Jammer!quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:10 schreef pussydeluxe het volgende:
GeilPrachtig omschreven TS. Jammergenoeg deel ik je fetisj niet.![]()
Daarom typ je het evenquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:07 schreef Bendeleider het volgende:
...
Het voelde zo lekker aan die stof, het is met geen pen te beschrijven.
....
Dat is hét ook mên!quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:36 schreef ivosnivo het volgende:
Ik vind het vooral spannend om het bij wildvreemden in huis te doen.
Sorry maat, ik geloof je niet. Bovendien ben je Joods, dus je zondigt niet algauw aan zulke dingen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:04 schreef Bendeleider het volgende:
Why not? het is dan geen bekende fetisj maar toch wel het vernoemen en delen waard?
En ik ben dood serieus.
Een jood ? waar?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:30 schreef K33T het volgende:
[..]
Sorry maat, ik geloof je niet. Bovendien ben je Joods, dus je zondigt niet algauw aan zulke dingen.
Waarom niet in een oud kolen oventje ?quote:
Helaas, an zoiets hadden de Joden geen profijt. Daarom deden ze het niet, en was nu eenmaal het ware aard van de üntermensch.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:59 schreef Rudi-Voller het volgende:
[..]
Waarom niet in een oud kolen oventje ?
Dan heb je als gezin nog een gezellig warm avondje achter het huis.
Ga anders iemand anders usericon jatten.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:03 schreef K33T het volgende:
[..]
Ach, is om beetje te dollen. Ik zit me weer eens te vervelen.
Zin om een keer wat af te spreken? Een gezin hier in het dorp heeft mooie satijnen gordijnenquote:
Daarom moet je het bij andere mensen doen vuillak.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:17 schreef crackhead het volgende:
Hoi. Ik deel dezelfde fetish.
Het liefst heb ik van die hele dikke stoffen gordijnen... Die hele gladde gordijnen vind ik maar niks.
Ik heb alleen 1 probleem: ik krijg m'n gordijnen niet meer open. Ken je dat? Dat je 's ochtends de gordijnen open wil trekken maar dat ze aan elkaar vast zitten?
Ik doe het met mannschaft shirtjesquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:17 schreef crackhead het volgende:
Hoi. Ik deel dezelfde fetish.
Het liefst heb ik van die hele dikke stoffen gordijnen... Die hele gladde gordijnen vind ik maar niks.
Ik heb alleen 1 probleem: ik krijg m'n gordijnen niet meer open. Ken je dat? Dat je 's ochtends de gordijnen open wil trekken maar dat ze aan elkaar vast zitten?
Ik smeer men arsch trouwens af met de Oranje shirts.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:50 schreef r_one het volgende:
Rolgordijntjes zijn helemaal übergeil, vooral die in Velux dakramen.
Open er een topic over.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:52 schreef Rudi-Voller het volgende:
Ik smeer men arsch trouwens af met de Oranje shirts.
Juist !quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:23 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Daarom moet je het bij andere mensen doen vuillak.
Whehehe ik mag hopen dat er iemand een keer zo'n electrische vliegenmeppert pakt.quote:Op maandag 12 juni 2006 10:57 schreef Bendeleider het volgende:
Ik heb mijn fetisj gebotvierd op verschillende gordijnen in de binnenstad.
Met deze hitte staan heel wat ramen open kan ik u vertellen!
Tapijt is ook heerlijk om overheen te schuren !![]()
Electro is niks voor mij.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:01 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Whehehe ik mag hopen dat er iemand een keer zo'n electrische vliegenmeppert pakt.
Vanuit het raam thuis zal ik eens kijken hoever ik kan schieten over het volledig uitgedraaide zonnescherm!quote:
Vrachtwagens hebben ook gordijnen.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:29 schreef HenkWijngaard het volgende:
Wat bizar. Een vrachtwagenfetisj is daarentegen volkomen normaal!
Godverdomme!![]()
De moderne trucker heeft volautomatische rolluiken in plaats van verpauperde gordijntjes!quote:Op maandag 12 juni 2006 13:44 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Vrachtwagens hebben ook gordijnen.
Ik ga vanavond bij een truckstop een trucker vragen of ik me eens lekker mag beren in zijn gordijnen.
Geile bende!quote:Op maandag 12 juni 2006 13:51 schreef HenkWijngaard het volgende:
[..]
De moderne trucker heeft volautomatische rolluiken in plaats van verpauperde gordijntjes!
100% inbraakbestendig.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |