Castelen wordt denk ik wel verkocht ja. We hebben 3 goede spelers op die positie, dus dan kun je er het beste 1 (Castelen dus) wegdoen om een zwakkere positie te versterken (linksback).quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:44 schreef Nellid het volgende:
[..]
Wie zou er verkocht moeten dan die echt wat opbrengt, Castelen? Denk niet dat verkopen op dit moment echt nodig is voor het aantrekken van (een) speler(s).
Maar je hebt nu de Celuaer, Vincken, Castelen en Kolkka.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat Koeman Castelen er graag bijhoudt, op links is het ook een prima optie.
En evt. Huysegems ook nog. Misschien ook nog wat uit de jeugd? Biseswar ofzo?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:59 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Maar je hebt nu de Celuaer, Vincken, Castelen en Kolkka.
Met Greene en Biseswar heb je toch ook geen problemen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:02 schreef Cart_man het volgende:
Flikker nou op met de Cler. Wil die jood niet in het heilige rood/wit zien spelen.
En dit vind ik geen geval van 'ik ben niet goed genoeg voor Ajax dus ik kies maar voor Feyenoord'-geval, maar eerder een Feyenoorder die vroeger de verkeerde keuze maakte/voor z'n sportieve carierre koos.quote:In een interview met Sportweek laat AZ-verdediger Tim De Cler weten dat hij een mogelijke transfer naar Ajax helemaal niet ziet zitten. In het verleden kwam hij al eens uit voor de Amsterdammers, maar hij laat weten eerder voor Feyenoord te kiezen.
"Voordat ik naar Ajax ging was Feyenoord nog mijn club. Dat heb ik van huis uit meegekregen. In mijn periode bij Ajax werd Ajax m'n club, maar nu neig ik weer meer naar Feyenoord", aldus De Cler. Hij ziet een transfer naar Rotterdam nog niet als een verbetering, maar misschien wel voor de toekomst.
goh en wij waren juist blij dat die kakkerlak weg wasquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:02 schreef Cart_man het volgende:
Flikker nou op met de Cler. Wil die jood niet in het heilige rood/wit zien spelen.
Ik sta er echt met m'n mond van open hoe alle Ajacieden nog best positief zijn over de aankopen van Feyenoord (zeker na de spelers die ze zelf gekocht hebben), had verwacht dat het hele Feyenoord-topic weer volgetrolld zou worden maar dat viel meequote:Op donderdag 8 juni 2006 22:07 schreef DeTolk het volgende:
Jullie doen toch wel wat mooie aankopen
Eigenlijk wel. Daar kan je nu alleen weinig meer aan doen...quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:09 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Met Greene en Biseswar heb je toch ook geen problemen?
Jammer voor hem. Nu hoeft hij niet meer te komen...quote:Bovendien :
[..]
En dit vind ik geen geval van 'ik ben niet goed genoeg voor Ajax dus ik kies maar voor Feyenoord'-geval, maar eerder een Feyenoorder die vroeger de verkeerde keuze maakte/voor z'n sportieve carierre koos.
Misschien omdat zij wel zien dat er goed wordt ingekocht.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:11 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ik sta er echt met m'n mond van open hoe alle Ajacieden nog best positief zijn over de aankopen van Feyenoord (zeker na de spelers die ze zelf gekocht hebben), had verwacht dat het hele Feyenoord-topic weer volgetrolld zou worden maar dat viel mee
ik ben best wel positief over Feyenoord, maar jullie ver***ken het zelf alttijd gedurende het seizoenquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:11 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ik sta er echt met m'n mond van open hoe alle Ajacieden nog best positief zijn over de aankopen van Feyenoord (zeker na de spelers die ze zelf gekocht hebben), had verwacht dat het hele Feyenoord-topic weer volgetrolld zou worden maar dat viel mee
Dus die spelers mogen wat jou betreft eigenlijk wel oprotten?quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Daar kan je nu alleen weinig meer aan doen...
Nou nou Cart_Man wees eens een beetje vergevensgezind, iedereen maakt foutenquote:Jammer voor hem. Nu hoeft hij niet meer te komen...
Vaak door te weinig kwaliteit in het elftal, en als er dan een keer een goed elftal staat dan hebben we last van trainers die niet het optimale rendement uit hun selectie kunnen halen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:13 schreef DeTolk het volgende:
[..]
ik ben best wel positief over Feyenoord, maar jullie ver***ken het zelf alttijd gedurende het seizoen
Het is duidelijk dat het spelers zijn die bij Feyenoord passen qua mentaliteit. Vraag is alleen of het genoeg is. Je kunt een collectief hebben, maar om de prijzen speel je juist door uitblinkende talenten die een meerwaarde hebben en binnen het geheel kunnen functioneren. De enige die daarvoor misschien in aanmerking komt is De Guzman. Feyenoord heeft dus nog werk te doen deze transferperiode. Misschien dat een verkoop van Castelen die financiële ruimte kan scheppen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:11 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Zijn nog genoeg spelers die naar een andere werkgever mogen zoeken.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:46 schreef Erasmusch het volgende:
Hopen dat er nu wat spelers gedumpt verkocht kunnen worden. Waarvan alleen Castelen nog wat kanken moet opleveren.
Ja maar voor Paauwe, Gyan en Aerts hoeft de portemonnee niet te worden getrokkenquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:03 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zijn nog genoeg spelers die naar een andere werkgever mogen zoeken.
quote:Feyenoord is teleurgesteld over de uitkomst van de speciale ECV vergadering waarin de opzet van de play-offs werd geëvalueerd. De Rotterdamse club pleitte donderdagmiddag in Zeist voor een hervorming van de huidige opzet maar vond bij de andere clubs onvoldoende respons. Gevolg is dat de huidige opzet, op een aantal kleine wijzigingen na, ook komend seizoen van kracht is. ‘We hebben geprobeerd de stem van de supporters te laten doorklinken in een nieuwe opzet van de play-offs, maar dat voorstel werd verder door onvoldoende clubs ondersteund’, zegt Feyenoord directeur Chris Woerts. ‘We zullen ons dus moeten neerleggen bij de wil van de meerderheid, maar teleurgesteld zijn we wel.’
In de speciale evaluatie vergadering van de ECV, waaraan naast clubdirecteuren ook het technisch kader deelnam, pleitte Feyenoord voor een hervorming van de play-off competitie zoals die dit seizoen werd afgewerkt. ‘Er is ons gebleken dat de huidige opzet weliswaar in theorie klopt, maar in de praktijk toch anders uitpakt dan gewenst’, aldus Chris Woerts. ‘De play-off competitie bleek afgelopen seizoen te veel trekken te hebben van een knock-out systeem. Er was gevoelsmatig meer te verliezen dan te winnen. Daar wilden we vanaf. Vandaar dat Feyenoord, na uitvoerig overleg met zijn supporters, in Zeist een alternatief plan presenteerde. Daarin wordt met name gepleit voor het spreiden van risico. Bijvoorbeeld door het aantal wedstrijden in de play-offs uit te breiden. Dit om te voorkomen dat een ploeg die een goed seizoen heeft gedraaid door een paar misstappen op het einde van de reguliere competitie toch met lege handen staat. Helaas werd dit voorstel door vrijwel geen van de andere clubs ondersteund en zullen de play-offs het komend seizoen onder vrijwel dezelfde voorwaarden worden gespeeld. Er zijn maar een paar kleine wijzigingen in het reglement aangebracht en dat is voor Feyenoord en zijn supporters zeer teleurstellend.’
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |