op maandag 17 december 2001 03:10 schreef Rica het volgende:

[..]

Ik vind dit toch wel wat een cynische post van je Bep. Want mannen moeten wel een beetje mannen blijven hoor! Jeetje, straks weet je niet eens het verschil meer. Wat dat betreft was Ed gewoon een hele lekkere mannelijke kerel, dat doet je toch wat, als vrouw zijnde.

Je hebt gelijk maar dat wou ik voor "Pils" niet weten snapje, weet je wat ik ook zo opwindend vind aan mannen als Ed, als ze met je staan te praten en dan soms zo maar midden in een zin een keiharde boer in je gezicht laten!, oe! dat vind ik zo mannelijk, echt dan kan je mij opvegen!.
  maandag 17 december 2001 @ 09:35:47 #19
4490 Tinkepink@work
Kloon van Tinkepink.
pi_2516025
quote:
Op maandag 17 december 2001 03:45 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

Je hebt gelijk maar dat wou ik voor "Pils" niet weten snapje, weet je wat ik ook zo opwindend vind aan mannen als Ed, als ze met je staan te praten en dan soms zo maar midden in een zin een keiharde boer in je gezicht laten!, oe! dat vind ik zo mannelijk, echt dan kan je mij opvegen!.

Lol
Nee, ik ben niet aardig!
pi_2516306
Hee Pils, dat idee heb ik nou ook altijd al gehad. En ik dacht steeds dat de wens de vader van de gedachten was. Maar die kus voor Leo tijdens diens nominatie maakt wel heel wat duidelijk vind ik. Ook het feit dat hij daar later weer over begint en dat hij het niet erg zou vinden als mensen hem nu voor homo uit zouden maken. Al met al: Gert heeft biseksuele gevoelens, op zijn minst!
Altijd sprankelend.
  Moderator maandag 17 december 2001 @ 10:18:04 #21
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_2516339
quote:
Op maandag 17 december 2001 10:12 schreef Bloemke het volgende:
Maar die kus voor Leo tijdens diens nominatie maakt wel heel wat duidelijk vind ik. Ook het feit dat hij daar later weer over begint en dat hij het niet erg zou vinden als mensen hem nu voor homo uit zouden maken.

Dus als je als man een andere man kust, dan maakt dat duidelijk dat je homosexuele gevoelens hebt? Vaag!!

Volgens mij maakt dat duidelijk dat je je vrij voelt, en niet zo raar doet over dat soort zaken. Met sexuele voorkeur heeft het denk ik weinig te maken, sorry.

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 17 december 2001 @ 10:34:43 #22
19652 Grendel
Let the blood flow
pi_2516447
Volgens mij is het maar goed dat ze Cindy uit BB2 niet nogmaals in het huis hebben gezet. GJ lacht soms ook een beetje als een geit, dus dan betekent dat volgens de "Theorie van Pils" dat je dan toch ook op geiten valt.

Hier heeft de BB-redactie toch een bok geschoten (sorry).

maandag 17 december 2001 @ 10:39:15 #23
15777 la.femme.nikita
another apple? asked the snake
pi_2516478
quote:
Op maandag 17 december 2001 01:17 schreef Pils het volgende:
??? huh? waarop baseer je dat van Gert?!
enneeeee.... alsof Bianca heeft gewonnen om het feit dat ze bi is. Right-ugh!! is gewoon een toffe griet.
:: my weblog ::
  maandag 17 december 2001 @ 10:39:57 #24
15600 BB-King
Long live the King!
pi_2516482
Volgens mij had Andries juist met een Richard getongt!
Dus dat is een stuk verdachter dan Gert hoor en bovendien zie ik hem ook weleens in een roze trui lopen. En hij stopt hem zonder moeite overal in dus...
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  maandag 17 december 2001 @ 10:42:22 #25
10152 Buffie
There is only one
pi_2516503
Welnee, wat een onzin

Omdat je iemand de hele dag kunt beloeren, zie je natuurlijk meer van een bepaald persoon dan als je iemand in een cafeetje zou tegenkomen. Dus ja, dan zie je iemand grappig dansen, of iemand een knuffel geven, of Leo een zoen. Maakt dat iemand meteen homo?

Die jongen is gek op zijn vriendin en mist haar verschrikkelijk en is gewoon een vrij gevoelig typ. Nou, dat kan ik alleen maar toejuichen, G-J is in ieder geval niet zo'n botte harde kerel die terugdeinst voor lichamelijk contact met een man.

PS: In Zuid-Europese, Zuid-Amerikaanse en Islamitische landen is het heel normaal dat mannen elkaar een zoen geven bij hallo en tot ziens. Zijn die dan allemaal ook homo?

Als chocola een man was, dan zou ik ermee trouwen
pi_2519951
Nee, die islamitische mannen zijn niet allemaal homo... maar die dansen ook niet zo als Gert danst!
  maandag 17 december 2001 @ 19:08:55 #27
7814 wiip
Forgive, but never forget. JFK
pi_2522870
quote:
Op maandag 17 december 2001 01:40 schreef BB-King het volgende:
Hij gedraagt zich zo om juist meer vrouwen voor hem te winnen!
Niet bi, wel slim!
Waarom niet? (misschien gedraagt hij zich wel altijd zo..)
Descartes:Each problem that I solved became a rule which served afterwards to solve other problems. JFK:Mankind must put an end to war or war will put an end to mankind.
  maandag 17 december 2001 @ 19:29:29 #28
17955 Humstruks
Wat ben je lelijk als je lacht
pi_2523090
quote:
Op maandag 17 december 2001 01:49 schreef Pils het volgende:
Niet alleen vrouwen... ook mannen wint ie daarmee.
Wishfull thinking Pils

De meeste mannen wint hij er nl niet mee, integendeel die stoot hij dan alleen maar af (tenzij je natuurlijk zelf een rugridder bent)

Zou jij hem wel eens in z'n sterretje willen nemen dan ?

pi_2523185
GJ is hetero.
Sterretjes nog aan toe.
hey I'm blond, what's your excuse?
pi_2527794
quote:
Op maandag 17 december 2001 19:29 schreef Humstruks het volgende:

[..]

Wishfull thinking Pils

De meeste mannen wint hij er nl niet mee, integendeel die stoot hij dan alleen maar af (tenzij je natuurlijk zelf een rugridder bent)

Zou jij hem wel eens in z'n sterretje willen nemen dan ?

Nah, ben niet zo anaal gefixeerd om eerlijk te zijn. Maar kan wel andere leuke dingen bedenken om met 'em te doen...
pi_2540644
Als ie er de vrouwen mee wint en een beetje mannen. Dan is dat voldoende voor een meerderheid he?

Altijd sprankelend.
  Moderator donderdag 20 december 2001 @ 07:32:38 #32
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_2553216
quote:
Uit column Doordevil, 19-12-01

Gert Jan. Grote twijfel opeens. Dat hoofd tijdens het kaasfondue, met die shawl om zijn nek en de mededeling dat hij lekker boetiekjes af ging voor een fijne trui, die gaat volgens mij met gierende snelheid George Michael achterna. Wordt binnen vier maanden bij een urinoir betrapt met Gordon. Verweer van Gert Jan: ik keek op mijn knieën of Gordon zijn trui op de hand moet worden gewassen.

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_2553227
quote:
Op maandag 17 december 2001 03:05 schreef Tante Bep het volgende:

, want een "echte" man hoort immers aan de bar te zitten, of beter, aan de bar te hangen om daar, nonchalant met een drankje in de ene en een peukie in de andere hand "de Beeps" te kunnen observeren.

In een discotheek....
zat ik van de week....
en ik voelde me zo ho aleen..

Iemand? hem gezien in villa Felderhof ? het hele weekend zo zat als een kanon!

Je Kunt alles al, Je hoeft het alleen nog maar te leren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')