quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Voor Feijenoord wel...
Oh en als Kuijt vertrekt, dan wil ik Lazovic op zijn positie. Die gaat het dan helemaal maken, zeker weten.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Nadat al enige tijd bekend was dat Feyenoord de verrichtingen van Theo Janssen al langere tijd volgt, bevestigen bronnen rond Vitesse dit bericht. Het mogelijke vertrek van Theo Janssen naar Feyenoord wordt hierdoor steeds hardnekkiger.
Feyenoord zou zeer concrete belangstelling hebben voor de 24-jarige middenvelder van Vitesse.
Janssen was een van de dragende krachten binnen het elftal van Edward Sturing en is naar eigen zeggen klaar om eenstap hoger te gaan voetballen. Feyenoord heeft in het verleden al eens onderhandelt met Janssen en Vitesse, maar tot een overgang kwam het toen niet.
Hoeveel Feyenoord zou over hebben voor de middenvelder is niet bekend gemaakt. Het contract van Janssen bij Vitesse loopt nog door tot 30 juni 2008.
Inmiddels ben ik hem een nuttige/goede aankoop gaan vinden.quote:
Nee, dat heeft hij niet.quote:
Zouden ze het dan eindelijk is door hebbenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Nadat al enige tijd bekend was dat Feyenoord de verrichtingen van Theo Janssen al langere tijd volgt, bevestigen bronnen rond Vitesse dit bericht. Het mogelijke vertrek van Theo Janssen naar Feyenoord wordt hierdoor steeds hardnekkiger.
Feyenoord zou zeer concrete belangstelling hebben voor de 24-jarige middenvelder van Vitesse.
Janssen was een van de dragende krachten binnen het elftal van Edward Sturing en is naar eigen zeggen klaar om eenstap hoger te gaan voetballen. Feyenoord heeft in het verleden al eens onderhandelt met Janssen en Vitesse, maar tot een overgang kwam het toen niet.
Hoeveel Feyenoord zou over hebben voor de middenvelder is niet bekend gemaakt. Het contract van Janssen bij Vitesse loopt nog door tot 30 juni 2008.
Nee daar gaat Lucius al spelen op die plekquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:48 schreef jorienvdherik het volgende:
of paauwe draus
Inderdaad, is er eindelijk een gerucht over een topspeler dat wellicht waar zou kunnen zijn, en dan ook nog een topspeler die dusdanig graag bij Feyenoord wil spelen dat hij wil inleveren op zijn salaris (als het gerucht klopt) is het nog niet goed..........quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:31 schreef Sloggi het volgende:
Beetje triest hier, de reacties van sommige mensen. Ze willen alleen maar topaankopen maar het mag niet ten koste gaan van de huidige spelers.
waar?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:47 schreef jorienvdherik het volgende:
yes lodewijks bevestigd tomasson naar feyenoord
nounou.. 'bevestigd'quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:47 schreef jorienvdherik het volgende:
yes lodewijks bevestigd tomasson naar feyenoord
Zozo oranje weltmeister & coolsingel 2007, jij durft!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:55 schreef Knoekie het volgende:
Dirk - Jon - Romeo
Nick - Serginho - Jonathan
Pascal - Andre - Ron - Theo
Patrick
Coolsingel 2007![]()
Ik zag het. Er zijn dus kennelijk iig gesprekkenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:48 schreef H.Flick het volgende:
Lodewijks zegt net bij Studio Sport dat Tomasson misschien komt. Het gerucht is in ieder geval dus wel ergens op gebaseerd.
Hier was vorig seizoen toch nog een beetje ophef over, dat we wederom een 'toptalent' hadden laten gaan...quote:El Hamdaoui verhuist naar Willem II
Geschreven door Franklin Stoker op zaterdag, 10 juni om 11:13
Mounir El Hamdaoui maakt de overstap naar Willem II. De Tilburgers hebben overeenstemming met Tottenham Hotspur weten te bereiken over de terugkeer van de 21-jarige aanvaller naar Nederland. Over de transfersom werd geen mededeling gedaan.
De Rotterdammer speelde sinds januari 2005 voor The Spurs, maar kwam door diverse blessures (lies en schouder) nooit in actie voor de club van trainer Martin Jol. Dit seizoen werd El Hamdaoui verhuurd aan First Division-club Derby County.
De oud-speler van Excelsior had al tegenover zijn Londense werkgever laten weten graag naar de Eredivsie terug te willen.
Nope, speelde afgelopen seizoen nog (vooral) in de A1 denk ik he?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:44 schreef daaaaan het volgende:
En Sammuel ooit gezien, Robbie?
Het zou wel een stunt zijn zeg, maar ik blijf nog even sceptisch.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:29 schreef Tomasso het volgende:
Zeg, heeft iemand het al gehoord? Tomasson zou gesignaleerd zijn in De Kuip!
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:57 schreef yvette1982 het volgende:
Feyenoord blijkt ook interesse te hebben in een Kroaat.
Een linksback is noodzaak, Barca zou nooit de champioens league hebben gewonnen met Bosschaart als linksback. Schreuder hoeft van mij n ooit meer een seconde te spelen. Dat hij een nieuw contract heeft gekregen is niet professioneel en achterlijk wanbeleid.
Naam? Of is dat niet bekend?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:57 schreef yvette1982 het volgende:
Feyenoord blijkt ook interesse te hebben in een Kroaat.
Een linksback is noodzaak, Barca zou nooit de champioens league hebben gewonnen met Bosschaart als linksback. Schreuder hoeft van mij n ooit meer een seconde te spelen. Dat hij een nieuw contract heeft gekregen is niet professioneel en achterlijk wanbeleid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |